annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15532799
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372063
Et andet syn 1980567
Jesu ord 1518192
Åndelig Føde 1464805
Galleri
Kirkebø
Hvem er online?
1 registreret ABC 147 gæster og 285 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 2 af 3 < 1 2 3 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#4169 - 12/09/2008 11:00 Re: "ID-tilhængerne anerkender jo evolutionen" UPS! [Re: Kræn-P]
disciple Offline
godt igang
Registeret: 22/08/2008
Indlæg: 55
Sted: det sydlige Århus
Hej Kræn-P

Citat:
Dette så meget mere, når man på nettet ikke kan finde noget som helst om mandens påståede forskningspræstationer.
Citat slut.

Kommentar:
Dit indlæg skaber frisk luft her på debatten, for jeg har heller aldrig kunne finde nogetsomhelst videnskabeligt materiale om Ole Bjørn andre steder end i KD debatten og så her.

Citat:
Men at optræde som sin egen publicity-agent i tide og utide, og tegne en profil af sig selv som en ophøjet forsker, der for det første véd besked om alt muligt, og for det andet taler nedladende til andre på en måde, som han ikke selv vil finde sig i, det må man tage til genmæle over for.

Citat slut.

Kommentar:
Godt brølt, løve smiler

mvh
disciple


Redigeret af disciple (12/09/2008 11:01)
Top Svar Citer
#4171 - 12/09/2008 11:42 Replik til Kristian. [Re: Kræn-P]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark
Hvis nogen puster sig op, Kristian, er det vist dig.

Du prøver hele tiden at fremstille dig selv som den modne diplomat, med en debatkultur hævet over øvrige debattørers småskænderier. Men ind imellem krakellerer fernissen så, og du viser dit sande jeg.

Det gjorde du på den gamle debat, da du uprovokeret angreb mig og kaldte mig en charlatan, fordi du ikke kunne finde min forskning på nettet. Jeg har forlængst redegjort for årsagen til det, at den kommercielle del af min forskning er sket på kontrakt for private firmaer, som derfor har retten til at bestemme over resultaterne. Jeg har fået min betaling, og publicity har aldrig været et mål for mig.

Min ekspertise fremgår af de indlæg, jeg skriver, og kan tale for sig selv. Jeg har ikke behov for at copypaste autoriteter, som du ofte gør, i mangel på forståelse af emnet. Men nu prøver du så igen at hive den slagtede kanin op af hatten i et forsøg på at sværte mig.

Du røbede også din sande natur på den gamle debat med dit grove forsøg på at sværte Jeppe på grund af hans fortid. Jeg kommenterede det ikke dengang for ikke at bidrage til konflikten, men når du nu forsøger igen at så tvivl om mine kvalifikationer, så skal du få den her. Hvad rager Jeppes fortid det han skriver på en debat i dag? Det er hans indlæg, han skal bedømmes på her. Dit angreb på ham er det mest usmagelige jeg til dato har set på nogen debat, og det var jeg langtfra den eneste, der syntes.

Fik Jeppe så en undskyldning? Næh, lige så lidt som jeg fik det. Faktisk har jeg kun en gang oplevet dig give en undskyldning, og den lød som om du overhovedet ikke mente den. Den var formentlig kun fremtvunget af din status som formand for støtteforeningen.

Der er en stor forskel på din hyklede respekt for andre debattører, og din virkelige mening om dem, som kommer frem hver gang du bliver stødt over, at der pilles ved din autoritet. Jeg giver intet for din respekt, når du går i for små sko til at give en undskyldning, hver gang du uberettiget og uprovokeret har angrebet andre. Du ville have været effektiv som skilsmisse-sagfører med din trang til at sværte folk på enhver måde.

At du også prøver at henvise til et andet indlæg som eksempel på, at jeg ikke kan læse indenad, er direkte latterligt. Jeg kan nemlig læse indenad, og du skrev at partikler bevægede sig tilbage i imaginærtiden. Der er ingen tidsorientering i imaginærtiden!! Du fatter ganske enkelt ikke de fysiske begreber, og et Feynmann diagram ser ud til at være et komplet fremmedord for dig. Du elsker udtryk som "summen af historier" og "systemets frihedsgrader", men din kontekst viser klart, at du ikke har forstået, hvad de dækker over.

Du har oplyst os om din store gård, om dine uddannelser og din karriere i EU og om din plads i den Blå Bog. Også din ekspertise i sanskrit har vi fået at vide, for det skal altsammen tegne et billede af overmennesket Kristians autoritet.

Jeg har ikke trukket på en eneste af mine uddannelser, skønt jeg har en del stykker. Mine indlæg skal ikke bedømmes på anden autoritet, end det de indeholder i sig selv, og sådan bedømmer jeg også andres indlæg. Her på debatten er det indholdet af indlæggene der tæller - ikke hvem der har skrevet dem.

Jeg respekterer alles ret til at have deres meninger om Gud og hvermand, men når man offentliggør dem, må man også kunne tåle en saglig kritik. Det kniber det gevaldigt med hos dig, Kristian.

Mvh

Ole Bjørn ;)

Du mente, at jeg som formand for støtteforeningen ikke burde være så aggressiv i mine indlæg. Jeg forstår nu, at det råd kun skulle gælde den daværende formand, ikke den nuværende. engel
Top Svar Citer
#4183 - 12/09/2008 15:06 Re: Replik til Kristian. [Re: ole bjørn]
Kræn-P Offline
godt igang
Registeret: 29/03/2008
Indlæg: 423
Sted: Midtjylland


Kære Ole Bjørn.

Citat:
Du mente, at jeg som formand for støtteforeningen ikke burde være så aggressiv i mine indlæg. Jeg forstår nu, at det råd kun skulle gælde den daværende formand, ikke den nuværende.


Vær venlig at holde bestyrelsens interne meningsudvekslinger borte fra den offentlige debat.


Med venlig hilsen

Kristian Pedersen

_________________________
»Kultur - det er ikke en fin menuèt
i en fortids-frednings-forening,
men det at man slås for sin modstanders ret
til at slås for den modsatte mening.
«

Piet Hein
Top Svar Citer
#4185 - 12/09/2008 15:50 Re: Replik til Kristian. [Re: Kræn-P]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark
Kære Kristian.

Jeg kan ikke se, at din private mening om mig har noget med bestyrelsesarbejdet at gøre, og det fremgår da heller ikke af referaterne, at din kritik af mig har været behandlet som et bestyrelsesanliggende.

Derimod har du offentligt bedt mig holde kæft, da jeg replicerede på en nedsættende bemærkning om mig fra Jeppe.

Igen viser du, at du føler dig hævet over den gemene hob, som vi alle åbenbart er en del af i dine øjne.

Du udviser den samme maniske angst for at tabe ansigt, som visse muslimers angst for at tabe ære. Jeg finder det latterligt og selvhøjtideligt.

Du har vist, at du er villig til at gå mange år tilbage i tiden for at finde oplysninger til sværte en "debatkollega", så du kan triumfere. Det var også grunden til, at du googlede for at finde noget på mig. Men du fandt ikke noget, Kristian, for jeg blev udsat for den slags svineri som ganske ung, så jeg drog den lære at holde mig udenfor offentlighedens søgelys og undgå at få lig i skabet.

Herregud, hvad vil du med den magtkamp og med dine omgivelsers agtelse. Det sætter blot grænser for dine muligheder for at leve frit. Jeg giver fanden i den offentlige mening, så jeg har råd til at tage fejl og sige undskyld, uden at det forstyrrer min nattesøvn.

Jeg har fået al den faglige respekt og medmenneskelige respekt jeg behøver, blot ved at være mig selv, og jeg har ikke noget kunstigt ry, som jeg hele tiden må forsvare, og jeg gider heller ikke bære nag.

Mvh

Ole Bjørn ;)

P.S. Underligt at den "retfærdige" Arne Thomsen ikke har fundet anledning til at kritisere din opførsel som formand, når han kritiserede en tilsvarende opførsel hos mig som formand. Der har du altså din respekt i behold. Tillykke. griner

Top Svar Citer
#4187 - 12/09/2008 16:21 Re: Replik til Kristian. [Re: ole bjørn]
Arne Thomsen Offline
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7152
Sted: Sydsjælland
Hej Ole.

Angående:
Citat:
Underligt at den "retfærdige" Arne Thomsen ikke har fundet anledning til at kritisere din opførsel som formand, når han kritiserede en tilsvarende opførsel hos mig som formand.

Venligst hold mig udenfor dine og Kristians gensidige "høfligheder".

M.v.h. Arne.
Top Svar Citer
annonce
Side 2 af 3 < 1 2 3 >


Seneste indlæg
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 08:34
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Ramadan-måneden
af ABC
26/03/2024 19:13
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
24/03/2024 17:18
Nyheder fra DR
Norge ramt af æggemangel - folk tager t..
28/03/2024 09:07
Lokale viser opbakning til at bevare bil..
28/03/2024 08:30
Rusland anklager Nato for at gøre lande..
28/03/2024 07:47
Efter 62 år: Slut med luftpost i Tyskla..
28/03/2024 06:50
Protester i Jordan mod Israel til støtt..
28/03/2024 04:04
Nyheder fra Religion.dk