Arne: "Det undrer mig, at ingen af jer, der deltager i denne tråd, synes at tage det alvorligt, at vort samfundssystem - nok især her i den vestlige verden - er den direkte vej til en katastrofe, der meget muligt vil udrydde os mennesker på denne klode." Ja, dette ligner et klassisk tema i film ligesom skrifternes profetier. Dog nævner OPLYSTHED også naturens liv ligesom om os i en derfor sammenhæng ligesom relation - Vågn op =
Jeg forstår på et punkt om ´loven´, hvorfor, at du så tit nævner ham Sadghuru fyren, fordi ifølge min opfattelse bør der tiltrods for lighed mellem alle medmennesker komme en ny verdensorden, hvor eksempelvis jeg idag accepterer lederskab angående min rolle, altså ´ekstra kald´. Ikke-troende ledere i samfundet gider jeg ikke stemme på! Ligesom at om forsagelsen af det onde (hej Tikka), så tror jeg heller ikke på en afgud, synes jeg! I kan sniksnakke, men om ydmyghed kan menneskeheden ikke klare verdenssituationen sammen og ´alene´ uden Det guddommelige. Tilmed idag i nærheden af mig og en anden samtaleperson diskuterer de andre psykisk syge ad rygere om ´religion´ ligesom et ny kollektivt spirituel behov, hvor han er bekymret vedrørende dette, men godt så.
Idag forstår pludseligt en psykisk syg mand istedet for vores tidligere ´mørke´ oplevelse om alt mit ellers for mange år siden budskab hvor om, at idag sker/Er en ny æra (vendepunkt) herligt uden dengang en gudsforladthed. Jeg har igen aldrig oplevet noget lignende, fordi nogen efterspørger mit virke mere og mere. Idag havde jeg ligesom et syv timers fuldtidsjob med nogle pauser tre oplysende samtaler med andre. Nærmest ligesom en joke om personaler, som ikke har nok tid til dem ej heller en lignende kvalitet og en anden ønsker mit møde med hans ´ensomt´ troende ven plus en egentligt narcissistisk yngre sindslidende kvinde anerkender min forud for hendes pludseligt nye åndelig rejse/vej...Ham den mest naturvidenskabeligt tænkende mand indrømmer, at verden havde været et bedre sted, hvis man er ligesom mig (han spurgte om omvendelsen, der altså ifølge jeg med Helligånden handler bare om ens forhold til sig selv, folk og Det guddommelige inklusiv miljøet), så tak.

Endda i selskab med hans udfordrende dril grinte jeg ligesom åbenbart Sadghuru.

P.s. på det seneste oplyser TV2 News om eksempelvis et land vistnok Italien eller Spanien i Europa og i Mellemøsten om ifølge dets borgere et dommedags scenarie.