Hej Gerth. Jeg havde håbet, jeg kunne lære noget af dig, men når du svarer dette:
Citat:
Det´ er min pointe om dig og de andre profiler inklusiv men på en anden måde end ´jer´. Du ligner også det´, som jeg lige har nævnt til ABC.
er der, synes jeg, ikke meget håb.
Mit indtryk af dig er, at du har haft åbenbaringer ved Helligånden, og at du ikke rigtig evner at viderebringe dem. Jeg ønsker for dig, at du lykkes med det.
M.v.h. Arne Sandhedens Mirakel: Verdens Væren. Agnostisk pan"teist" - ydmyghed, mådehold, harmoni, indsigt, medfølelse, omsorg, kærlighed
Registeret: 27/12/2018
Sted: Odense, Danmark
Du: "Mit indtryk af dig er, at du har haft åbenbaringer ved Helligånden, og at du ikke rigtig evner at viderebringe dem."
Min tålmodige udholdenhed prøves åbenbart stadig... Spejl = Se det onde og/eller gode om dig, mig og alt. Jeg har lige citeret Jesus om fornægtelsen (afvisning) -nej- eller modtagelsen (åbenhed) -ja-. En gave virker jo sådan. Og dog forsager jeg ´lortet´, altså renselsen. Jeg har især i min Facebook profil skrevet om dette åbenbarende, men jeres reaktioner bestemmer jeg ikke over idag. Som jeg sagde af kritik til ABC, der ligner Somo og de andre profilers adfærd: "Spørg og så svarer jeg." Jeg kalder jer ikke for disciple af mig, men opfør jer gerne ligesom en guddoms elever. Selv jeg har erfaret lignende om mig ´selv´ Medmindre, at du er åndeligt oplyst!
Om den spirituelle lærer sagde Jesus: "Og det ord, I hører, er ikke mit, men Faderens, som har sendt mig." Det lyder ligesom min ´opdragelse´ (dannelse).
Registeret: 27/12/2018
Sted: Odense, Danmark
Du: "et´ er min pointe om dig og de andre profiler inklusiv men på en anden måde end ´jer´. Du ligner også det´, som jeg lige har nævnt til ABC er der, synes jeg, ikke meget håb."
Spejl: Din bjergeoplevelse ,men aldrig fjerner mit åbenbaring, så jeg ´virker mindst lige så stærk i troen som du? Tikke, Jørgen, aNONONYM, er væk, så idag kun du modspil.