Her på trosfrihed skete mellem profiler om egoet og skrifternes forskellige ord om det samme.
Hinduismen og Buddhismen - Biblen...
Jeg advarer ´imod´ folks falske ego og alligevel kender jeg mig selv som den, jeg Er! Jeg er ´med´ virkeligheden således.
Du viser et link om, at Buddha intet gjorde.
Buddha var intet.
Hvorfor bør jeg vide af dig en Sadhguru´s ord idag om en uvirkelig person, som ikke eksisterede som nogen...
Dermed dette netop ´intet´ betyder for mig, som har Ordet, når jeg lever på den deltagende måde hos verden og befolkningen, som ´væren´ en del af Riget og Det guddommelige igennem Helligåndens kraft om alt

Tag del i - Biblen NT: "Så tog han et bæger, takkede og sagde: »Tag det og del det imellem jer." Afvis eller modtag velsignelsen, tak.
Mig som ´medskaber´ noget tiltrods for, at jeg har nok, hvor mennesket sådan intet mangler.

Biblen taler negativt om skurkens ydmygende fald til intet og positivt om Guds ydmyget nogen til opstigning. Eksempelvis Hitler begik selvmord og jeg drives af evigt liv.
Du: "Hvordan går det med kostumet..."
Jeg synes, at Spiderman og Christopher Reeve´s Superman dengang var ´oplysende´ gul, almindeligt nautral rød (ikke lyserød) og lyseblå? Senere middelblå og idag om ´Man of steel´ ligesom om Spiderman og andre superhelte mørkeblå, hvilket efterligner moden p.t. Så, jeg skaber altså en lysere blå kappe, synes jeg.
Er du enig i, at dengang i 1970-80érne var farverne altså lysere end vor tids mørke?