Idag siger en ´person´ til mig, at desværre er danskere generelt idag meget afsondret på den i en selv indelukket måde blandt fremmede folk. Man smiler ikke til hinanden ligesom isolation og ensomhed. Det er skræmmende, at de mest kun opfører sig socialt, når der drikkes for meget alkohol især i byens natteliv seksuelt men også derfor der det mere åbent sammen generelt.
Jeg kommenterer: "Ja, drukkulturens rekord i verden, hvor jeg dermed ikke har en kæreste-kone og venner. Jeg fristes jo ikke til en trosretning eller politisk klub! På den måde ligner vor tid 1970érne igen sådan tilmed varsler vedrørende atomvåben og miljøkatastrofe, hvor altså af den grund jeg ikke længere bekymrer mig om menneskers reaktioner angående mit kald iblandt folket i eksempelvis gaden eller naturen ganske istedet for telefonen og mangel på mirakuløse nyheder i fjernsynet. Andet handler om pandemi og ulighed/fattigdom. Jeg lider ´heldigvis´ ikke af Biblens apokalyptiske ryttere. Dengang tog de euforiserende stoffer LSD og så videre og idag sker om dem igen også Hash. Mine bekendte er p.t. kun ifølge min opfattelse på det professionelle område."
Redigeret af Gerth (27/03/2023 16:16)