Desværre betyder skinsyge ifølge en ordbog: "stærke følelser af bl.a. smerte og vrede forbundet med oplevelsen af at miste en særstilling hos en anden person til fordel for en anden, især i kærlighedsforhold." Biblens GT handler om vrede, hvor NT istedet tilgiver uden jalousi.
Meningen med jeg handler om kærlighed!
Overraskende spontanitet ligesom impulser sker ikke som en fastlagt plan eller skema. Fri vilje om frelsen kan ikke helt kontrolleres af tid og rum ligesom, når mirakler bryder regler og love. Skæv eksistens sådan virker ok! De anklagede Jesus for vanvid - Jeg ligesom Det guddommelige er ikke psykisk syg (sindslidende), fordi jeg har istedet Helligånden. Hvor langt ned skal et emne falde, så det senere hæves op?
Biblen NT, Paulus: "Gid I ville finde jer i lidt vanvid af mig! Ja, det vil I nok! For jeg våger skinsygt over jer med en skinsyge som Guds, fordi jeg har trolovet jer med Kristus, og kun med ham, for at føre jer til ham som en ren jomfru."
Nå, Hans K kalder mig for småpsykotisk og skizofren, men jeg faktisk selvbevidst ved, at om Frelserskikkelsen klæderne risikerer jeg folks negative reaktioner vedrørende diagnosticering på den stigmatiserende måde, men positivt opfatter jeg min rolle som værende ikke ligesom et tilfældigt spil.
En lidt hashmisbruger som egentlig en frivillig personale, hvor han endda flirter med den kvindelige elev, han påstår, at en psykiater vil synes, at jeg er gal, fordi jeg om kraften ikke beskæftiger mig med krystallers energi, hvor jeg istedet har Helligåndens kraft i mig.