0
registrerede
34
gæster og
194
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
#38127 - 22/12/2022 22:10
Re: TRO ER KEDELIDT
[Re: Gerth]
|
bor her
|
Registeret: 27/12/2018
Sted: Odense, Danmark
|
|
TRO ER NETOP IKKE LIGEGYLDIGT MENINGSLØS KEDELIGT. Ligesom et drama sker gentagelser her i dette elektroniske forum om profilerne men ikke altid helt ens, hvor åndsgaverne istedet overrasker, hvilke forandrer alverdens ting og folk til det bedre, tak: https://www.youtube.com/watch?v=HnaTy7aFgY8
Redigeret af Gerth (22/12/2022 22:13)
|
Svar
|
|
|
#38128 - 23/12/2022 07:33
|
veteran
|
Registeret: 30/03/2008
Sted: Nørresundby
|
|
Gerth:
1):
TRO ER NETOP IKKE LIGEGYLDIGT MENINGSLØS KEDELIGT
2):
Hej Hans K Du kan detaljeret nok google Kristus i Wikipedia og andre leksikons. 1): Hvad betyder TRO Gerth i en Ny Testamentlig Kristen sammenhæng? Vil du venligst forklare det nu du skriver noget om TRO. 2): Hvad betyder KRISTUS - for de kristne der påstod (og stadig påstår den dag i dag) de er i KRISTUS. Hvad mener de kristne med at være i KRISTUS? Kan du forklare det Gerth? Og er Wikipedia os til hjælp her? Vh HansKrist
|
Svar
|
|
|
#38141 - 23/12/2022 23:17
|
veteran
|
Registeret: 30/03/2008
Sted: Nørresundby
|
|
Gerth:
Jeg taler ikke på grund af en selvisk ubevidst usikkerhed på andres vegne vedrørende det, Jo at du siger du ikke er kristen kunne tyde på 2 ting 1): at det er din egen ånd du kalder Helligånd 2): at du taler på grund af en selvisk ubevidst usikkerhed på andres vegne (de unge i dag der ikke bryder sig om kristendommen)
|
Svar
|
|
|
#38142 - 23/12/2022 23:36
[Re: Hanskrist]
|
bor her
|
|
|
Biblen NT: "Og Jesus råbte med høj røst: ”Fader, i dine hænder betror jeg min ånd.” Du: "Du taler med din egen ånd - Den ånd der driver dig mangler meget det der karakteriserer Helligånden." Du snakker om nyskabelse ligesom en genopbygning, men sådan handler mit budskab igen om det gamle men fornyende! Jeg er ikke Helligånden! Hvem/hvad taler som igennem mig... I Biblen taler om eksempelvis Helligånden et menneske Jesus og/eller Gud på forskellige måder og niveauer sådan. Hans sjæl havde vel en fri vilje frivilligt villig om Guds vilje? Jeg (min ånd) er ligesom ham også ok! Mener du, at jeg ikke må være mig selv bevidst?
Redigeret af Gerth (24/12/2022 00:11)
|
Svar
|
|
|
#38145 - 24/12/2022 05:32
[Re: Hanskrist]
|
bor her
|
|
|
Jeg har netop lige skrevet åbenbaring om, at jeg kæmper ikke længere imod en´ guddoms vilje. Biblen nævner ikke sex vedrørende fristelser om Jesu ørkenvandring men istedet kun alverdens rigers ting og rigdom. Struktur - Pludseligt skriver du søvnløst til mig natten klokken 1.00? Jeg er delvist enig med mormonerne i, at kaffen sker senest for mig klokken 17.00, fordi så orker jeg heller ikke engang om aftenen i timevis hele natten onani - Selv om morgenen hører jeg ikke længere mine naboers hensynløse lyde. Go´ morgen idag til dig, som nok sover længere til jul!
Men, jeg har dog lige slettet i Facebook gruppen på engelsk/amerikansk om fri sex. Dog forstår jeg p.t. pr. erfaring uden mulighed for hud kontakt alligevel folks kropslige behov endda uden din anerkendelse, men jeg kan åbenbart ikke: Alkoholisk druk, seksuel hor med fremmede, masser af penge og overmagt. Jeg er nok aldrig en god kristen ifølge dig, men fuck det! Idag spiller de unge psykisk syge omkring mig kun ting sammen i mange timer hver dag ligesom en sekt (kult), fordi de ikke ´vil´/kan tænke selv! De boller, krammer og hygger sådan sammen. En er bange for provokation om mit virke, men en opsigtsvækkende passiv væren findes ikke. Jeg ser, at flere af dem har ved nysgerrighed diskret kigget på min Face book profil uden en officiel snak med mig om det. Jeg må gøre det rette, hvor det ikke er ligesom normerne. Arrh, enten frygter jeg folks reaktioner eller bare kæmper videre Du ligesom andre skriftkloge behøver ikke min hjælp, hvilket elskeligt er i orden! En pædagogisk ´uddannet´ siger til mig, at bol da bare løs, men han er ikke helt ligesom en åndeligt oplyst.
Det virker så intenst ligesom tærsklen mellem det ene og andet...
Redigeret af Gerth (24/12/2022 06:21)
|
Svar
|
|
|
annonce
|
|