Jeg har netop lige skrevet åbenbaring om, at jeg kæmper ikke længere imod en´ guddoms vilje.
Biblen nævner ikke sex vedrørende fristelser om Jesu ørkenvandring men istedet kun alverdens rigers ting og rigdom.
Struktur - Pludseligt skriver du søvnløst til mig natten klokken 1.00?
Jeg er delvist enig med mormonerne i, at kaffen sker senest for mig klokken 17.00, fordi så orker jeg heller ikke engang om aftenen i timevis hele natten onani - Selv om morgenen hører jeg ikke længere mine naboers hensynløse lyde. Go´ morgen idag til dig, som nok sover længere til jul!
Men, jeg har dog lige slettet i Facebook gruppen på engelsk/amerikansk om fri sex. Dog forstår jeg p.t. pr. erfaring uden mulighed for hud kontakt alligevel folks kropslige behov endda uden din anerkendelse, men jeg kan åbenbart ikke: Alkoholisk druk, seksuel hor med fremmede, masser af penge og overmagt. Jeg er nok aldrig en god kristen ifølge dig, men fuck det! Idag spiller de unge psykisk syge omkring mig kun ting sammen i mange timer hver dag ligesom en sekt (kult), fordi de ikke ´vil´/kan tænke selv! De boller, krammer og hygger sådan sammen.
En er bange for provokation om mit virke, men en opsigtsvækkende passiv væren findes ikke. Jeg ser, at flere af dem har ved nysgerrighed diskret kigget på min Face book profil uden en officiel snak med mig om det. Jeg må gøre det rette, hvor det ikke er ligesom normerne.
Arrh, enten frygter jeg folks reaktioner eller bare kæmper videre
Du ligesom andre skriftkloge behøver ikke min hjælp, hvilket elskeligt er i orden! En pædagogisk ´uddannet´ siger til mig, at bol da bare løs, men han er ikke helt ligesom en åndeligt oplyst.
Det virker så intenst ligesom tærsklen mellem det ene og andet...
Redigeret af Gerth (24/12/2022 06:21)