annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 11098793
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2112339
Et andet syn 1821829
Jesu ord 1398037
Den Evige Filosofi 1194995
Galleri
treram på vej i luften over  Mississippi 1952, uheld i Mexico
Hvem er online?
2 registrerede Arne Thomsen ,(1 usynlig), 44 gæster og 50 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 3 af 3 < 1 2 3
TrÃ¥d valgmuligheder ↓
« Forrige trÃ¥d
Næste trÃ¥d »
#38144 - 24/12/2022 00:49 Re: TRO ER KEDELIDT [Re: Gerth]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Sted: Nørresundby
Kunne du finde på at læse studere om Helligånden?

Jeg tror du ville blive inspireret.

Altid en go ide at studere det man snakker om. Og du snakker jo om Helligånden.

Tror studier kunne give dig ro og forankring - jordforbindelse - holdepunkt og give dit liv STRUKTUR og øge din selvrespekt. Og ja styrke din skriverier - så du bliver stærkere på skrift (indimellem er der hverken hoved eller hale i hvad du skriver - der er virkelig til tider tale om alvorlig tankeforstyrrelser og måske oveni nogle grammatiske udfordringer).

Hvis du fik den STRUKTUR ind i dit liv som studier ville medføre så vil du også kunne stå stærkere når du møder andre mennesker. Din optræden vil blive roligere pga øget selvrespekt og du vil kunne udvise større nærvær når du møder andre mennesker.

Hvis du bliver roligere vil du også begynde at kunne opleve om kvinder tiltrækker dig eller det er mænd du er tiltrukket af.

Tror grunden til at du ikke ved om du er til kvinder eller mænd skyldes at du er for urolig. Ro på - ro på - ro på Gerth - så vil du opdage hvad der bor i dig.

Du virker både forvirret og ulykkelig og lidt panisk mht kærlighed - og ja alt for optaget af kun sex. Forelskelse og kærlighed kommer først og ja så er et af kærlighedens mange måder at udtrykke sig på det fysisk seksuelle. Men du skal begynde med at blive tiltrukket af et andet menneske - du skal omfatte et andet menneske med empati og oprigtig interesse - og selv om du oplever en seksuel tiltrækning må du ikke forbinde dette med sex. Dette kommer meget senere - længere fremme i forløbet.

Glem alt om sex og bliv menneskelig. Sex gør dig umenneskelig.

Det er igennem din menneskelighed du vil kunne opleve kærligheden og forelskelsen. Så styrk din egen menneskelighed og glem ALT om sex.

Bare et godt råd + det vil gøre dig meget mere rolig - få dig til at hvile i dig selv.
#38145 - 24/12/2022 05:32 Re: TRO ER KEDELIDT [Re: Hanskrist]
Gerth Offline
veteran
Registeret: 27/12/2018
Sted: Odense, Danmark
Jeg har netop lige skrevet åbenbaring om, at jeg kæmper ikke længere imod en´ guddoms vilje.
Biblen nævner ikke sex vedrørende fristelser om Jesu ørkenvandring men istedet kun alverdens rigers ting og rigdom.
Struktur - Pludseligt skriver du søvnløst til mig natten klokken 1.00?
Jeg er delvist enig med mormonerne i, at kaffen sker senest for mig klokken 17.00, fordi så orker jeg heller ikke engang om aftenen i timevis hele natten onani - Selv om morgenen hører jeg ikke længere mine naboers hensynløse lyde. Go´ morgen idag til dig, som nok sover længere til jul!

Men, jeg har dog lige slettet i Facebook gruppen på engelsk/amerikansk om fri sex. Dog forstår jeg p.t. pr. erfaring uden mulighed for hud kontakt alligevel folks kropslige behov endda uden din anerkendelse, men jeg kan åbenbart ikke: Alkoholisk druk, seksuel hor med fremmede, masser af penge og overmagt. Jeg er nok aldrig en god kristen ifølge dig, men fuck det! Idag spiller de unge psykisk syge omkring mig kun ting sammen i mange timer hver dag ligesom en sekt (kult), fordi de ikke ´vil´/kan tænke selv! De boller, krammer og hygger sådan sammen.
En er bange for provokation om mit virke, men en opsigtsvækkende passiv væren findes ikke. Jeg ser, at flere af dem har ved nysgerrighed diskret kigget på min Face book profil uden en officiel snak med mig om det. Jeg må gøre det rette, hvor det ikke er ligesom normerne.
Arrh, enten frygter jeg folks reaktioner eller bare kæmper videre
Du ligesom andre skriftkloge behøver ikke min hjælp, hvilket elskeligt er i orden! En pædagogisk ´uddannet´ siger til mig, at bol da bare løs, men han er ikke helt ligesom en åndeligt oplyst.

Det virker så intenst ligesom tærsklen mellem det ene og andet...

Redigeret af Gerth (24/12/2022 06:21)
#38146 - 24/12/2022 06:35 Re: TRO ER KEDELIDT [Re: Gerth]
Gerth Offline
veteran
Registeret: 27/12/2018
Sted: Odense, Danmark
Desværre synes jeg, at profilen Tikka havde ret i det´ om selvopofrelsen, men en ung fyret muslimsk elev på et værested cafe kaldte mig for psykisk syg, fordi jeg ifølge Koranen ikke har kone og børn.

Redigeret af Gerth (24/12/2022 06:37)
Side 3 af 3 < 1 2 3

Seneste indlæg
Evig vækst
af Gerth
31/05/2023 23:25
Det spirituelle parti...
af ABC
29/05/2023 19:21
SÃ¥ er der linet op...
af Gerth
29/05/2023 17:44
Tro, håb og kærlighed
af Gerth
29/05/2023 15:23
skadelige urenheder
af Gerth
26/05/2023 16:41
Nyheder fra DR
Analytiker om halvårsregnskab: 'SAS er ..
01/06/2023 10:16
Zelenskyj er dukket op til topmøde i Mo..
01/06/2023 10:02
DR i Kyiv efter nye missilangreb: Folk e..
01/06/2023 09:55
Flere kilometer lang kø pÃ¥ E20 mod SjÃ..
01/06/2023 09:49
Sydøstjyllands Politi om tabte kartofle..
01/06/2023 09:38
Nyheder fra Religion.dk