I en Facebook gruppe for spirituelle singler, støtter flere og flere mit følgende emne - Jeg har dog idag lært om dette, at måske jeg i ´min´ gratis OPLYSTHED bør fjerne alle mine prædikener og jeg har allerede slettet dem om vores her ´skænderier´? Men, noget/nogen taler man jo sammen om af emner?:
EMNERNES INDHOLD?
Der findes altså allerede to andre store ´spirituelle´ grupper, hvor folk reklamerer istedet for relevante emner. Dem gider jeg ikke derfor. Her handler det ikke om penge men en date vel?
Jeg synes, at administrator gerne må rense denne gruppe her fra de for mange irrelevante emner, så man istedet kan se rigtige profiler til en date. Jeg har kommenteret på flere af dem, men jeg gider ikke kigge meget længere ned her på væggen om de og derfor blander jeg mig ikke mere i dette sådan.
Eksempelvis er der et irrelevant emne om en mands salg af hjælp til folk parforhold, men jeg har jo ikke en kæreste?
Dog humoristisk om en profils salg af kurser vedrørende telepati med dyr kritiserede jeg humoristisk: "Singler handler om en date? Jeg har ikke lyst til elskov med dyr!
En anden påstår, at hun mente om sit tilbuds arrangement, man der har mulighed for mødet med folk til inspiration. Det lyder bare ligesom en økonomisk dyr gudstjeneste om ting, som jeg er ligeglad med. Sexpartnere, venner/veninder og bekendte relationer er IKKE det samme som om singler en ny kæreste! Jeg søger ikke efter en spirituel sandhed i verden, fordi den er i en selv. Jeg har desværre engang set et sted, hvor en person lavede en spirituel cafe, men han opførte sig der som en falsk underviser-guru-profet og så videre, hvilket jeg ikke havde behov for og istedet bare i lighed social kontakt med nogen ligesindede. Dette skete ikke, fordi vi kun snakkede om vedkommendes selvvalgte emner med en kun kort pause på fem minutter imellem.
Redigeret af Gerth (12/10/2022 16:18)