Nå,jeg var lige ved at forlade dette her gudløse forum...
EVIGT ÅNDELIGT LIV I GUDSRIGET
En ikke-troende naturvidenskabsmand sagde, at det er fantastisk, at mennesket bevidst ser sig selv og universet. GT og NT taler ifølge min fortolkning blandt andet billedsprog, hvor Helligånden af ´Guds´ vilje pludseligt overraskende befrugtede Maria til graviditet hans barns liv, hvilket endda lyder ligesom voldtægt, fordi dette er ikke arveligt genetisk muligt med en halvgud Jesus som halv ånd og halv kropsligt menneske. Idag ser jeg ´tilfældigvis´ i fjernsynet en præst påstå ifølge hendes fortolkninger af Biblen, fordi mennesket er anderledes end dyr, at den eneste synd om arvesynden, der ikke kan tilgives, det er, når man vantro ikke har selvbevidst hellig ånd (Helligånden). Kristus sagde kun: "Fader, tilgiv dem, for de ved ikke, hvad de gør." De ord handlede altså om det ubevidste i sindet, hvilket ingen er skyld i ligesom psykisk sygdom og hjerneskader tiltrods for vores forpligtende medansvar generelt. Min pagt tilgiver dog alt om alle.
Jeg har engang profetisk sagt denne mulighed, der fornylig nævnes i artiklen igennem Illustreret videnskab om, at fordi manden bliver mindre og mindre aggressivt på grund af vores civiliseret adfærd i samfundet og øget fredeligt kærlige bevidsthed dermed, hvilket jeg i forvejen også er og derfor kvinden tilmed er mig lig, så måske en dag mennesket sker istedet som tvekønnet eller ligesom Det guddommelige et intetkøn. Dog synes jeg, at billeder af Jesus hellige unge moder Maria ved hendes omsorgsfulde kærlighed er smukt ligesom en sexet ´engel´ kvinde, men så måske forsvinder sådan den seksuelle forvirring om lysten til det andet køn og folkets maskuline ord om en gud/Herren inklusiv treenigheden. Det handler om, at manden (hans kromosom Y) faktisk også stadig idag forsvinder mere og mere, men fremtiden om en menneskearts død eller genetisk manipuleret er jeg ligeglad med her og nu tiltrods for, jeg ikke havde mulighed for elskov med lækre damer - ej heller som teenager med pigerne, hahahah. Jeg er jo endda eksemplet på forvandlingen fra Homo Sapiens Sapiens (det moderne nutidsmenneske) til Gudemennesket! En´ guddom er forevigt udødelig ligesom sjælen, hvor alt andet er midlertidigt.
https://illvid.dk/mennesket/kroppen/y-kromosomet-e...hH6UQSoxQK6L8qQ