annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 12505033
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2233311
Et andet syn 1902736
Jesu ord 1465006
Den Evige Filosofi 1273963
Galleri
18 september Rødhus strand
Hvem er online?
3 registrerede Gerth, Hanskrist, Arne Thomsen 60 gæster og 177 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 20 af 20 < 1 2 ... 18 19 20
TrÃ¥d valgmuligheder ↓
« Forrige trÃ¥d
Næste trÃ¥d »
#37046 - 20/09/2022 02:31 Re: Hvem kan redde jorden? [Re: Gerth]
Gerth Online   content
veteran
Registeret: 27/12/2018
Sted: Odense, Danmark
Jeg kunne have nævnt endnu flere åbenbarende ´emner´ i emnet Gerth Drost, men jeg forlader dette forum her til istedet folket....

Da jeg netop om fællesskabet i verden ikke for selvisk nævnte, at jeg skriver ikke mere i min profils ´bog´ om mig selv, fordi idag sker det´ generelt mere og mere. Her er dog lidt afrunding:

Pludseligt på det seneste ved cirka tolv dage har jeg haft samtaler med tre personer, som pludseligt så, hørte og lugtede et eller andet uforklarligt tilsyneladende ´ikke eksisterende´, hvilket minder om Biblens GT profeti ved Joels bog om guddommelig indgriben hos os åbenbarende vedrørende eksempelvis syner, drømme og profetisk tale og nogen fortalte mig endda lignende der om en af mine gode bekendtes mirakuløse helbredelse. Det ligner massepsykotisk vanvid, men jeg kalder dette istedet for de velsignende tegn, så livet fortsætter videre men åndeligt sammen igennem denne verdensomspændende begivenhed. Jeg taler relevant altså om åndsgaver. Endda tilmed her til aften igen en anden sindslidende ung kvindes tro på larm nede i gaden (dette hørte ingen andre af os). Hun snakkede om spøgelser (ånder) istedet for Helligåndens kraftfulde tegn på gudsriget, hvilket handler om meningen med livet. En ung dame hører pludseligt et grædende råb, men ikke vi andre? Da jeg tænkte på om ligesom med mig igennem mange, at måske sker der flere overbevisende tegn for den samme person (folk), også lidt senere beretter en af de førnævnte vidner om nogle ´lyn´ på himlen (lysglimt), men den er næsten helt uden skyer og det hverken regnede eller tordnede. Jeg erfarer, at ikke alle p.t. ser dette ske ligesom mig og så videre...
Jeg opdager nu og her om Biblen i mit liv iblandt diverse typer medmennesker, at ligesom idag om ´Gud´, Helligånden og mennesket tilmed ikke-dom dagen: "Jeg sætter tegn på himlen og på jorden." Jeg har jo selv i min selvbiografisk dagbog skrevet om fænomenerne UFO, korncirkler, mystiske skikkelser, engle, lys og kraften på forskellige måder, der ligner det paranormale og superevner/kræfter. Det hænder, at endda folk ubevidst formidler et budskab, men min rolle handler også om både dem og enhver, tak. Fryd jer!
#37054 - 21/09/2022 20:02 Re: Hvem kan redde jorden? [Re: Gerth]
Gerth Online   content
veteran
Registeret: 27/12/2018
Sted: Odense, Danmark
Ja, jeg har fået nok af dette falske forum her, men før jeg forlader det, så - Læs mine her forrige emner om tegn:

Mennesker kan opføre sig for ulogisk. Et eksempel er, at engang hvor jeg skulle have et møde en fra Kommunen i et reserveret lokale, så var det allerede optaget med en anden af mine kontaktpersoner. Han siger da: "Det er meget underligt." En anden gang virkede det som om, at jeg havde en hypnotisk evne på folk.
En af dem sagde faktisk: "Mon jeg er ved at blive for skør?"

´Åbenbaringsfænomenet fortsætter...

Skrifterne mangler humor - Det komiske ved dette er, at meget af det sker på et tilsyneladende ´gudløst´ sted for socialt udsatte, ensomme, hjemløse, fattige, nogen med psykopatiske træk, sindslidende og hjerneskadet medmennesker, som virker åndelig håbløst.
Ved fællesbordet fortæller en psykisk syg mand, at han sammen med andre her fornylig henne på træet hørte et eller andet, hvilket lyder ligesom en and, men den kan ikke være deroppe p.g.a. andefødderne og der var ikke noget. Samme dag hos frisøren ved to længerevarende iskolde skyl siger hun flere gange, at det´ er mærkeligt, fordi dette plejer ikke ikke at ske? Det tredje skyl virkede varmere. Jeg har ikke forstand på den slags ting.

Redigeret af Gerth (21/09/2022 20:44)
Side 20 af 20 < 1 2 ... 18 19 20

Seneste indlæg
Gud er Kærlighed
af Gerth
08/12/2023 23:39
Studiekredsen...
af Hanskrist
08/12/2023 23:26
Videregivelse af hemmeligheder
af ABC
08/12/2023 21:55
SUPERBØSSERØV TIL PENGESEX
af Hanskrist
07/12/2023 12:31
Hvad HansKrist dog skriver
af Hanskrist
06/12/2023 07:43
Nyheder fra DR
Amerikansk stjernespiller slår scorings..
08/12/2023 23:04
USA nedlægger veto og blokerer for krav..
08/12/2023 21:57
Retssag mod Marine Le Pen for misbrug af..
08/12/2023 21:02
Seks teenagere dømt for deres rolle i d..
08/12/2023 20:59
Europol: Terrortruslen mod Europa er skÃ..
08/12/2023 20:44
Nyheder fra Religion.dk