Jeg kunne have nævnt endnu flere åbenbarende ´emner´ i emnet Gerth Drost, men jeg forlader dette forum her til istedet folket....
Da jeg netop om fællesskabet i verden ikke for selvisk nævnte, at jeg skriver ikke mere i min profils ´bog´ om mig selv, fordi idag sker det´ generelt mere og mere. Her er dog lidt afrunding:
Pludseligt på det seneste ved cirka tolv dage har jeg haft samtaler med tre personer, som pludseligt så, hørte og lugtede et eller andet uforklarligt tilsyneladende ´ikke eksisterende´, hvilket minder om Biblens GT profeti ved Joels bog om guddommelig indgriben hos os åbenbarende vedrørende eksempelvis syner, drømme og profetisk tale og nogen fortalte mig endda lignende der om en af mine gode bekendtes mirakuløse helbredelse. Det ligner massepsykotisk vanvid, men jeg kalder dette istedet for de velsignende tegn, så livet fortsætter videre men åndeligt sammen igennem denne verdensomspændende begivenhed. Jeg taler relevant altså om åndsgaver. Endda tilmed her til aften igen en anden sindslidende ung kvindes tro på larm nede i gaden (dette hørte ingen andre af os). Hun snakkede om spøgelser (ånder) istedet for Helligåndens kraftfulde tegn på gudsriget, hvilket handler om meningen med livet. En ung dame hører pludseligt et grædende råb, men ikke vi andre? Da jeg tænkte på om ligesom med mig igennem mange, at måske sker der flere overbevisende tegn for den samme person (folk), også lidt senere beretter en af de førnævnte vidner om nogle ´lyn´ på himlen (lysglimt), men den er næsten helt uden skyer og det hverken regnede eller tordnede. Jeg erfarer, at ikke alle p.t. ser dette ske ligesom mig og så videre...
Jeg opdager nu og her om Biblen i mit liv iblandt diverse typer medmennesker, at ligesom idag om ´Gud´, Helligånden og mennesket tilmed ikke-dom dagen: "Jeg sætter tegn på himlen og på jorden." Jeg har jo selv i min selvbiografisk dagbog skrevet om fænomenerne UFO, korncirkler, mystiske skikkelser, engle, lys og kraften på forskellige måder, der ligner det paranormale og superevner/kræfter. Det hænder, at endda folk ubevidst formidler et budskab, men min rolle handler også om både dem og enhver, tak. Fryd jer!