English (engelsk)
LIGHT IN THE WORLD INSTEAD OF THE SHADOW
Bear with the fact that English/American language is unfortunately too party-archical manly. God = The divine - Mankind = All people (humanity) - Man = The human. He = and also she or transgender shemale. I am not normal and my life not ordinary. In general, I deviate from the norms today about 'God's' image, the ideal image, role models and image-picture.
A non-believing scientist said that it is amazing that man consciously sees himself and the universe. According to my interpretation, the OT and NT speak, among other things, figurative language, where the Holy Spirit of 'God's will suddenly and surprisingly fertilized Mary to conceive his child's life, which sounds like rape, because this is not hereditary genetically possible with a demigod Jesus as half spirit and half corporeal human being.
I once said this possibility, recently mentioned in the article through Illustrated Science, that because the man becomes less and less violently dominant due to the civilized behavior of mankind in society and increased peaceful loving consciousness with it and therefore the woman with me equal, then maybe one dag man instead happens like bisexual as both genders in one person or like The divine without a gender. It is similar to celibacy, asexuality, transgender and homosexuality. However, I think that pictures of Jesus' holy young mother Mary with her caring love are beautiful like a sexy 'angel' lady, but I also do not care about the masculine word/name about God (god) - the Lord including the Trinity.
It is about the fact that the man's chromosome Y is actually still disappearing more and more today, as in approximately about 100,000 years human species that can live on through genetic manipulation or a new mutation. A cure? This is not relevant today, because I am the example of the transformation from Homo Sapiens Sapiens (the modern present-day human) to the God-man! One deity is eternally immortal like the soul, where everything else is temporary.
It reminds me that I am discovering wonderfully relevant at the moment: As a writer, President Jimmy Carter told authentically about the American government's invisible use of 'remote viewers' (not the television), which is similar to the Hollywood films, for example: Firestarter, X-Men, Avengers+Justice Legague, Bourne Legacy and The chosen people in the Bible, which is no longer happening officially? I currently work in the city of Odense similar spiritually with 'project' enlightenment for myself, my eternally beloved (The Divine) and the people.
Dansk (Danish):
LYS I VERDEN ISTEDET FOR SKYGGEN
Bær over med, at engelsk/amerikansk sprog desværre er for partriarkalsk mandigt. Jeg er ikke normal og mit liv ikke almindeligt. Generelt afviger jeg fra normerne idag om ´Guds´ billede, idealbilledet, forbilleder og billede.
En ikke-troende naturvidenskabsmand sagde, at det er fantastisk, at mennesket bevidst ser sig selv og universet. GT og NT taler ifølge min fortolkning blandt andet billedsprog, hvor Helligånden af ´Guds´ vilje pludseligt overraskende befrugtede Maria til graviditet hans barns liv, hvilket lyder ligesom voldtægt, fordi dette er ikke arveligt genetisk muligt med en halvgud Jesus som halv ånd og halv kropsligt menneske.
Jeg har engang sagt denne mulighed, der fornylig nævnes i artiklen igennem Illustreret videnskab om, at fordi manden bliver mindre og mindre voldeligt dominerende på grund af menneskehedens civiliseret adfærd i samfundet og øget fredeligt kærlige bevidsthed dermed og derfor kvinden tilmed mig lig, så måske en dag mennesket sker istedet ligesom biseksuel som tvekønnet (to køn i en person) eller ligesom Det guddommelige uden et køn (hen). Det ligner cølibat, aseksuelle, transkønnet og homoseksualitet. Dog synes jeg, at billeder af Jesus hellige unge moder Maria ved hendes omsorgsfulde kærlighed er smukt ligesom en sexet ´engel´ dame, men jeg er alligevel også ligeglad med det maskuline ord/navn om Gud (gud) - Herren inklusiv treenigheden.
Den handler om, at mandens kromosom Y faktisk også stadig idag forsvinder mere og mere som en om cirka 100000 år menneskearts død, der kan leve videre ved genetisk manipulation eller en ny mutation. En helbredelse? Dette er ikke relevant idag, fordi jeg er eksemplet på forvandlingen fra Homo Sapiens Sapiens (det moderne nutidsmenneske) til Gudemennesket! En´ guddom er forevigt udødelig ligesom sjælen, hvor alt andet er midlertidigt.
Det minder om, at jeg vidunderligt relevant opdager p.t: Som forfatter fortalte præsident Jimmy Carter autentisk genuin om den den amerikanske regerings usynlige brug af ´fjernseere´ (ikke fjernsynet), hvilket ligner Hollywood filmene eksempelvis: Firestarter, X-Men, Avengers+Justice Legague, Bourne Legacy og så videre, hvilket ikke længere sker officielt? I byen Odense arbejder jeg p.t. lignende åndeligt med ´projekt´ oplysthed for mig selv, min evigt elskede (Det guddommelige) og folket.
https://www.youtube.com/watch?v=y1VX_W32mNM&t=4199s