0
registrerede
18
gæster og
204
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
#36723 - 14/08/2022 02:39
Re: X fil ?
[Re: Gerth]
|
bor her
|
Registeret: 27/12/2018
Sted: Odense, Danmark
|
|
Jeg har altså i Facebook tilføjet mere i et emne, hvilket jeg nok ikke gør i emnet Gerth Drost. Sikke et åbenbarende sprog. Jeg havde læst om virkelighedens MIB, men selv skuespilleren Dan Aykroyid om hans TV serie vedrørende det mystiske ´så´ selv en sort bil, der pludseligt forsvandt. Jeg cyklede med min mor ved en vej, hvor vi så en sort bil med sorte vinduer uden registrering. Da vi kiggede på den, hvor hun sagde, at den er meget underlig, så kørte den baglæns tilbage væk fra os...Findes der sådan anonyme politibiler, men der var altså roligt? Ligesom på overvågningskameraer er der ifølge dog ikke officielt nyhederne men mange folkelige vidner i massemedierne på forskellige supernaturlige oplevelser, hvor eksempelvis en person reddes af en ikke eksisterende skikkelse ligesom ´engle´, mørke bilers forsvinden ligesom åndeligt ´spøgelser´ og blandt andet en mystisk ´nysgerrig´ undersøgende ukendt kvinde. Det minder om, da jeg lige havde læst om folks observation af en UFO, hvor kort tid efter at en underlig dreng på grund af hans udseende ligesom ´rumvæsener´ kontaktede dem og han forsvandt pludseligt. Jeg så da ud af døren, at en lille dreng kiggede i min postkasse og dens breve, hvor jeg derfor spurgte ham, som måske var retarderet eller hvad? "Hvad laver du her?" Han svarede på en umenneskelig måde uden reaktioner: "Jeg ser hvordan, du bor." Bemærk, at emnet handler om kommunikation vedrørende guddommelige tegn, signaler, beskeder og budskaber på forskellige måder....(post). Se Riget:
Redigeret af Gerth (14/08/2022 03:38)
|
Svar
|
|
|
#36725 - 14/08/2022 06:11
|
bor her
|
|
|
Jeg fortalte om en profil, som kaldte sig for noget på for mig ukendt sprog, men lidt senere opdager jeg om andet ´ikke tilfældigt´, at dette amharisk sprog er ofte hørt fra folks påstået dæmoner, men hvorfor istedet for aramæisk, hebræisk eller latin? Vi kender jo til folks tro på skytsengle - På græsk betyder ordet δαίμων (daímōn) beskyttende ånd, og på latin betyder ordet daemōn vejledende eller beskyttende ånd. Jeg opdager, at Sokrates havde en daimónion, der advarede ham mod ufornuft ting. Ifølge ordbogen: "En daimon (gr. δαίμων daímōn, lat. daemon) er et guddomslignende væsen, som regel et godt væsen. Daimon er fejlagtigt blevet oversat til "dæmon" i Platon's skrifter og Sokrates' forsvarstale." Jødisk, muslimsk og kristen opfatter ´dæmon´ som værende ikke godt og jeg er ligesom besat af Helligånden?
Redigeret af Gerth (14/08/2022 06:56)
|
Svar
|
|
|
#36743 - 15/08/2022 17:50
|
bor her
|
|
|
Symbolsk sprog ligesom drømme, syner og åbenbaring. I ´min´ p.t. globalt kontroversielle fri sex gruppe kalder et nyt medlem som falsk profil sig nogen på for mig et ukendt sprog, men lidt senere opdager jeg om noget faktisk helt andet i et Youtube klip vedrørende forskellige emner men ifølge min opfattelse dermed ikke-tilfældigt på den ´overnaturlige´ måde, at dette amharisk sprog sker ofte ved folks påstået dæmoner, når de taler. Men, hvorfor istedet for aramæisk, hebræisk eller latin? Vi kender til folks tro på skytsengle. Jeg opdager, at en ordbog oplyser: "På græsk betyder ordet δαίμων (daímōn) beskyttende ånd, og på latin betyder ordet daemōn vejledende eller beskyttende ånd. Sokrates havde en daimónion, der advarede ham mod ufornuftige ting. En daimon er et guddomslignende væsen, som regel et godt væsen. Daimon er fejlagtigt blevet oversat til ´dæmon´ i Platon's skrifter og Sokrates' forsvarstale. Jøder, muslimer og kristne fortolker en dæmon som værende ond ligesom psykisk sygdom og psykoser." Lucifer eller Kristus? Satan eller Gud? Helvedet eller Himlen? En overbevisning kan enten bruges eller misbruges. Tidligere lignede mit liv sommetider ligesom forbandelsen (byrde), men senere ser jeg altid det istedet som (gave) velsignelsen. Jeg synes dog om mig, at tro er bedre end vantro, så uanset hvad er den slags diverse kraftfulde oplevelser godt ligesom: Jeg har et helligt møde med en lidt yngre person. Istedet for euforisk duften af sex lugter jeg hver dag iblandt mennesker meget ubehageligt stanken af deres sved, håndsprit, prutter og tobak. I samtalen siger hun, hvilket jeg ikke mærker: "Vi har lige siddet et andet sted sammen, hvor jeg i det rum ikke lugtede noget, så det er ikke dig, som lugter grimt. Her lugter mærkeligt?" Jeg spurgte et personale om dette, fordi han der lige før os havde haft en samtale med en anden, men han lugtede intet - Hun virkede jo som ´besat´ af Helligånden...
Redigeret af Gerth (15/08/2022 18:45)
|
Svar
|
|
|
annonce
|
|