I årevis bemærker jeg om det ukendte, kendte og velkendte - Når jeg jeg om dagen bevidst siger nej til min liderlighed, så om natten oplever jeg gentagen drømme om en rejse/vej, hvor som en hjælp sammen med nogen, vi finder mit hjem og jeg igen kommer til? Når jeg siger ja til mit kald og seksualitet, så istedet i drømme jeg bekæmper skurke med superkræfter. Jeg mindes, at engang i byens dårlige natteliv, der sagde en ung mand til hans kamerat om mig, at jeg skal knækkes psykisk. Senere faktisk ulovligt hev han mig ved fysisk tvang ud af baren, hvor den unge bartender kvinde ikke engang ringede efter politiet. Han tog min oplysende projekt seddel, hvor vedkommende forsøgte at tvinge mig til at brænde den. Jeg nægtede det med ordene: "Jamen, så torturer og/eller dræb mig istedet." Han kommenterede da: "Det´ er sådan, det er." Var han psykiatri studerende? Årevis senere kontaktede han mig i Facebook, fordi han var fascineret af jeg. Jeg sagde derefter: "Hold dig væk fra mig eller jeg anmelder dig til politiet." Måske han med tidens modenhed vågnede mere op, hvor jeg afviste ham?
En eller anden siger i Facebook i hans profil: "Jeg er ligeglad med loven. Jeg tager det fulde ansvar for mit eget liv. Jeg lever mit liv, som det passer mig."
Jeg kritiserer: "De to ånder: Her er falske og ægte budbringere...Du bør ikke altid være åndsvagt, som det kun psykopati egoistisk ond passer dig, fordi hensyns´regler´ for medmennesket og dets fællesskab er jo teoretisk vigtigt om sympati og empati endda også vedrørende naturens skæbne idag. Hvorfor er du ligeglad med loven - forklar, tak istedet for i samfundet desværre de populært kun overfladisk tomme med mangel på intelligens ord, hvilket mange falder for! Ja, Min pagt har tilgivet alle for alt lort, så karmaloven er ikke virkelighed. Jeg har hele livet udholdt igennem ekstrem umenneskelig modgang livet outsider i samfundet, fordi verden og mennesker ikke endnu rummer godt afvigende fra normerne nyt. Dine ord lyder gudløst, men om dette er der også noget lovløst ved jeg, fordi kærlighed er naturligt med Helligånden, hvor ingen kan påtvinge det/den over en person og kærlighed er gratis. Det´ er prisen ved, når en selv ikke er afhængig af alverdens ting og det folk. I alenetid hvis sindet ikke ødelægges helt som et falsk jeg der, så genopbygges sjælens selvværd/tillid om guddommens mening med livet, hvilket om frelsen sandt er kærlighed."
P.t. forsvandt både min skeptiske kommentar og hans emne der...Han lyder jo ganske anarkistisk imod regeringen på en kynisk måde ligesom revolution.
Selvopofrelsen? Ved min opvågning spurgte jeg selv om, jeg er bindegal hvilket især populære vantro personer kaldte mig. Frelserskikkelsen giver aldrig op andet end, hvor vedkommende opgiver sine egne drømme, så en selv istedet er/sker som en del af med Helligånden Det guddommeliges vilje i realiteten om frelsens fri vilje. Mange for tosset anarkistisk aktivist ´rebeller´ snakker om en sort elite konspiration, men hvorfor er følgende klip så oplysende tilladt i verden hos menneskeheden? Nå, nogen sagde engang, at jeg burde blive en Jim Carrey lignende berømt skuespiller og/eller manuskript forfatter istedet for folks grimme ord imod mig. Bemærk, før denne trailer om filmen ved 50 sekunder så jeg overalt folks ´hjernevasket´ afhængighed til om se og hør det falske billede den nyeste telefon og andet massemedier istedet for åbenbaring, hvor sjælen selvbevidst opfatter gudsriget. Idag sidder jeg pludseligt ved siden af en kortklippet ung kvinde med tatoveringer, en giftigt beskidt klam cigaret, øl i den ene hånd og en mobiltelefon foran ansigtet (hovedet). I disse dage er det mest kun kræftsyge, lesbiske og gamle tyndhåret damer, som er således eller næsten glatbarberet. Nå, men jeg er ikke en falsk uvidende facade, så bør jeg slette i Youtube mine humoristisk åndelige budskaber og andet sted sexprofiler? Ligesom ikke troende (vantro), religiøse og anderledes spirituelle er der også forskel på lovløse:
https://www.youtube.com/watch?v=9ix7TUGVYIo