1
registreret
(1 usynlig),
37
gæster og
14
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
#36523 - 24/07/2022 22:57
ET ORIGINAL NYT FOR KUN BØSSER (G) BORDEL INKLUSIV BTQ I ODENSE?
|
bor her
|
Registeret: 27/12/2018
Sted: Odense, Danmark
|
|
Dette mener jeg faktisk spændende også - Støt derfor gerne i denne gode sags tjeneste, tak. Den er en privat gruppe, hvor kun jeg tilmed som admin godkender alle opslag inklusiv redigeret. Klik gerne på ´synes godt om´ gruppen der. Beskrivelsen forlyder: Her i Danmark er det lovligt men stadig kontroversielt også ifølge nyhederne et tabu blandt homoseksuelle mænd, så selvfølgeligt er tilmed især alle fyre og endda blandet køn uden heteroseksualitet velkommen. https://www.facebook.com/groups/1182450138989677
|
Svar
|
|
|
#36532 - 25/07/2022 11:57
Re: ET ORIGINAL NYT FOR KUN BØSSER (G) BORDEL INKLUSIV BTQ I ODENSE?
[Re: Gerth]
|
veteran
|
Registeret: 16/04/2008
Sted: Sydsjælland
|
|
Hej Gerth. Min holdning til sex er, at det må mennesker selv bestemme, så længe de ikke skader andre. Men hvad har din sexklub med Trosfrihed.dk at gøre? Efter min mening misbruger du din ytringsfrihed her på Trosfrihed.dk, og min agtelse for dig som et spirituelt inspireret menneske daler.
M.h. Arne Sandhedens mirakel: Verdens Væren. Agnostisk pan"teist" - ydmyghed, mådehold, harmoni, empati, omsorg, kærlighed
|
|
Svar
|
|
|
#36543 - 25/07/2022 19:55
Re: ET ORIGINAL NYT FOR KUN BØSSER (G) BORDEL INKLUSIV BTQ I ODENSE?
[Re: Gerth]
|
veteran
|
Registeret: 16/04/2008
Sted: Sydsjælland
|
|
Hej Gerth. Du skriver mange indlæg her på Trosfrihed.dk, og mange af dem fortryder du efterfølgende. Noget kunne tyde på, synes jeg, at du undlader kritisk eftertanke, inden du sende dine indlæg.
Jeg ved ikke, om jeg har ret i mit indtryk: at du af danske læger har fået en psykiatrisk diagnose. Hvis dét er sandt, da er det jo noget, der kan ske for enhver. Men åbenhed herom kunne måske gøre dialoger med dig mere frugtbare.
Mit indtryk af dig er, at du får vidunderlige spirituelle åbenbaringer - og at du samtidig har psykiske problemer med din tilværelse - her også sex. Tager jeg fejl? Hvis du var mere åben her, tror jeg, kommunikationen ville blive mere frugtbar - til gavn for os alle.
Jeg synes, du skal mærke, at der er nogle, som føler omsorg for dit ve og vel.
M.v.h. Arne Sandhedens mirakel: Verdens Væren. Agnostisk pan"teist" - ydmyghed, mådehold, harmoni, empati, omsorg, kærlighed
|
|
Svar
|
|
|
annonce
|
|