1
registreret ABC
108
gæster og
172
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
#35839 - 20/05/2022 01:29
Re: Så er der linet op...
[Re: ABC]
|
bor her
|
Registeret: 27/12/2018
Sted: Odense, Danmark
|
|
REALITY BREAKING NEWS
Antallet af afsløringers lækage er steget fra kun cirka ti til senere fire hundrede beviser ved radarklips med mere og relateret rapporter, som var mørklagt mod folket. På en af Danmarks mest kendte TV kanaler oplyser den, at USA regeringen ligesom i 1940érne har et officielt møde om emnet UFOér, hvor dengang man der kaldte det for tosseri, der pludseligt idag det af dem faktisk anerkendes men desværre ifølge den som en virkelig seriøs trussel imod den nationale sikkerhed, som skal dæmmes. Det sker ifølge denne nyhed mest ved militære ting - (ligesom mest i historiens gang om eksempelvis atombomben). Der er eksempler på, hvor et mystisk lys igen midlertidigt slukkede helt for hærenes baser. Den amerikanske regering indrømmer sandsynligvis kun dette, fordi ellers vender folket sig imod den istedet for hinanden og andet. Hov, Staten snakker for selvisk kun om nationalitet istedet for internationalt, så hvad med os andre i verden? Ingen riger styrer omvendelsen til Riget.
Testamenter? Arven, Arken og Arketypen i mennesket igennem tiderne om det gode og onde - I anden verdenskrig og 1970érne havde befolkningen i verden en øget interesse for konspirationsteorier imod eliten om fjendtlige landes farligt tophemmelige våbenteknologi og uhyggelige rumskibe fra himmelrummet, der minder sådan om vor tids spirituelle emner om spøgelser og dæmoner fra en anden dimension, engle fra Himlen og Helligåndens kraft fra Det guddommelige? Bemærk, at USA opfordrer til frygt for krig imod det/den fremmede ukendte, hvor jeg istedet opfatter det generelt for os uforklarligt ´overnaturlige´ kræfter som istedet guddommelige ledetråde om fred og den/det væsentligt velkendte. Arkæologer og videnskabsfolk har opdaget mystiske steder og ting i verden fra ældgamle kulturer om dette. Bedøm selv, men faktisk selv i skrifterne er der ord om lignende lys. Dog har den slags fænomen aldrig gjort menneskeheden fortræd bortset fra nogen, som påstår, at de blev bortført af rumvæsener ligesom Biblen GT og NT om himmelfart.
Underholdning handler om sådan noget. Ordet er en del af livet. Vær gerne derfor et budskab istedet for tavshed, løgn og døden. Jeg opfører mig altid sandfærdigt ærlig, hvor der er en pris om viljen. Derfor jeg nok heller ikke scorer noget/nogen. Lovpris med Helligånden både Det guddommelige og det himmelske menneske.
En Ordbog: "Mange har søgt efter Pagtens Ark igennem historien, men ingen har haft held med at finde den." Jamen altså, ligesom Gralen og Riget.
|
Svar
|
|
|
#35841 - 20/05/2022 03:51
[Re: Gerth]
|
bor her
|
|
|
REALITY BREAKING NEWS
Antallet af afsløringers lækage er steget fra kun cirka ti til senere fire hundrede beviser ved radarklips med mere og relateret rapporter, som var mørklagt mod folket. På en af Danmarks mest kendte TV kanaler oplyser den, at USA regeringen ligesom i 1940érne har et officielt møde om emnet UFOér, hvor dengang man der kaldte det for tosseri, der pludseligt idag det af dem faktisk anerkendes men desværre ifølge den som en virkelig seriøs trussel imod den nationale sikkerhed, som skal dæmmes. Det sker ifølge denne nyhed mest ved militære ting - (ligesom mest i historiens gang om eksempelvis atombomben). Der er eksempler på, hvor et mystisk lys igen midlertidigt slukkede helt for hærenes baser. Den amerikanske regering indrømmer sandsynligvis kun dette, fordi ellers vender folket sig imod den istedet for hinanden og andet. Hov, Staten snakker for selvisk kun om nationalitet istedet for internationalt, så hvad med os andre i verden? Ingen riger styrer omvendelsen til Riget. Derfor Kommunen heller ikke indeholder den rette behandling af menneskers spiritualitet.
Testamenter? Arven, Arken og Arketypen i mennesket igennem tiderne om det gode og onde? I anden verdenskrig og 1970érne havde befolkningen i verden en øget interesse for konspirationsteorier imod eliten om fjendtlige landes farligt tophemmelige våbenteknologi og uhyggelige rumskibe fra himmelrummet, der minder sådan om vor tids spirituelle emner om spøgelser og dæmoner fra en anden dimension, engle fra Himlen og Helligåndens kraft fra Det guddommelige? Bemærk, at USA opfordrer til frygt for krig imod det/den fremmede ukendte, hvor jeg istedet opfatter det generelt for os uforklarligt ´overnaturlige´ kræfter som istedet guddommelige ledetråde om fred og den/det væsentligt velkendte. Arkæologer og videnskabsfolk har opdaget mystiske steder og ting i verden fra ældgamle kulturer om dette. Bedøm selv, men faktisk selv i skrifterne er der ord om lignende lys. Dog har den slags fænomen aldrig gjort menneskeheden fortræd bortset fra nogen, som påstår, at de blev bortført af rumvæsener ligesom Biblen GT og NT om himmelfart.
Underholdning handler også om sådan noget. Ordet er en del af livet. Vær gerne derfor et budskab istedet for tavshed, løgn og døden. Jeg opfører mig altid sandfærdigt ærlig, hvor der er en pris om viljen. Derfor jeg nok heller ikke scorer noget/nogen. Lovpris med Helligånden både Det guddommelige og det himmelske menneske.
En Ordbog: "Mange har søgt efter Pagtens Ark igennem historien, men ingen har haft held med at finde den." Jamen altså, ligesom Gralen og Riget. Læs vedrørende ´dæmme´ i ordbogen og Biblen om vand - Arrhh, også opdager jeg om kød og blod: "Pagtens ark, Kiste af akacietræ overtrukket med guld som blev opbevaret i Det Allerhelligste i telthelligdommen og senere i Det Allerhelligste i det tempel der blev bygget af Salomon om de to tavler med De Ti Bud." Og at profeten Moses med hans folk vandrede ved Jordan floden ligesom en Noahs syndflod. Helligånden handler også om vand. Det guddommeliges ord lever videre igen i mennesket som en ny himmel og jord. Ligesom en begravelse kom GT Adam af jord, men NT Kristus genopstod fra Jorden. Riget kan kun medskabes i fællesskab ligesom nadveren om ´Guds´ ord ved historisk genfortælling, når en selv er ligesom en hellig bygning og dets skrifter.
Redigeret af Gerth (20/05/2022 04:41)
|
Svar
|
|
|
#36052 - 07/06/2022 20:34
[Re: Gerth]
|
bor her
|
|
|
Jeg ser idag to personer diskuterer med/imod hinanden om tanken og materien ligesom Biblen vedrørende de to ånder, hvor jeg blander mig der. Den ene er uenig med den anden, som påstår, at tanken er over materien - Jeg taler derefter: "I evigheden ligesom nuet har en´ guddom ingen årsag og virkning endda dermed åndeligt usårlig, som aldrig kan besudles. Biblen taler om Guds ´tanke´ (ånd, ide, sjæl, forestilling, vision ligesom syner og åbenbaring), der synligt skabte alt. Sådan er jeg billedet på en guddommelig eksistens endda bevis som vidne med Helligånden."
Redigeret af Gerth (07/06/2022 20:42)
|
Svar
|
|
|
annonce
|
|