RIGET ER IDAG
Jeg ser flere i vor tids spiritualitet, som desværre siger om ligesom tærskelvogtere (Keruber/´engle´) i Biblen og religiøse sekter, at snart lige om hjørnet kommer (årrrh) det´ (vendepunktet - omvendelsen), hvilket faktisk ligner et symptom på sindslidelse, fordi der istedet for væren er tale om et hvornår, hvordan, hvorfor eller hvor, at jeg er.
H: "Gerth har taget røven på trosfrihed og ja på os alle - men måske ikke så mærkeligt når man offentligt sidder og fortæller gud og hvermand om sin liderlighed (passion). Altså hans helligånds erogene zone."
Jeg udtaler: Hej Illusionen
Det guddommelige, Helligånden og jeg er et´ ligesom elskov. Jesus sagde om porten og døren ´igennem mig´ ligesom en mund, anus og klitoris. Mig, jeg og en selv.
Og ifølge DSL (ikke LSD) om - Tage røven på: "snyde, narre; føre bag lyset."
En dårlig omtale er dog bedre end ingen lige-som Kristus vedrørende salighed og derfor i kan kalde mit åndelige arbejde for Den velsignede.
Jeg kæmper ikke imod jer for primitivt ligesom dyr for kun min egen overlevelse, fordi det evige selv er en del af Riget. Naturen og dyr er ikke det onde, fordi skabelsen sådan ikke fatter sig selv. Den ´fortabte´ ´søn´ vender hjem til gudsriget ligesom, at ´guds´ ´sønnerne´ (billedsprog) ´Satan´ og ´Jesus´ var i en´ og samme person. Kærligheden er større end en selv ligesom Det guddommelige, når jeg tilgiver ved forsoning ´modstanderen´ og ´fjenden´ som mig selv med Helligånden. Da forstår jeg den guddommelige vilje for skabelsen og meningen med folket.
I kalder mig noget grimt, hvor man behandler mig dårligt, men miraklet er, at jeg istedet minder jer om lyset i alle.
Desuden kan jeg ikke tage røven på menneskeheden, fordi ingen ved forskellige overbevisninger tror på mig alligevel, men det skal i heller ikke! Istedet glæder jeg mig til, at en dag nogen tager mig på røven! Hhah- salighed ifølge ordbogen handler om sex (kød), alkohol/vin (blod) og mental orgasmer (eufori).
En kendt politiker i nyhederne siger netop fornylig ganske realistisk noget om nogen, der ligner Biblens ord om rytterne: Vor tids i verden fire kriser - pandemi, økonomisk, naturkatastrofer og krig, hvilket jeg ikke oplever, fordi jeg eksisterer som en del af Riget.
Redigeret af Gerth (08/05/2022 03:08)