Hans K anerkendte engang både projekt OPLYSTHED og mit åbenbaring, hvor han kaldte mig for et vidnesbyrd. Han sammenlignede mig med eksempelvis Kristendommens ´teorier´ igennem to tusind år, kirke i verden, recovery (omvendelsen med helbredelse), Nicolay Beudaeuy eller fagligt flere andre lignende kristne berømtheder og at Helligånden var over (i) mig med mere.
Nu nulstiller Hans K igen ligesom ved tidligere af vores uenigheder, hvor han igen bare helt selvmodsigende fordømmer men sommetider ved aggressive spørgsmål:
Jeg ikke brænder for noget/nogen.
Jeg næsten aldrig skriver godt om Helligånden.
Jeg er psykisk syg helt uden medmenneskelighed og behov for et parforhold.
Og andre værre ting.
Hans K svinger på den måde op og ned ustabilt ved den profils påstået synspunkt om den, jeg er. Der sker intet godt med jer. Dog har jeg ikke kedet mig her for en tid istedet for synder og vanvid. Hans K har idag overskredet min grænse for menneskelig tolerance, når ´han´ har en så respektløs adfærd pludseligt igen imod mit skriveri og mig.
Arne T kender mig heller ikke, hvilket især hans seneste kritik beviser, hvor han ifølge min opfattelse fremstiller mig som en fortabt psykopat.
I skændes jo bare altid frem og tilbage ved dumme gentagelser uden, at nogen fatter hinanden og det virker for skørt. Ingen fortæller en personlig holdning eller forstående forklaring. Alle profilerne opfører sig for skumle. Falsk!
Måske dette forum en dag oplever den samme skæbne som Selvet.dk.
Jeg forlader ´jer´!
Istedet møder jeg folket...
Redigeret af Gerth (07/01/2022 17:00)