annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 6829560
Et andet syn 1409814
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 1360166
Jesu ord 1015484
Spirituel omsorg 880912
Galleri
BUDDHA
Hvem er online?
2 registrerede somo, Arne Thomsen 66 gæster og 19 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 62 af 63 < 1 2 ... 60 61 62 63 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#31438 - 31/01/2021 03:26 Re: Gerth Drost [Re: Gerth]
Gerth Offline
bor her
Registeret: 27/12/2018
Indlæg: 732
Sted: Odense, Danmark
OPLYST GENNEMBRUD

Mine skriverier er ikke hellige skrifter. Projekt OPLYSTHED med symbolet en sol og tolv stråler er bare mit personlige pagttegn som dåb ligesom et ægteskab. Det udvalgte folk er ikke skæbnebestemt til et projekt, som koster penge til ting og der har politisk korrekte regler i den. Derfor sker det´ ikke som en forening/organisation og institution. Det guddommelige, Helligånden og Mennesket er et. Det betyder om bevidsthed, at religiøse love, ting, trosbekendelser, ritualer og menneskers titler ikke er sandheden. Ligesom en drivkraft drives jeg kun af hellig ånd.

A: "Det kunne tyde på noget i Mattæusevangeliet, at din holdning til den ene af to grupper mennesker om den gode og onde, hvor jeg om de besværligste nævnte: Dem som har behov for hjælp, men de ikke er klar over det, at de skal behandles som: Gå ad Helvede til! Er det rigtigt?"

Jeg svarer: "Nej! ´Ilden´ betyder: Jeg kan ikke redde hele verden og dens befolkning, så derfor nu holder jeg mig fredeligt væk fra alle dem, som opfører sig dårligt. Hvor faktisk endda Biblens NT truer alle syndere om brændende straf, så fordømmer jeg ingen til evigt pine, fordi fuldkommen kærlighed tilgiver helbredende alt og det er perfekt. Jeg hjælper også gerne fortabte, som ønsker min åndelige hjælp til selvhjælp. Jeg hilser stadig høfligt venligtsindet på den måde også til de socialt udsatte og problembørn, som endnu sådan udtrykker nok fornuft, respekt og næstekærlighed. Jeg vil dog ikke være i nærheden af dem, som behandler mig det forkert på grund af deres psykopatiske, ondskabsfulde og for meget egoistiske adfærd, fordi jeg er ikke ligeglad med mig selv. Jeg ønsker ingen det ondt! Istedet for trængsel minder jeg folket om Himmeriget, men det er ikke min skyld, hvis i afviser mit budskab. Min kærlighed til folket er kun dygtigt nok om det som, at jeg elsker også mine uvidende modstandere og plageånder, hvilket faktisk er godt for både ens intellektuelle forstand, kropslige helbred, humør og dermed frelsen. Jeg ved, at når nogen virker som satanisk, så er der istedet en tilsyneladende psykiatrisk, psykologisk, neurologisk, biologisk og/eller spirituel forklaring på dette og derfor hader jeg ikke jer. Jeg opfatter det som et overgreb på den frie vilje, hvis jeg prædiker til nogen, som er imod dette, fordi sådan er falske budbringere. Når folket virker ubevidste om deres måde at være på, beder jeg for dem helt op til Himlen."

A: "De er ikke nemme at hjælpe - ej heller at holde ud - og kan man ikke, er det jo nok bedre at holde afstand. Jeg forstår dine ord sådan, at du vil gå så langt, du kan og også overfor for de ubehagelige, som ikke ved, at de har behov for hjælp. Og hvis jeg har forstået ret, kan jeg kun beundre dette." JA!

Jeg var endnu ikke klar til at udrette noget godt og flere har bemærket min store personlige udvikling til det bedre siden min for snart tre år siden åndelige pagt i fyrre års alderen. Idag har jeg en spirituel samtale med en moden kvinde, som skeptisk om det vurderer min nuværende alenetid væk fra omverdenen med kommentaren: "Kom du nu istedet ned på Jorden til os andre." Senere sammenligner hun min tilstand med Jesus om hans nat ved Oliebjerget, fordi den tid endnu ikke er kommet. Også opdager jeg, at flere af GT´s profeter nævner noget om dette som eksempelvis et telt og i NT Guds (Det guddommeliges) bolig hos menneskene, der eksempelvis forbindes med ´Israels det nye Jerusalem´, men detaljerne vedrørende den slags beretningers billedsprog må i selv udforske nærmere. I fremtiden er der ifølge det ikke templer af sten, men religiøse folk overser altså, at det gælder jo også kirkens mursten og lignende grundsten for alle andre trosretningers navne, ord og begreber........? Bemærk, profeterne som på rejsen gik højt op til et helligt bjergs skyer (himmel) og derefter senere ned til folket. Jeg stener ikke nogen med fordomme, fordi vi er ikke ligegyldige stene. Efter min overvejelse om spirituelle klippesten siger forunderligt en religiøs mand pludseligt relevant til mig om Riget: "Den er ved dine fødder, hvor du på vejen fjerner stenene." Mennesket er den hellige bygning og dermed tilhører jeg ikke nogen/noget i verden. Således er det evige selv rent uskyldigheden.

Hvordan bedømmer vi hinanden korrekt? Man er en del af illusionen, hvis i misleder, lyver, snyder, bedrager, narrer, sælger og psykisk manipulerer andre istedet for ærlighed og tillid. Oplysning i verden sker virkeligt, når vi selv som kendetegnet på dette opfører os ordenligt med mere fordragelighed, fred, kærlighed, kundskab og visdom. Ham/hende som ikke vedkender enhver som sin ligemand/kvinde, vedkommende kender ikke den guddommelige vilje i sig selv, hvilket ligesådan generelt gælder for ikke troende, fordi de ikke har frelserskikkelsen. Jeg er lyset iblandt folkets mørke men dog ikke som alvidende øje. Det gudløse laver uretfærdighed i samfundet, hvorimod den guddommelige forstand befrier imod den slags undertrykkelse og således er lovens dom ligesom den, jeg er.

Sjælen er menneskets øjne. Du ser ikke sandheden i dig selv, når du spejler (projektion) dig selv. Derfor er der stadig mennesker i verden, som har behov for spirituelle ledere, hvor dette desværre misbruges imod folk tiltrods for, at forældre kulturelt er børns rollemodeller. Jeg mærker ikke Helligåndens kraft ved synet af religion, der er et afgudsbillede. Hellige indsigter, selverkendelse- ransagelse, refleksion og åbenbaring er der, hvor mennesket ser det guddommelige. Der findes meget information om det mystisk overnaturligt uforklarlige, hvor selv mine fortællinger ikke beviser sandheden og alligevel overbevises jeg ikke af hele verdens befolkning og ting. Dog er noget af min rolle, at jeg fungerer flammende som et positivt forbillede.

Biblen nævner med dens forældede sprog blandt andet deri selvmodsigende ´ydmyghed´ og uden -Jesus, Kristus og Gud- profetisk ´Herrens, Kongens og Menneskesønnens dag´, selvom fri vilje er vigtig om os. Helligåndens kraft handler blandt andet om renselse og forsoning. Det er netop sådan ligesom et kunstværk et guddommeligt billede, når menneskets mørke forvandles til lys, hvilket omvendelsen handler om i skabelsen. Og nu kigger jeg ikke-tilfældigt i Youtube til sindsro musik midtvejs ved dens tre timers varighed følgende citat fra Biblen: "Salme 27:8 - Da du sagde: ´Søg mit ansigt´, sagde mit hjerte til dig: ´dit ansigt Herre, vil jeg søge." Se dette ansigt, når du kigger på mig, dig og alle andre og dermed synliggøres velsignelsen. Enhed med det guddommelige, som er alt, det er den forening med alle, hvor kun en herlig vilje eksisterer. Lad os samles om det som tegn på dagens lys.
_________________________
Gerth Drost
Top Svar Citer
#31462 - 04/02/2021 17:13 Re: Gerth Drost [Re: Gerth]
ABC Offline
bor her
Registeret: 09/08/2015
Indlæg: 1526
Sted: Vanløse
Hej Gerth

Mon du har fundet din plads blandt alle os andre blinker 🍷 heart




Your friend forever

Jan
_________________________
Hvordan komme gennem livet uden en puls...
Top Svar Citer
#31543 - 11/02/2021 05:59 Re: Gerth Drost [Re: Gerth]
Gerth Offline
bor her
Registeret: 27/12/2018
Indlæg: 732
Sted: Odense, Danmark
VÅGN OP IDAG, TAK.

T: "Paulus skrev, at han ikke vidste, hvad der var synd, inden han kendte loven. Vi lærer det, der forstås som ondt. Synd er virkelighed for den, som oplever det."

Biblen, NT - Lukasevangeliet 23: "Jesus sagde på træpælen: »Fader, tilgiv dem, for de ved ikke, hvad de gør."

Jeg svarer på det: "Alle nyfødte børn er uskyldige, fordi de ingen selvopfattelse har og kender derfor ikke sig selv på grund af deres uskyldige uvidenhed. Psykopati, ondskab, sindssyge og egoismen og er eksempler på de, som ikke fatter virkeligheden rigtigt. Fortabte mennesker synder, fordi de ikke kender til Det guddommeliges vilje og ingen er skyld i dette. Det er istedet synd for dem, at de ikke kender sig selv, hvor man sådan på forskellige måder har mistet forstanden, der jo er sjælen (sind/hjerte). Dette sammenligner jeg med Biblens ord om mørket. Hvis i derfor opfatter nogen som værende fordømte, så er i ligesådan forbandet, når i ikke ser dem med kærlighed. Kalder du medmennesket for kun forkert uden et godt ord, forkynder du dermed ikke frelsen. En illusion er, når du ser noget, der ikke eksisterer ligesom med hjernevask, psykisk manipulation, bedrageri og løgn. Ved underholdning sker der en forestilling, hvilket også kan forstås i billedlig betydning. En person med mangel på åndelig selvbevidsthed opfatter skabelsen dårligt. Synd er derfor en illusion, fordi det ikke er sandheden om den, jeg er. ´Jeg´ er et guddommeligt billede. Døm således kærligt sammen med mig på den retfærdigt fornuftige måde og det er faktisk den ægte fri vilje med Helligånden om meningen med viden (kundskab) og visdom i livet."

Da jeg skriver denne tekst, tænder jeg i en pause for den klassiske musikkanal på DR, hvor radioværten fantastisk bekræftende siger i de cirka tre minutter: "Hvor de døde bliver levende."

T: "Hvis jeg´et af fri vilje vælger denne vej af kærlighed til gud, er det at dømme andre udelukket, da man som dommer ville gøre sig selv til gud."

Jeg svarer: "Du lyder selvmodsigende, hvilket er en del af din egen dom, fordi:

Biblen, NT - Den syge ved Betesda dam: ´Derfor var jøderne endnu mere opsat på at slå ham ihjel; for ikke blot brød han sabbatten, men han kaldte også Gud sin fader og gjorde sig selv Gud lig.´

Biblen, NT - Sønnens fuldmagt fra Faderen (redigeret citat): ´For ligesom Faderen oprejser de døde og gør dem levende, således gør også Sønnen dem levende, han vil. Faderen dømmer heller ingen, men hele dommen har han overdraget til Sønnen. Den, der hører mit ord og tror ham, som har sendt mig, har evigt liv og kommer ikke for dommen, men er gået over fra døden til livet. Den time kommer, ja, den er nu, da de døde skal høre Guds søns røst, og de, der hører den, skal leve. For ligesom Faderen har liv i sig selv, således har han også givet Sønnen at have liv i sig selv. Og han har givet ham magt til at holde dom, fordi han er Menneskesøn. Alle de, der er i gravene, skal høre hans røst. Jeg kan intet gøre af mig selv; som jeg hører, dømmer jeg, og min dom er retfærdig, for jeg søger ikke at gøre min egen vilje, men hans vilje, som har sendt mig."

Imens jeg er igang med min kritik af H´s gudløse ord, så skriver hun atter skørt til A: "Dåbs formularen er Treenigheden (far, søn og helligånd), hvilket missionsbefalingen handler om for mennesker: Jesus er Gud - samt Johannesevangeliet 1:1 om Ordet."

Biblen, NT - Johannesevangeliet (Anklagen for gudsbespottelse imod Jesus): "Jøderne svarede ham: »Det er ikke for nogen god gerning, vi vil stene dig, men for bespottelse, fordi du, der er et menneske, gør dig selv til Gud.« Jesus svarede dem: »Står der ikke skrevet i jeres lov: ›Jeg har sagt: I er guder‹? Når loven kalder dem guder, som Guds ord er kommet til."

Jeg kommenterer hendes udtalelse: "Jeg er ikke en dæmonbesat, idiot, dukke, slave eller robot. Så længe du på en spirituel vej/rejse søger efter en guddom, der kender du endnu ikke helt det lys ved en selv, som evigt har gudsriget. Virkeligheden for en guddom, Helligånden og det rettroende menneske er Himmeriget, Himlen, Riget, livstræet og godhed sandt. Derfor handler syndsforladelsen i Biblen om Kristus´ overvindelse af både Satans fristelser og syndefaldet. De dræbte derfor ikke Jesus, fordi han genopstod fra de døde til evigt liv. Således i ham eksisterede synd, sygdom, død, ondskab ikke og det er ligesom, jeg er. Når i hører mig med Helligånden, så er det menneskets skaber af alt, som taler og således dømmer jeg verden som det guddommelige."
_________________________
Gerth Drost
Top Svar Citer
#31641 - 03/03/2021 02:51 Re: Gerth Drost [Re: Gerth]
Gerth Offline
bor her
Registeret: 27/12/2018
Indlæg: 732
Sted: Odense, Danmark
GODE FRUGTER OG INDHOLDET I LIVET

Jeg genfortæller ikke det om mit åbenbaring blandt andet vedrørende Biblens GT og NT om betydningen af festligt mad og vand.

En kvinde som spiser meget antipsykotisk medicin, vedkommende siger for naivt til mig om noget, som hun fornylig har set i Youtube fra en sekterisk religiøs mand om Biblen: "Der er et liv efter døden, hvor man i Himlen sidder med Jesus Kristus og der spiser vi sammen et måltid mad." Hun lyder ligesom ´billedet´ af Rigets fred i noget paradisisk natur og dermed en himmelsk harmoni mellem dyr, mennesket og en guddom på Jorden. Helligånden for det udvalgte folk er, at liv er en del af det guddommelige. Skabelsen er livet og således også det hellige. Meningen med livet er kærlighed.

A: "Kristendommen og de andre religioner er blottet for guddommelig visdom. De svigter fatalt, imens vi smadrer kloden. Kærlighed til mennesker? Ja, ja! Kærlighed til skaberværket? Øh, øh."

Idag ligner scenariet for nogen en ørkenvandring eller gudsforladt helvede, hvor omverdenen står stille og vilkårende er markant anderledes med mangel på meget. Jeg læser på internettet: "Biblen, GT - Esajas´ bog: "Ingen volder ondt eller ødelæggelse på hele mit hellige bjerg; for landet er fyldt med kundskab om Herren, som vandet dækker havets bund. På den dag." Der er faktisk noget asketisk oplysende ved hellige bjerge. Derefter ser jeg noget lignende fra Mattæusevangeliet. I alenetid er der mulighed for ens selvopfattelse.

En hel del psykisk syge personer og deres psykiatrisk medicinske bivirkninger med overvægt kæmper hver dag i cafeen imod hinanden om dagens aftensmad, hvor de på allerede femten minutter har spist tre store portioner. Jeg æder ikke for kun min egen overlevelse, men ligesom profeten Jesu sidste nadver til fællesskabets brød og vin, så med livets kilde Helligånden jeg både spiser og drikker nok af det, som min krop/ånd har brug for. Biblens ord ´vær frugtbare´ handler ikke om liderlig overbefolkning. Jeg tænker på, at Jesu moder Maria var frugtbar med Helligånden og han prædikede som et godt menneske om evigt liv og at man burde opføre sig ordenligt.

Som noget sjældent medbringer jeg til kaffen kage, hvilket jeg fortæller samtalepersonen, hvor hun siger: "Det er interessant, fordi netop ligefør tænkte jeg på ordene til dig: Har du noget kage med?"
Derefter opdager jeg et kirkeligt blad på bordet. Jeg fornemmer klart og tydeligt, at den deri omhandler et eller andet relevant, der fra en person er: "Hold øjnene på din egen tallerken - lyder et gammelt fasteordsprog. Fasten handler om at få fokus på det nødvendige. At adskille behov og lyst. Det handler ikke kun om det fysiske og konkrete, men om at gøre plads til fordybelse, eftertanke og det åndelige. Sådan fylder vi mindre og her er mere plads til Gud. At nyde livet ved at begrænse sig. Der er intet, jeg køber eller spiser idag, som gør mig mere lykkelig. Det er istedet et godt stykke åndeligt arbejde på den slags glæde og lykken i praksis."
Og en præst fortæller: "Pas på at prædiken ikke bliver sådan en gang Jesus remoulade. Opskriften på mit forhold til konfirmanderne er, at jeg behandler dem ligesom kokkeelever om alment menneskelige problemer. Vi udvikler os gennem eksperimenterende samtaler."
Også senere ved jeg, at S et ligegyldigt sted siger om tjeneren, folks undskyldninger, mad - magen - ejendom og Herrens hus med plads nok: "Her er en lignelse, hvor Jesus med magt befaler folk at blive tvunget til, at de omvender sig til kristendommen ved versene Lukas 14 -23: "
A poster et uinteressant link, men igen virker det for mig, at der er en mening i det. Deri vises: "Tre gode frugter."

Menneskeheden har igennem historiens gang udnyttet religion-politik på forskellige måder. De dårlige frugter sker ved overforbrug, grådighed, misbrug og for meget begær. Energien (livskraft) i vores -især økologiske mad-, den er jo en del af naturen. Dræber man økosystemet på grund af tingene og dyriske tendenser, så dør også mennesket. En spirituel kvinde sammenligner mit virke med et fyrtårn som noget lederskab? For profet Jesus var kærlighed loven, men med Helligånden er det istedet en del af vores naturlige guddommelighed, så mennesker ikke behøver den. Jeg lever godt for folket, verden og Det guddommelige. Vores ansvar kræver selvbevidsthed. Frugtbarhed gør Jorden til et godt sted. Kend derfor min rolle på dets frugter, fordi kun Himlens rige er frugtbart.
_________________________
Gerth Drost
Top Svar Citer
#31678 - 11/03/2021 04:40 Re: Gerth Drost [Re: Gerth]
Gerth Offline
bor her
Registeret: 27/12/2018
Indlæg: 732
Sted: Odense, Danmark
JEG FREMSIGER FRYD

Jeg genfortæller ikke om alle mine ekstraordinære oplevelser, men siden min pagt ved fyrre års alderen, har flere andre bemærket, at jeg gennemgik en ´stor´ personlig udvikling til det bedre om mit humør, intelligens, personlige kvaliteter, helbred, livsstil og endda de seneste tre år helt uden sygdom - ikke engang noget forkølelse? Det er faktisk nyt, at jeg indenfor nogle uger nu spontant bare hver dag kan grine af nogle småting, galskaben, udfordrende modgang og andet ulogisk. Mit lykkelige åbenbarings flow med synkronistiske hændelser og/eller uforklarlige kræfter skete i en perfekt kontekst vedrørende eksempelvis forskellige tal, metaforer, symbolik, begreber, hvor jeg senere som en herlig overraskelse genkendte det hele i Biblen ved både GT og NT om betydningen af dens allegori, lignelser og fortællinger, hvilket også stadig sker på denne dag.

Jeg har blandt andet tidligere sådan oplevet på selvfølgeligt kun den åndelige måde noget om min himmelfart på et bjerg alene væk fra omverdenen. Idag sker det endnu engang for mig om et bjerg hos skyerne og en guddom (Det guddommelige) men istedet hvor, at jeg kommer som sendt fra Himlens rige til Jorden.

Jeg har i forvejen allerede oplevet en hel del åbenbaring om Biblens mad og drikkelse. Jeg undrer mig over hvorfor, at Biblen i NT indeholder noget om et bæger på godt og ondt (kalk) forbundet med min skæbne og verden med den, fordi der er jo noget kærligt kontroversielt ved det, som jeg er? Jeg ikke studeret denne tings forklaring, men jeg opdager, at selv GT bruger også det profetisk i den. Nogen har som sagt sammenlignet min nuværende tilstands vilkår med Jesu mørke nat. Også har jeg en forunderlig fornemmelse af, at jeg hellere må kigge på profilen S´s nyeste emne, der sandsynligvis er relevant:
Han siger deri: "Da han var i en alder af 40 år, begyndte han at modtage en række guddommelige åbenbaringer....For verdens muslimer har dagen en særlig betydning som et minde om profeten Muhammeds himmelfærd fra kabaen i Mekka til klippemoskeen i Jerusalem og videre igennem de syv himle. Profetens Natlige Rejse. Han mødte en række profeter, blandt andet: Noah, Abraham, Moses og Jesus. Og da Muhammed endelig nåede frem til Gud, fik han besked på, at." Bjerge ligesom tingene er faktisk i virkeligheden ikke konkret hellige! Ifølge religiøse folks påstande omhandler dette bjerg tilmed nogle fremtidsprofetier om dommens dag med vistnok frelserskikkelsen af en gud. Jeg respekterer fredeligt alle trosretninger, men jeg tror ikke på nogen religion. Dette minder altså dog om en af profeten Jesus´ oplysende bjergoplevelser sammen med Gud og andre profeter. Min pointe vedrørende den slags historier er, at jeg har i mit åbenbaring lignende nævnt, at eksempelvis profeten Moses liv minder om Jesu guddommelighed, hvilket Jødedom, Islam og Kristendommen stadigt muligvis ikke godkender ligesom med fra nutidens arkæologer flere fundne ældgamle skrifter om dengang for længe siden med andre slags bud på tingene.

Derefter viser i en tråd et sted A en hel del links, hvor jeg mærker klart og tydeligt en af dem om en forfatters overvejelser, at dette er vigtigt, så jeg undersøger dens tekst nærmere: "Betragter man eksempelvis en historie som den om Moses og den brændende tornebusk på bjerget....Apropos Saul som Messias-skikkelse, så drager du sammenligninger mellem Det Gamle og Det Nye Testamentes fortællinger. Du sammenligner historien om kong David, der opgiver sin egen vilje og overgiver sig til Gud med Markus-evangeliets beretning om Jesus i Gethsemane Have, hvor Jesus siger: ’Dog ikke, hvad jeg vil, men hvad du vil’? - Det er, fordi Markus foretager sig det samme, som dem, der skrev historien om David gjorde, og han gør det med samme formål. Den måde, man kan forstå det transcendente på, er gennem gentagelsen. Det er sådan, Gud viser sig for mennesker, og dér er individerne, hvad enten det er David eller Jesus, ikke vigtige....Der er tale om at lægge visdommen i munden på en helt eller høj konge. Sokrates er vel nærmest er en anti-helt ligesom, da Jesus blev anklaget for blasfemisk gudsbespottelse? Sokrates er en kontroversiel Jesus-skikkelse. Han siger sandheden, truer øvrigheden og henrettes til sidst....Hele den fornemmelse for det guddommelige, der kommer til udtryk i menneskers forsøg på at fortælle om Gud, at han gøres personlig. Det er det, der skaber den type menneskelige historier og også alle de mange guder, som må opfindes for, at de kan passe til hver enkelt af dem. Det virker som om, der oprindelig har været tale om et universelt princip, der så er blevet ’fortalt ud’ i mange guder for så atter at blive forstået som universelt i Bibelens fortolkning? Der er sideløbende to forskellige ting på færde. Den ene optræder, hvor der tales om det guddommelige, og den andet, når der personligt fortælles historier. Derfor fremstår han kun stykkevis og delt. Det er menneskenes opfattelse af Gud, vi har fået overleveret. Hvis man læser ´skrifterne´ omhyggeligt, kan få øje på Gud i sprækkerne mellem stumperne. Genopstandelsestemaet (ophøjelse) er ligeledes centralt om forvandlingen, at der ud af tragedien vokser håb." Ja, tiltrods for at det guddommelige er evigt uforanderlig, så fornyer mit budskab gudsbilledet og endvidere det samme om hele skabelsen.

Senere idag er min hengivne passioneret bøn med Helligånden til ´Det guddommelige´ om den, jeg er for det udvalgte folk, der er alle stammer, nationer og folkeslag: "Min evigt elskede, fjern altså min resterende tvivl med et tegn igennem ord fra en eller anden uventet person angående den slags bjerge til ´emnet´?" Samme dag på et væresteds cafe siger en gammel mand til mig som det første ordet ´bjerg´ igen. Øh, men jeg synes ikke, at det er overbevisende godt nok, hvorefter jeg beder om et ekstra bekræftende tegn, så jeg dermed alligevel glædeligt nedskriver denne beretning.
Hjemme da jeg tænder for fjernsynet ser jeg kanalen DR om mange mennesker på en togrejse. Ganske mystisk ved jeg via min forudsigelse p.t., at lige om lidt er der garanteret et synligt bjerg. Helt rigtigt vises ifølge derfor kort tid efter et vejkort hen til et stort bjerg, hvor vedkommende i programmet siger: "Vi kommer snart op til bjergtoppen." Hahhahihi, mit ansigtsudtryk skinner med et smil ligesom dagslyset, fordi jeg opfatter dette som ´bortrykkelsen´, hvor en guddom er hos mennesket.
_________________________
Gerth Drost
Top Svar Citer
annonce
Side 62 af 63 < 1 2 ... 60 61 62 63 >


Seneste indlæg
Måneden Ramadan,
af somo
22/04/2021 20:41
Panteisme
af Hanskrist
22/04/2021 18:20
Hvad HansKrist dog skriver
af Hanskrist
21/04/2021 16:14
GUDDOMMELIGE SAMTALER
af ABC
16/04/2021 19:14
Gennemsigtighed og troværdighed af faktiske fakta
af ABC
08/04/2021 16:06
Nyheder fra DR
For første gang nogensinde: Nasa-robot ..
22/04/2021 18:25
Uventet overenskomsthjælp til sygepleje..
22/04/2021 18:21
Efter en måned på Havregården var Alm..
22/04/2021 18:15
Skal du sætte ny rekord i løbeskoene? ..
22/04/2021 18:15
LÆS SVARENE om naturnationalparker: 'Na..
22/04/2021 17:55
Nyheder fra Religion.dk
Stalin brugte propaganda til at guddomme..
22/04/2021 06:10
Flygtningenævnet mangler nuancer i dere..
20/04/2021 06:00
Præsters natursyn påvirker klimakrisen..
19/04/2021 06:00
10 vigtigste om forholdet mellem tro og ..
06/04/2021 07:00
Hvilke fordele er der ved at være et an..
05/04/2021 06:00