Jeg skrev dette emne d. 14 januar 2019.
HELLIGE MØDER
En tilfældig borger kritiserer: "Hvis jeg vil snakke med nogen om livets store spørgsmål socialt, det gør jeg ved at sidde med fremmede på værtshuse, bodegaer eller i byen om natten. Projektet er for asketisk."
Jeg svarer: "Jeg kan ikke li de larmende vilde steder med for højt eller elendigt musik endda også for de onde, umodne, skumle folk med aggressiv adfærd og negative ord, hvor der er risiko for ballade eller vold især i primitive mænds lyst til dominans over en kamp om et hunkønsvæsen i nærheden muligvis på grund af euforiserende stoffer i deres hjerner med måske også et ønske om ulovlig magt. Det er for økonomisk dyrt, hvis jeg hver dag hænger ud på almindelige cafeer og klamme pubs med passiv tobaksrygning, hvor berusede mennesker alligevel mest kun siger dumme kommentarer ved tilmed dårlige toiletter, fordi der er meget slitage, skidt, pis og bræk. Jeg ønsker gerne mødet med jer hyggeligt i tryghed, ro og stilhed."
Til trods for dette emnes overskrift er også dem, som ikke opfatter sig selv som hellige velkommen i cafeen, når bare man opfører sig civiliseret på den fornuftige måde. Det inviterer alle borgere i samfundet, hvilket der derfor er nogle bestemte hensynsregler for.