annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 11103249
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2113934
Et andet syn 1822024
Jesu ord 1398786
Den Evige Filosofi 1195137
Galleri
Mit russiske ikon.
Hvem er online?
0 registrerede 52 gæster og 50 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 2 af 2 < 1 2
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#31534 - 09/02/2021 17:32 Re: OPLYSTHED (ekstra ny version) [Re: Arne Thomsen]
Gerth Offline
veteran
Registeret: 27/12/2018
Sted: Odense, Danmark
Tak Arne!

Du må gerne senere derfor igen kommentere noget lignende.
Man kan ikke redigere/slette ens tråde og indlæg, så desværre igen bliver jeg nødt til at stoppe denne her. Moderator gider ikke fjerne de vistnok fire andre projektbeskrivelser, hvilket kan forvirre læsere her. Dog er OPLYSTHED´s ideologi næsten eller måske helt færdigudviklet nu. En person klikkede faktisk fornylig på synes godt om den ellers forrige version. Imorgen snakker jeg med en spirituel moden elev om det. Også er jeg klar til det åndelige arbejde og i hverdagslivet selv er eksemplet på min tro.
#31535 - 09/02/2021 18:04 Re: OPLYSTHED (ekstra ny version) [Re: Gerth]
Arne Thomsen Offline
veteran
Registeret: 16/04/2008
Sted: Sydsjælland
Hej Gerth.
Min mening er, at du ikke behøver at bekymre dig om tidligere versioner, som du senere har forbedret.
Det er jo fortrinsvis det nyeste, der bliver læst - ikke ret meget det tidligere - og tidligere stadier i en udviklingsproces kan måske også godt have en vis interesse.
Ingen af os er vel fuldkomne og fuldendte i "første skud" - der skal vel altid være plads til forbedringer blinker

M.v.h. Arne agnostisk pan"teist" - ærbødighed, harmoni og kærlighed smiler heart
Top Svar Citer
#31536 - 09/02/2021 18:19 Re: OPLYSTHED (ekstra ny version) [Re: Arne Thomsen]
Gerth Offline
veteran
Registeret: 27/12/2018
Sted: Odense, Danmark
I den nye version forbedrer jeg også emnerne.

Du: "Min mening er, at du ikke behøver at bekymre dig om tidligere versioner, som du senere har forbedret. Det er jo fortrinsvis det nyeste, der bliver læst - ikke ret meget det tidligere."

Det er jeg ikke enig med dig i, fordi lige nu er kun få medlemsprofiler her. Når folket i Danmark på internettet med deres søgeord leder efter noget, det sker ´tilfældigt´ om på trosfrihed forummet alle tråde og indlæg angående, hvilke af dem der i hele mængden af informationer fremvises først. Det er heller ikke sikkert, at alle dermed gider et grundigt studie af alle vores emner og den historiske tidslinje i dette. Nogen finder muligvis bare et eller andet her også søger de videre andre ´steder´ om andet. Eller vises altid kun hele forsiden kun som ´forum´?
Så forstår jeg da godt hvorfor, at flertallet her så ofte mest kun gentager de samme ord om jeres overbevisninger som en sædvanlig kort præsentation hvis ifølge du, at folk alligevel aldrig læser vores udvikling her om indholdet.

Måske jeg alligevel i en nær fremtid stopper her, fordi jeg vil ikke om det spirituelle blande mig i kategorierne filosofi, religion, pjat og så videre - kun ved ´diverse´ og ingen (falske)profiler bliver omvendt. I den virkelige verden oplever jeg om dette jo ægte menneskelige reaktioner og personers holdninger, som er meget anderledes end med ´jer´. Det virker derfor som spild af tid her selvom, vi leger med eksempelvis Biblen. Måske jeg og/eller andre en dag laver en hjemmeside om OPLYSTHED, men jeg ønsker den altså ikke på amatørmåden. Øv, det koster jo penge, når der ikke er reklamer og promoverende nyheder.
#31537 - 09/02/2021 18:41 Re: OPLYSTHED (ekstra ny version) [Re: Gerth]
ABC Online   content
veteran
Registeret: 09/08/2015
Sted: Vanløse
Hej Gerth

Det koster ikke særligt meget at lave en hjemmeside. Måske skulle du kaste dig ud i det...har du købt domænet oplysthed.dk? Det er stadigvæk ledigt kan jeg se, så...

https://www.closertotruth.com/

Man kan altid bruge lidt inspiration heart

Your friend forever

Jan
#31538 - 09/02/2021 21:04 Re: OPLYSTHED (ekstra ny version) [Re: ABC]
ABC Online   content
veteran
Registeret: 09/08/2015
Sted: Vanløse
Hej (igen) Gerth

Jeg har været herinde og købe domænet...

https://www.simply.com/dk/

Så nu skal du ikke tænke på det...

http://oplysthed.dk/

Skal lige have fundet ud af at lave en hjemmeside med deres program = hvor svært kan det være ler

Your friend forever

Jan
Side 2 af 2 < 1 2

Seneste indlæg
skadelige urenheder
af ABC
01/06/2023 16:40
Evig vækst
af ABC
01/06/2023 13:00
Det spirituelle parti...
af ABC
29/05/2023 19:21
Så er der linet op...
af Gerth
29/05/2023 17:44
Tro, håb og kærlighed
af Gerth
29/05/2023 15:23
Nyheder fra DR
Mistanke bekræftet: Forurening af tilba..
01/06/2023 16:37
Fire drenge sårede efter masseslagsmål..
01/06/2023 16:33
Nato er klar til at sende flere soldater..
01/06/2023 16:07
Clara Tausons næste French Open-kamp er..
01/06/2023 15:52
Direktør får otte års fængsel og udv..
01/06/2023 15:47
Nyheder fra Religion.dk