I den nye version forbedrer jeg også emnerne.
Du: "Min mening er, at du ikke behøver at bekymre dig om tidligere versioner, som du senere har forbedret. Det er jo fortrinsvis det nyeste, der bliver læst - ikke ret meget det tidligere."
Det er jeg ikke enig med dig i, fordi lige nu er kun få medlemsprofiler her. Når folket i Danmark på internettet med deres søgeord leder efter noget, det sker ´tilfældigt´ om på trosfrihed forummet alle tråde og indlæg angående, hvilke af dem der i hele mængden af informationer fremvises først. Det er heller ikke sikkert, at alle dermed gider et grundigt studie af alle vores emner og den historiske tidslinje i dette. Nogen finder muligvis bare et eller andet her også søger de videre andre ´steder´ om andet. Eller vises altid kun hele forsiden kun som ´forum´?
Så forstår jeg da godt hvorfor, at flertallet her så ofte mest kun gentager de samme ord om jeres overbevisninger som en sædvanlig kort præsentation hvis ifølge du, at folk alligevel aldrig læser vores udvikling her om indholdet.
Måske jeg alligevel i en nær fremtid stopper her, fordi jeg vil ikke om det spirituelle blande mig i kategorierne filosofi, religion, pjat og så videre - kun ved ´diverse´ og ingen (falske)profiler bliver omvendt. I den virkelige verden oplever jeg om dette jo ægte menneskelige reaktioner og personers holdninger, som er meget anderledes end med ´jer´. Det virker derfor som spild af tid her selvom, vi leger med eksempelvis Biblen. Måske jeg og/eller andre en dag laver en hjemmeside om OPLYSTHED, men jeg ønsker den altså ikke på amatørmåden. Øv, det koster jo penge, når der ikke er reklamer og promoverende nyheder.