Hej ABC
Du: "Og så blev jeg ellers på den psykiatriske afdeling fyldt med stærke stoffer blandt mærkelige mennesker. Det er ikke lige til at sige, hvad der plager mig mest, men nok mine dumheder gennem tiden. Er træt af at dumme mig = ødelægge mig selv på grund af min diagnose. På nuværende tidspunkt får jeg noget medicin som skulle dæmpe tankerne imod tankemylderets forstyrrelser og give mig en god nattesøvn. Det har dog ikke hjulpet på mine tanker, men jeg tager medicinen, fordi jeg tror, at det hjælper på min nattesøvn. Som sådan er det meget vigtigt for mig, at jeg får sovet igennem. Lad os tale om noget andet som Gerth og hans projekt."
Jeg møder mange psykisk syge mennesker, som ifølge min vurdering har meget svært ved det intellektuelle, hvilket muligvis er forklaringen på hvorfor, at du kalder mine tekster for et uforståeligt profetsprog, men du har jo også udtrykt noget skørt humoristisk i dine ord og din profil er falsk....?
Selv om der er sket en medicinsk udvikling igennem de seneste årtier er antipsykotisk medicin vistnok stadig det værste af slagsen på grund af dets hårde bivirkninger. Hvad med, at du kun får noget mildere sovemedicin, hvis det andet alligevel ikke hjælper på din sindslidelse eller, at du istedet prøver noget fra naturen behandlende helsekost imod søvnløshed? Du kan også hos lægen/psykiateren medicinsk skifte mærke, fordi sådan er pillernes effekt måske forskellige? Forandrer din dosis der?
På en klassisk musikkanal sagde netop fornylig radioværten en berømt musikers personlige erfaringer: "Alle nydelser har medfølgende dårlige konsekvenser." Det mener jeg ikke, fordi jeg nyder eksempelvis kulturelt musik, hvor lydniveauet ikke skader min hørelse. Jeg lever endnu både kysk og fromt, hvor jeg i mit liv nyder åndelig rigdom, men nogen har har sagt til mig i en diskussion: "Du tænker for meget over tingene." Nå, dette opfatter jeg ellers som værende en del af ´gaven´ i mit liv istedet for synd og de andre kan altså bare ikke li mine gode modargumenter, der med fornuft sagligt er mere detalterede end deres for instinktivt impulsive reaktioner, synes jeg. Jeg har udtrykt en ektraordinær IQ test.
En ung musikstuderende sagde engang på en cafe til mig: "Jeg har det problem, at jeg tænder liderligt kun på sex uden kondom." Han risikerer kønssygdomme og det modsatte køns graviditet.
Ifølge nogle naturvidenskabelige ´teorier´ er det en del af menneskets natur i hjernen, at den har en udadvendt agressiv tendens til vold og indadvendt trang mod et eller andet selvdestruktivt, fordi det nedsætter antallet af befolkningen og kroppens død uundgåelig. Det lyder for mig som det egoistiske, onde og sindsyge ved folk, hvor Helligåndens betydning er bedre om dette. Mennesker som spiser for meget usundt, ryger giftigt tobak, drikker euforiserende alkohol, fører krig eller slås imod hinanden, har overforbrug med overdrevent skrald, ting og forurening, horer uden hæmninger også videre, de opfører sig således på en skadelig måde. Så hvad med det fysisk/psykisk ´sjove´ i livet? Kender i ordsproget? - Alt med måde.
Idag prøver en hel del børn og voksne grænser af og præsident Donald Trump talte om en menneskeligt bemandet rumrejse til Mars? Nogen konkurrerer på forskellige ´områder´ og der er endda en rekordbog. Jeg tror tror jeg på, at folkets videre udvikling i verdenssamfundet om viden, kultur og visdom i fremtiden kan ske uden noget idiotisk i processen.
Jeg har ikke en grund til snak med dig og Arne om projekt OPLYSTHED, fordi i skriver ingen personligt intellektuelt analyserende holdninger, hvilket er det modsatte af trosfrihed forummets formulering her?