annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 4910402
Et andet syn 1215173
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 992279
Jesu ord 845196
Spirituel omsorg 793346
Galleri
Tiger den HansiKristi-lige af slagsen
Hvem er online?
2 registrerede Arne Thomsen ,(1 usynlig), 22 gæster og 73 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 1 af 2 1 2 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#30274 - 27/06/2020 01:58 SEXEKSPERIMENT
Gerth Offline
bor her
Registeret: 27/12/2018
Sted: Odense, Danmark
Jeg havde ikke i mit liv mulighed for sex med de sexet unges faste bryster, fyldige baller og våde læber, altså former. Jeg har derfor opgivet den aggressive, dumt, egoistisk, onde evolution og seksuelt kvinder, men jeg forklarer ikke langt her hvorfor. Dog kan mirakler ske.
Istedet har jeg på Boyfriend.dk profilen - sexeksperimentet.
#30275 - 27/06/2020 22:02 Re: SEXEKSPERIMENT [Re: Gerth]
Arne Thomsen Online   content
veteran
Registeret: 16/04/2008
Sted: Sydsjælland
Hej Gerth.
Man kan jo ikke selv bestemme om man foretrækker jordbær fremfor melon - eller omvendt.
Det er vel ligeså på det erotiske område - og så længe man ikke gør nogen fortræd, er der vel intet galt i at følge sine lyster.
Det er i hvert fald sådan, jeg ser det blinker
M.v.h. Arne smiler Harmoni og kærlighed heart
Top Svar Citer
#30276 - 28/06/2020 01:21 Re: SEXEKSPERIMENT [Re: Arne Thomsen]
Gerth Offline
bor her
Hej Arne og alle

Arne T: "Man kan jo ikke selv bestemme om man foretrækker jordbær fremfor melon - eller omvendt. Det er vel ligeså på det erotiske område."

Det er jeg ikke helt enig med dig i. Naturvidenskaben har jo blandt andet logiske teorier om menneskets primitive instinkter, kropslige sammenhæng og behov. Eksempelvis præster, psykologer, psykiatere og psykoterapeuter tilbyder blandt andet behandling imod folks seksuelle afvigelser fra normerne på grund af deres psykiske problemer/sindslidelser, men det er muligvis for økonomisk dyrt eller noget sekterisk og jeg er ikke en tilhænger af medicinsk overdrivelse. Det siges, at rollespil i sexlege også kan lære nogen noget om deres egne sind. Der er sandsynligvis derfor en, flere eller mange grunde til hvorfor, at menneskers sexlyster er på den måde, som de er. Istedet for bare at udleve alle ens sexfantasier, anbefaler jeg, at man i sin personlige udvikling ligesådan er bevidst om sin seksualitet.

Jeg sletter den førnævnte fristende sexprofil. En del af min selvrealisering handlede om, at jeg befriede (frelsen) mig fra forkerte ting. Jeg synes, at min seksualitet faktisk er heteroseksuel og stadig fortsat endnu cølibat. Jeg ved idag hvorfor, at det for mig er sådan, men den længere forklaring om dette fortæller jeg altså ikke. Jeg har et personligt ansvar for mine handlinger. Desuden ved i allerede lidt om mit livs ekstreme modgang fra fortiden, hvor jeg nu og fremover i fremtiden ønsker mig et bedre liv med min nye fornuftige selvtillid = realistisk høje selvværd = sundt stærke ego = det om god kærlighed til en selv. Og ja, at jeg tilmed ikke kun elsker mig selv.

Jeg bad derfor administrator om, at han/hun skulle slette denne tråd her, fordi jeg skrev den på en dårlig dag, men det skete ikke? Jeg har et personligt ansvar for mit liv og om sex.

Arne - Svar gerne tilbage, tak.
#30277 - 28/06/2020 14:06 Re: SEXEKSPERIMENT [Re: Gerth]
Arne Thomsen Online   content
veteran
Registeret: 16/04/2008
Sted: Sydsjælland
Hej Gerth.
Jo, selvfølgelig kan man bearbejde sig selv i en ønsket retning - også med hjælp fra diverse "hjælpere".
Her kommer jo også begrebet synd ind i billedet, og det er efter min mening i høj grad blevet misbrugt på på det seksuelle område, men burde efter min mening erstattes af, at man blot ikke seksuelt må gøre andre fortræd.

Men også her er det jo et samspil mellem at tilfredsstille egne lyster - og så det at tilfredsstille partnerens.

Du har fortrudt noget, du har skrevet. Det har vi vel alle oplevet.
Jeg ser det blot som stadier i en udvikling frem mod noget bedre blinker

M.v.h. Arne smiler Harmoni og kærlighed heart
Top Svar Citer
#30286 - 01/07/2020 04:35 Re: SEXEKSPERIMENT [Re: Arne Thomsen]
Gerth Offline
bor her
Jeg bad administratoren om, at han/hun skulle slette hele denne tråd fra kategorien - seksualitet, sundhed og sygdom -, men det gjorde vedkommende ikke. Jeg risikerer derfor, at læsere i Danmark måske misforstår mig. Admin flyttede istedet det kun til kategorien - Papirkurven. Jeg synes ikke, at dette passer til trådens indhold, fordi papirkurvens indhold handler om: "Smædeskriverier og skænderier henvises til dette forum!"
Vi to skændes jo ikke imod hinanden og jeg håner ingen her?

Ifølge DSL ordbogen betyder ordet smæde: "Omtale hånligt eller fornærmende; bagvaske."

Jeg beder dermed stadig admin om en slettelse af denne tråd og alle dens indlæg, tak (Jeg har i en af mine tråde faktisk nævnt noget lignende tidligere, hvilket gør denne nye tråd her overflødig - Nu ved jeg dog bedre om det samme)?
Eller du flytter ´sexeksperiment´ tilbage til den førnævnte kategori - seksualitet, sundhed og sygdom? Fordi så har jeg et nyt svar til Arne på grund af en senere ny oplysning om den, jeg er.....Hvis jeg kan huske det om nogle dage.
Side 1 af 2 1 2 >

Seneste indlæg
Samtaler omkring bålet...
af ABC
13/07/2020 12:57
Gennemsigtighed og troværdighed af faktiske fakta
af ABC
10/07/2020 20:39
Vi læser det Nye Testamente
af ABC
01/07/2020 22:40
Lyser på vej
af somo
01/07/2020 22:29
Mellemrummet
af RoseMarie
30/06/2020 22:28
Nyheder fra DR
'Jeg tror ikke, jeg havde været i live ..
13/07/2020 15:44
Danske forskere har løst mysteriet: Der..
13/07/2020 15:14
Brasiliansk model skriver historie: Før..
13/07/2020 14:54
En død med coronavirus over weekenden
13/07/2020 14:03
En blandet pose vejrbolsjer - først reg..
13/07/2020 13:49
Nyheder fra Religion.dk
Eddike, kamelspyt og rodudtræk: Jødedo..
09/07/2020 06:17
Sex, skyld og skam i kristendom: ”Når..
08/07/2020 06:08
Religion i kufferten: Det betyder dine s..
06/07/2020 06:15
3 film: Sådan skildres Himmeriget
02/07/2020 05:50
Satanismens indtog i Danmark
30/06/2020 06:00