NYHED
Selvom jeg ikke har en naiv tillid til jer, spørger jeg alligevel.
Læs gerne hele ´gruppe´beskrivelsen i Facebook idag og der findes to forskellige versioner af den her i denne tråd. I er velkommen til om muligvis slettelse af noget i den at svare et nej eller ja.
Lyder dette i projektbeskrivelsen som for mange ´regler´ ligesom med religiøse og politiske love, men det er ellers ikke ment sådan? Desuden virker det åndelig offentligt arbejde på den måde måske også som noget, der bestemmes udfra kun min egen personlige mening om de ting istedet for folks frie opfattelse i fortolkning om blandt andet den slags forskellige emner? Skal dette derfor slettes, hvilket er følgende? Citat fra OPLYSTHED beskrivelsen:
Vi synes, at verden bliver til et bedre sted uden: Afgudsbilleder (ikoner), flerguderi, dyrkelse af det okkulte, tilbedelse af mennesker, materialistisk overforbrug af Jordens ressourcer, forurening, hor, usund livsstil, giftig tobaksrygning, alkoholisk druk, euforiserende stoffer, falske budbringere, kriminalitet, krig, overbefolkning, dårlige informationer i massemedierne, mishandling på dyr, vold, egoisme og ondskab.