annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 6154772
Et andet syn 1341707
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 1216799
Jesu ord 950220
Spirituel omsorg 851944
Galleri
Den nye synagoge i Berlin
Hvem er online?
1 registreret (1 usynlig), 109 gæster og 22 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 60 af 61 < 1 2 ... 58 59 60 61 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#30793 - 26/10/2020 02:26 Re: Gerth Drost [Re: Hanskrist]
Gerth Offline
bor her
Registeret: 27/12/2018
Sted: Odense, Danmark
Du har ikke oplyst en analyse af mit åbenbaring om GT, NT og mig om det. Jeg har fattet, at i ikke udtrykker personlige tanker eller en saglig mening. Du prædikede jo om ID´s behov og Overjeg, men jeg har befriet (frelst) mig fra fortiden inklusiv forældre lortet og dom. Mit liv skete ikke som, jeg personligt ville om behov, så nu vil jeg intet. Dog har jeg med Helligånden en guddommelig vilje istedet.

Du om punkterne A og B: "At Gud er allestedsnærværende som også er en kongstanke i kristendommen, betyder ikke at Gud er Alt og Alt er Gud. Men at mennesket kan møde Gud og finde og se tegn på Gud overalt hvor de bevæger sig, i alle de situationer og relationer vi indgår i, også i det jordiske og i naturen. At Gud er i Alt, betyder ikke at Alt er Gud. I kristendommen befinder Gud sig aldrig, ALDRIG, under personplanet. Gudsforholdet er et personligt jeg-du forhold, og ikke et jeg-det forhold."

Enig! Ligesom - Det guddommelige er ikke synd, egoisme, psykopatisme, psykisk sygdom, ondskab og tingene = Ikke alt. Der er også dermed i verden det usande. Du vil ikke fortolke min frignelse? Det gjorde du heller ikke tidligere om noget andet.

#31159 - 11/12/2020 00:42 Re: Gerth Drost [Re: Gerth]
Gerth Offline
bor her
ET KALDS I KALDET KONTAKT

Jeg frasorterede det med hans tilbedelse af mennesket Jesus og symbolet Kristus - Tiltrods for det nævner jeg et citat fra Biblen, NT - Paulus (Galaterbrevet): " I er alle Guds børn ved troen. Her kommer det ikke an på at være jøde eller græker, på at være træl eller fri, på at være mand og kvinde, for I er alle én."

Jeg henviser til mine to emner ´tegn, signaler og åbenbaring fra det guddommelige´ og ´utrolige ledetråde´ om mine ekstraordinære oplevelser, som jeg ikke genfortæller nu.

Jeg kender ikke min grønlandske far, hvor jeg i barndommen kun blev opdraget af min danske mor. Desværre i private beskeder formoder fejlagtigt en mand i den ellers modne alder, at jeg helt sikkert er omskåret, hvilket er forkert. Jeg er derfor ikke en jøde eller muslim og istedet uden religion siger jeg om kønnenes ligestilling et nyt gudebillede ´Det guddommelige´. En meget muskuløs vagtmand med blå øjne og lyst hår på gaden behandlede mig også racistisk fordømmende ligesom en fremmede i mit eget hjemland Danmark, hvor jeg faktisk har boet i byen Odense hele mit liv og i dens centrum uddelte jeg der mine projektsedler til folket. Han spurgte diskrimminerende om hvor, at jeg kommer fra, da han tilmed sammenlignede mit udseende med kriminelle mennesker fra Sydøsteuropa og jeg svarede: "Evigheden."

Fornylig så jeg i nyhederne noget om en afsløring af USA´s spionage mod Danmarks regering og det er således et eksempel på den stadigt endnu idag menneskehedens manglende tillid til hinanden mellem landende og folket i verden har desværre derfor også mistroisk konspirationsteorier. Her oplyser jeg jer om fire beretninger, der ligner paranoia, men der faktisk istedet handler om en på det seneste hjælpsomt god besked. Mine skriverier på internettet er blandt andet en strategi, hvor jeg sådan leder efter ligesindede mennesker på Jorden ligesom projektet SETI, der anderledes omhandler en søgen efter udenjordisk intelligente væsener på andre planeter på grund af muligvis elektronisk kommunikerende informationer i universet.

1. Citat fra det ene af emnerne af mig: "Jeg havde en gang om ugen en samtalepartner fra Kommunen om alt mellem himmel og jord. Han tog med mig hen til centeret Borgerservice, hvor en der ansat for Odense Kommune skulle hjælpe mig med oprettelsen af min private profil NEM-ID, der har et i samarbejde med regeringen topsikret system for generelt alle samfundets borgere imod hacking. Personalet spørger med et målløst undrende blik til min samtalehjælper: ´Synes du også ligesom jeg, at det her er meget underligt?´Jeg blev stillet tre irrelevante drillende spørgsmål og han svarede et - ja - til det endda tilmed senere sagde til mig: ´Det er som, at der sker noget helt særligt omkring dig."

2. Da jeg i en butik oprettede et telefonabonnement, der krævede informationer fra mit sygesikringsbevis i det offentlige borgerregister, sagde den ansatte med stor undren om det: "Det er meget mærkeligt. Det virker som om, at du ikke eksisterer. Har du en hemmelig adresse?" Jeg svarede - Nej! Nogle af mine nærmeste pårørende syntes også, at det er mystisk.

3. Jeg føler mig altså ikke forfulgt af MIB (ligesom de personers ægte vidnehistorier om mænd i sorte jakkesæt fra enten en regering eller i form af nogle rumvæsener som truende opfordrede dem til tavshed ved hjemmets hoveddør), fordi mit privatliv er ifølge samfundets lovgivning en menneskerettighed, men dog alligevel skete efterfølgende i en tid med også lidt senere nyheder om Echelon (ECHELON) og Edward Snowden. Jeg sendte en SMS besked til en god bekendt via min mobiltelefon med blandt andet ordene ´ny verdensorden´, hvorefter jeg modtog et svar fra hans personlige telefonnummer, som han ikke selv havde skrevet til mig hvori, der kun i denne stod alle oplysninger om mit CPR-nummer (personnummer)?

4. I forbindelse med flere ting i mit privatliv logger jeg ind i E-boks med mit Nem-ID, hvilket mislykkes, fordi den tre gange ved fire talhenvisninger til nøglekortets sikkerhedskontrol informerer mig om forkerte kombinationer, der ingen sammenhæng har med dens koder? En af mine kontaktpersoner siger om dette: "Ja, det lyder mystisk." Jeg tager hen til Kommunens borgerservice, fordi min brugerprofil der pludseligt er spærret og rådgiveren fortæller endnu mere forunderligt om noget, som jeg ikke har gjort: "Du har tilmed oprettet en ekstra Nem-ID konto ved et andet bogstav."

Jeg lærer deri faktisk en fornuftigt vigtig retningslinje i mit liv på den frivillige måde, hvilket jeg havde meget brug for og mit officielle ry bliver endda sådan forbedret. Dermed opfatter jeg, at nogen/noget svarer tilbage på både mine bønner og budskab med gode intentioner. Jeg kender til en plan, hvor snart et eller andet af det usynlige mere og mere synliggøres. Jeg ønsker mig vedrørende livets mening, at vi forenet snakker sammen om eksistensen, fordi hele menneskeheden er vores medmennesker.
#31220 - 21/12/2020 23:09 Re: Gerth Drost [Re: Gerth]
Gerth Offline
bor her
VIRKELIGHEDEN BRÆNDER ALTID

A: "Verdensaltets skæbne er underlagt den hellige ånds kraft fra en skaber gud."

Jeg svarer: "Jamen, så om ´underlagt´ ligesom det andet religiøse ord ´underkastelse´ havde vel selv figuren Jesus Kristus ikke været Herren og dermed også virker Biblens profetier om (konge/løven) uden betydning ligesom en slave, som ikke har den faktisk ægte frie vilje, hvor overmagten styrer ham. Min personligheds individuelt frie vilje er en illusion, men tiltrods for det handler Helligånden jo netop om frelsen, der er en befrielse i sindet (sjæl) og sådan dets guddommelighed. Desuden har mennesket ikke alene sin egen syge vilje, når Det guddommelige udtrykker sig selv igennem ham/hende og dog er jeg heller ikke en ubevidst marionetdukke. Det betyder, at alle ens følelser, tanker og handlinger ligesom universet er noget selvskabt. Ær derfor også ligesom guddommens væsen det udvalgte folk, hvis rolle er medskabere."

En patriarkalsk A: "Både det materielle og fysiske kan påvirkes af en bevidsthed, hvilket endvidere gælder folkeligt. Hvis du vil bage et brød, hvor du i forvejen forventer et bestemt resultat ved sammenblandingen af diverse ingredienser, så sker der et nyt anderledes produkt. Bibelens gud forstås ligeledes som, at derfra kommer visdommen og naturlovene fungerer hensigtsmæssigt i hinandens samspil med ham."

Senere undrer jeg mig over, hvorfor, et af Biblens metaforer ´ild´ er vigtigt i dette? Jeg opdager derefter, at i den handler det om Guds kraft, der for nogen er ondt og andre godt ligesom betydningen af Himmel eller Helvede og tilstandende fortabt/frelst. Nu finder jeg noget mærkværdigt mere relevant forklaring fra GT, hvor jeg altså ikke nævner alle eksemplerne - (wow):
Jeremias 7:18: "Børnene samler brænde, fædrene tænder ild, og kvinderne ælter dej for at bage offerkager til himmelens dronning og kølede drikofre for fremmede guder og krænke mig."
Jeremias 50:32: "Da falder ´frækhed´ og styrter, og ingen rejser det. Jeg sætter ild på dets byer, og den fortærer alt deromkring."
Klagesangene 4:11: "Herren udøste sin vrede harmglød. Han tændte i Zion en Ild, dets grundvolde åd den."
Ezekiel 19:12: "Men, i vrede blev vinstokken (ligesom Jesu blod) oprykt, slænget til jorden, Østenstorm tørred dens frugt, den rivedes af, dens stolte gren blev vissen, ild åd den op.
Hoseas 8:14: "Israel glemte sin skaber og byggede helligdomme, og Judæa byggede mange faste stæder; derfor sender jeg ild imod hans byer, og den skal fortære hans borge."
Joel: 2:3: "Foran det æder ild, og bag det flammer lue; foran det er landet som Eden og bag det en øde ørken; fra det slipper ingen bort."
Amos 2:5: "Så sender jeg ild mod Judæa, den skal æde Jerusalems Borge."
Zefanias 1:18: "Hverken deres sølv eller guld evner at frelse dem på Herrens vredes dag, når hele jorden fortæres af hans nidkærheds ild; thi undergang, ja brat tilintetgørelse bringer jeg over alle, som bor på Jorden."
Bemærk, i GT bruges ordene ´fortærer´, ´æder´ og den lille profet Jonas blev også spist af en mega stor fisk. I NT bruges også brød og fisk (mad) om syndernes forladelse på grund af en mandeguds barmhjertigt tilgivende nåde med Helligånden vedrørende Nadverens omsorgsfuld forvandling - liv, død, genopstandelse og det evigt eksisterende livs former.

Jeg er ikke tilhænger af psykoanalytikeren Sigmund Freud´s personligheds model. 1 - Jeg har et helt bevidst ansvar i evighedens nuet: Jeg er ikke ligesom fortidens forældre, kulturelle værdier og jeg skal ikke noget bestemt ifølge en´ guddoms love. 2 - Min personligheds midlertidige ego er ikke min sande identitet. 3 - Jeg vil intet, fordi alt er allerede et´ og jeg har herligt det nødvendige uden ens egen instinktiv kamps behov for min kødelige overlevelse. Fadervor bønnen omhandler om noget livsbekræftende hver dag om - Det daglige brød, din vilje som i Himlen og på Jorden osv.

På et socialt værested generes jeg ikke længere ved hoveddøren af en ofte besøgende gammel rygergæst, fordi han nu har fået lungekræft. Tilmed en anden kvindegæst omkring 35 års alderen, som jeg via fornemmelse advarer om en lignende fremtidig undergangs lidelse, hun får pludseligt nogle begyndende symptomer på halskræft med hendes ofte host og noget således opkast af blod ud af hendes mund, der er en alvorlig konsekvens. Hun gider dog stadig ikke et helt stop af hendes store cigaretforbrug. En anden mand i den modne alder nægter selverkendelse om hans meget psykotiske træk, hvor han blandt andet snæversynet anklager mig og faktisk også alle andre som værende løgnagtige skuespillere imod ham og derfor om ligeværdig respekt gider jeg ikke længere samtaler med den person. Det er ærligt ment, men han lytter alligevel ikke til min kritik og så af den grund fortsætter han sandsynligvis sit hashforbrug uden mit selskab. En hellig bygning kan genopbygges og H siger tilmed: "Ved I ikke, at I er Guds tempel, og at Guds ånd bor i jer? Hvis nogen ødelægger Guds tempel, skal Gud ødelægge ham. For Guds tempel er helligt, og det tempel er I."
Satan, Djævel, Lucifer, Antikrist og dæmoner symboliserer jeres selvdestruktive og aggressive misbrug af skaberkraften ved konflikternes ulighed mellem hinanden, fordi i med den laver krig, fattigdom, svineri, psykisk sygdom og uretfærdighed. Især GT i Biblen advarede farligt truende om en guds ødelæggende straf imod menneskers synd, egoismen, psykopatiske ting og ondskab, Der var således plager, trængsel, forfærdelig sygdom og ekstreme naturkatastrofer, men som det evige selv´s uskyldighed fordømmer jeg ingen til forevig pinsel. Idag sker noget lignende igen på den istedet verdensomspændende måde. GT´s mytologiske skabelsesberetning siger, at mennesket er herskere over naturen og dyrene, men vi er ikke almægtige! Jeg opfordrer menneskeheden til, at man erkender mere ydmyghed om hellig tro, fordi den nye Corona virus mutation, der muligvis derfor er immun mod den tilmed nye vaccine, det viser sandheden ved det, at hvis så mange fortsætter med selvhøjtidligt arrogant uvidenhed ligesom i blandt andet fortællingerne om Noah, Babelstårnet, Babylon, Lot, Moses imod den stædig Farao, Kapernaum ruinen med mere i den type hensynsløs ugudelige overbevisninger og adfærd, bliver vilkårene desværre snart generelt bare meget værre pr. lektion.

DSL ordbogen om følgende talemåde: "Mange bække små gør en stor å - Mange mindre forekomster, bidrag el.lign. som hver for sig ikke udgør noget særligt, kan tilsammen udgøre noget stort eller på anden måde betydningsfuldt." Og dermed minder jeg jer om, at følgende påstået profeti ikke endnu er sket om vores forhåbentlig fornuftigt snarlige samarbejde:
Biblen, GT - Joel 3, 1: »Det skal ske derefter: Jeg vil udgyde min ånd over alle mennesker. Jeres sønner og døtre skal profetere, jeres gamle skal have drømme, jeres unge skal se syner.«

Der er de spirituelle, som siger ´den nye tids energi´, hvilket hjælper indflydelsesrigt ydermere med en hel del individers karismatiske udstråling. Som evigt liv med Helligånden har jeg den guddommelig vilje og ligesådan er kun det værdige folk til livet os, som er for det gode. Intet/ingen er noget værd uden kærlighed, så jeg elsker alt inklusiv alle. Ligeledes frivillig tro med Helligånden på en guddom både i os og hos verden her og nu kan der igen ske flere og flere ægte åbenbarende mirakler, undere og tegn om den fra min pagts nådigt barmhjertige dom.
#31259 - 26/12/2020 14:02 Re: Gerth Drost [Re: Gerth]
Gerth Offline
bor her
Mit her i denne tråd forrige emne ´virkeligheden brænder´ var ikke godt nok, så muligvis snart idag udstiller jeg den bedre version om det med overskriften: BRÆNDENDE KÆRLIGHED.
#31306 - 30/12/2020 12:06 Re: Gerth Drost [Re: Gerth]
Gerth Offline
bor her
BRÆNDENDE KÆRLIGHED

I mit åbenbaring genkender jeg Helligåndens betydning i både GT og NT, hvilket jeg også tidligere har beskrevet og mine ekstraordinære oplevelser. Jeg fortalte der noget om dens positivt livsbekræftende virkninger, nogle af Biblens relevante profetier og i den blandt andet metaforen ild, der ligesom med ´vand´ omhandler en guddommeligt krafts effekt som befriende (frelsen), rensende, helbredende og formidleren af budskabets værk igennem mennesket. Jeg kan ikke li den stadigt endnu del af menneskeheden, der er primitivt psykopatiske værdier, egoismen, uretfærdighed og onde ting imod hinanden.

Jeg undrer jeg mig over hvorfor, at et af Biblens metaforer ´ild´ er vigtigt i dette? Jeg opdager derefter, at i den handler det om Guds kraft, der for en er ondt og den anden godt som tilstandende fortabt/frelst. Nu finder jeg noget mærkværdigt mere relevant forklaring fra GTs profeter i dets sprogbrug om følgende ord angående ilden og mad, hvor jeg ikke nævner alle eksemplerne - (wow): Fortærer, harmglød, åd, dej, flamme, tilintetgøre, undergang og ødelæggelse.
Bemærk, Biblens sprogbrug af fisk, surdej og brød ligner det kristne ritual nadveren vedrørende omvendelse, liv/død, genopstandelse og evigt liv ligesom fadervor bønnens Rige - Det daglige brød med en guds vilje som i Himlen og således også på Jorden, altså Helligåndens virke.

Også skriver en patriarkalsk religiøs profil ifølge min opfattelse noget faktisk alligevel skæbnebestemt relevant. A: "Det materielle og fysiske kan påvirkes af bevidsthed, hvilket endvidere gælder sindet. Hvis du vil bage et brød, hvor du i forvejen forventer et bestemt resultat ved sammenblandingen af diverse ingredienser, så sker der et nyt anderledes produkt. Bibelens gud forstås ligeledes som, at derfra kommer visdommen og naturlovene fungerer hensigtsmæssigt i hinandens samspil med ham."

På et socialt værested generes jeg ikke længere ved hoveddøren af en ofte besøgende gammel rygergæst, fordi han nu har fået lungekræft. Tilmed en anden kvindegæst omkring 35 års alderen, som jeg via uforklarlig fornemmelse advarer om en lignende fremtidig sygdom eller værre, hun får pludseligt nogle begyndende symptomer på halskræft med hendes ofte host og noget således opkast af blod ud af hendes mund, der er en alvorlig konsekvens. Hun gider dog stadig ikke et helt stop af sit store cigaretforbrug. Senere siger hun om hendes jævnaldrende veninde, at hun bliver mere og mere ekstremt overvægtig på grund af et dovent mismod, hvor hun ofte isoleret hver dag mest kun æder meget mad og sidder hjemme på sofaen hurtigt på vej til en dødbringende fedme. En anden mand i den modne alder nægter i årevis selverkendelse om hans psykiske sygdoms psykose, hvor han blandt andet snæversynet anklager mig og faktisk også alle andre som værende løgnagtige skuespillere imod ham og derfor om ligeværdig respekt gider jeg ikke længere samtaler med den person. Han lytter alligevel ikke til min ærlige kritik og så af den grund fortsætter han sandsynligvis sit hashforbrug uden mit selskab. Jeg møder en hel del, som er ligeglad med mig og generelt borgere i samfundet, fordi de opfører sig hensynsløst, men tiltrods for deres skumle selvtilfredsstillende nydelser, misunder jeg dem ikke, fordi deres liv sker i dårligt lidenskabelig grådighed som meningsløs ulykke.

Satan, Djævelen, Lucifer, Antikrist og dæmoner symboliserer både jeres selvdestruktive og aggressive misbrug af skaberkraften i mennesket, fordi i med den laver ulighed i form af krig, hjemløshed, fattigdom, svineri, elendighed, forurening, ballade, kriminalitet, sygdom, sult og uretfærdighed. Især mest GT i Biblen advarede farligt truende om en påstået vred guds destruktive straffe imod menneskers synd, der sådan var forskellige plager, pinsler og død. Idag sker noget lignende scenarie igen på den istedet verdensomspændende trængsel måde, hvor tilmed naturens miljø reagerer med forfærdelige naturkatastrofer og alvorlig pandemi. Der er dermed global krise på forskellige områder. GT´s mytologiske skabelsesberetning siger, at mennesket er herskere over naturen og dyrene, men vi er ikke almægtigt alvidende og på grund af fri vilje er ´Det guddommelige´ heller ikke vores Herre. Jeg anbefaler derfor mennesker til, at man istedet for vanhelligelse nu akut med ydmyghed opfylder Helligåndens rolle ved lærdom og den tilfælles guddommelig vilje.

På et socialt værested plejer jeg ikke at læse dets på bordene aviser, men netop på det seneste til mine overvejelser omkring, at hele verden er i brand, så på en hylde der finder jeg ligesom et motiverende lys ikke-tilfældigt ved bunken af blade og andet overskriften klart og tydeligt: "Ham/hende som idag for nogen er en forbandelse, det oplever andre som værende en velsignelse, hvor vedkommende passioneret får Danmark til at brænde.

A nævner Thomas evangeliet Logion 77 og siger derefter: "For hvor stor er forskellen egentlig mellem at være Guds forvaltere og at være en del af det guddommelige? Jeg kalder det ikke for en strid om kejserens udseende, men nok snarere et hierarkis kamp om hvor fin en uniform, at vi skal have på og graderne i den. Denne opgave gælder da ellers om det samme ansvar for alle i lighed."

Jeg svarer: "Hvem taler egentlig en guds ord i Biblens GT og NT, der dengang var teokratisk næsten ligesom enevælde? Du kritiserede engang skrifternes fremstilling af profeten Jesus for noget psykotisk storhedsvanvid, hvor Logion 77 kan vistnok lyde sådan om skizofreni med et gudekompleks, men vi har jo forskellige fortolkninger om dette og ifølge en hel del eller mange kristne levede Gud som mennesket Kristus. Biblen snakker om ´de hvidt rene klæder´. I religiøse sekter og nogle religioner tvinges desværre deres medlemmer til overmagtens regler og/eller love imod fysisk urenhed, hvilket ikke er det samme som en sandt ægte åndelig renhed, som individer frivilligt udtrykker i livsførelsen."

Biblens NT opfordrer til det fuldkomne menneske. Anden verdenskrigs diktator Adolf Hitler i Tyskland fejlede med nazismens fordomme imod nogle religioner, flere racer, personer med handicap/sindslidelser/hjerneskader og homoseksualitet i hans forkerte drøm om ´det tredje rige´. Nogen påstår anderledes abstrakt i vore dage, at Homo Sapiens Sapiens befinder sig på tærsklen ved en ny slags begyndelse, hvor den forandres til et højere eksistensniveau, altså en femte dimension - Dog synes jeg, at parallelle universer og andre dimensioner er illusion om tid og rum, fordi kun en´ virkelighed er som det uendelige og tidløst? Jeg havde engang lavet en Facebook gruppe, der handlede om muligheden for en ny menneskeart med en meget mere åndeligt oplyst bevidsthed, hvor jeg opfandt en navn på denne og mange støttede min ide. Dette kan alligevel ikke bevises i nutiden, fordi sådan noget kræver både naturvidenskabelig biologisk og parapsykologisk undersøgelse af menneskeheden. Senere fjernede jeg det. Der er de, som angående det hele idag siger: "Den nye tids energi." En persons karismatisk kærlige udstråling bidrager ydermere her til den større end en selv spirituelle plan om et storslået paradigmeskift.

Vær klar! Jeg advarer om det nye bevidsthedskift, men jeg truer altså ingen på den instinktivt dumme måde om en guddom på Dommedag. Min fornyende pagt tilgiver alle, men Rigets mest værdige folk i livet er os, som kun ønsker det generelt gode. Intet/ingen er noget værd uden kærlighed, så elsk derfor fornuftigt alt, hvor vi ligesådan tror på en guddommelighed i os, som endda tilmed er hos verden. Det handler om, at vi som det udvalgte folk forvandler Jorden til en hellig planet.
Side 60 af 61 < 1 2 ... 58 59 60 61 >

Seneste indlæg
Adam og Eva
af ABC
16/01/2021 23:35
Panteisme
af Arne Thomsen
14/01/2021 14:24
BibleProject
af ABC
12/01/2021 13:14
Lyset - et forum for spirituelle mennesker...
af Gerth
05/01/2021 03:09
2021
af Tikka
04/01/2021 18:57
Nyheder fra DR
Alle frygter den britiske corona-variant..
16/01/2021 20:55
Så kom den berygtede sydafrikanske coro..
16/01/2021 20:55
Tocifrede minusgrader i Horsens: Lørdag..
16/01/2021 20:50
Alle militære missioner i udlandet er g..
16/01/2021 20:41
Ekspert imponeret over lave smittetal: G..
16/01/2021 16:54
Nyheder fra Religion.dk
Forfatter i ny bog: Det er ikke Koranen,..
12/01/2021 11:31
Hvad er kildekritik?
12/01/2021 10:27
Kan en protestant og en ortodoks blive g..
11/01/2021 05:48
Videnskabsteori: Få styr på begreberne
06/01/2021 10:57
Føniksfuglens symbolik findes både i K..
05/01/2021 05:00