annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 4504659
Et andet syn 1173929
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 938409
Jesu ord 818915
Spirituel omsorg 773877
Galleri
Rødhus strand efterår
Hvem er online?
0 registrerede 5 gæster og 15 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 51 af 51 < 1 2 ... 49 50 51
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#29291 - 13/02/2020 20:45 Re: Gerth Drost [Re: Hanskrist]
ABC Offline
bor her
Registeret: 09/08/2015
Sted: Vanløse

Man gør vel sit bedste blinker ler heart

https://www.youtube.com/watch?v=NxvitcKRs-E
Kom så Gerth yeah

Your friend forever

Jan
Top Svar Citer
#29292 - 13/02/2020 21:05 Re: Gerth Drost [Re: ABC]
ABC Offline
bor her
Registeret: 09/08/2015
Sted: Vanløse

Enestående mulighed for at tale med mig i en brandert halvfuld ler blinker heart

https://www.youtube.com/watch?v=9Pes54J8PVw

Your friend forever

Jan
Top Svar Citer
#29301 - 15/02/2020 02:36 Re: Gerth Drost [Re: Hanskrist]
Gerth Offline
godt igang
Registeret: 27/12/2018
Sted: Odense, Danmark
Hans: " Det glæder Simon at du dog til trods din Helligånd onanerer flittigt. Ufattelig mange mænd og kvinder idag pga af overdreven masturbation og onani, evner kun at få en kønsorgan orgasme. Manden får sin hysteriske pikorgasme og kvinden sin hysteriske clitoris orgasme uden at have følt kærlighed. Det er SYGT det er sygeligt. Onani medfører ofte en seksualneurose, tristhed og depression og demens over tid. Det sker ikke pga nogle tilfælde af onani, men over en årrække med onani. Også en lang række sygdomme er knyttet til onani. Jeg har selv mødt et par kvinder der var frigide pga at for meget onani havde skabt en seksualneurose."

Ups! Jeg begik en menneskelig fejl grammatisk, da jeg skrev, at jeg onanerer jævnligt. Nu har jeg lige undersøgt dette ord nærmere. ´Jævnligt´ betyder blandt andet, hvilket lyder ligesom din fortolkning af mine ord: Hyppigt, ofte eller tit. Jeg onanerer ikke meget, men når det er sagt, så er jeg ikke enig med dig i din opfattelse af onani. Hvorfor? Det kan jeg ikke fortælle dig, fordi ellers skal jeg prale om både mine spirituelle erfaringer og kropslige tilstand.

Vi gider vel ikke for mange links her, så jeg citerer kort noget fra en artikel fra forskellige fagfolk på Videnskab.dk: "Men selvom man ikke har en partner at formere sig med eller knytte bånd til, er det ikke ensbetydende med, at orgasmer er ligegyldige. Det kan nemlig også sagtens give mening at få orgasmer alene. Orgasmen er ikke alene rar. Den har også nogle klare sundhedsmæssige fordele, uanset om den tilkæmpes i fællesskab eller på egen hånd. Mænds helbred kan altså være direkte afhængig af en udløsning især om prostatakræft og det forbedrer sædkvaliteten. Onani er sundt. Det at have sex - med sig selv eller en partner - er i sig selv et sundhedstegn, fordi det udtrykker et menneskeligt overskud. Sex er altså sundt, uanset om vi har det med hinanden eller med os selv. At opleve lyst, velbehag og forløsning i forbindelse med en orgasme er altid ‘sundt’ i den forstand, at det øger vores trivsel, gør os i godt humør og kan styrke vores samlede livskvalitet."

Når jeg tænker mere på sexfantasier, reagerer min krop som en øget liderlighed. Når jeg tænker på mit åndelige arbejde, bliver min sexlyst mindre. Min spirituelle kreativitet med henrykkelser sker derfor mest, når jeg ikke dyrker for mange sexfantasier. Øh, sammenlignet med en eneboer, kræver sex i et parforhold nok også meget mere mange frække tanker om forskellige sexlege sammen, også hvordan man lever med hinanden i livet om forskellige ting og hvor der derfor er mindre tid til spiritualitet? Jeg er dog ikke en gammel ´grim´ impotent mand. Hvis jeg ikke onanerede, risikerer jeg i det offentlige blandt folket den pinlige situation, at jeg går rundt med stiv pik til pludseligt der våde bukser mellem benene på grund af en ophobet stor portion sperm, hvilken således kommer ud på en ustyrlig måde. Hvis jeg ikke onanerer over længere tid, tænker jeg automatisk for meget på sex endda tilmed som natlige i søvn drømme om dette med følelsen af orgasme. Ingen onani synes derfor for mig som en seksuel undertrykkelse af et naturligt fysisk behov. Et menneske kan onanere for lidt eller meget. Det handler sådan om den rette måde, som en person onanerer på ligesom med Buddha´s ord om den gyldne middelvej.
#29302 - 15/02/2020 03:46 Re: Gerth Drost [Re: Gerth]
Gerth Offline
godt igang
Om mit eget svar her på side 50 tilføjer jeg nu følgende informationer vedrørende to dårlige råd fra andre og ydermere en mystisk relevant nyhed om filosoffen Schopenhauer, hvor jeg sletter meget om det med onani med mere, hvilket samlet som en grammatisk forbedring måske bliver til et nyt emne i min Facebook profil:

3. Eksperimenter med din seksualitet i sexklubber eller andre steder til blandt andet gangbang, gruppe, perverst, kinky og bizar sex. Prøv gerne også dette med folk, som ikke er heteroseksuelle.

Om alle tre råd siger jeg jer, at det forståeligt eksempelvis ikke er godt, hvis nogen giftes med hinanden, hvor de ikke passer sammen seksuelt, fordi de ikke kender sig selv om det. Selv om folket idag i vores samfund har mulighed for fri sex, synes jeg dog alligevel, at det lyder bedst med det almindeligt kærlige. Ved i, hvad ordet ´mønsterbryder´ betyder? Den slags afvigende fra normerne sex uden ære ligner min fortid, hvor jeg i ekstrem modgang manglede kærlighed fra mennesker. Nu med Helligånden som et håb er kærlighed et vigtigt lys for mig om Det guddommelige, mig selv, menneskeheden og livet.
#29307 - 17/02/2020 08:13 Re: Gerth Drost [Re: Gerth]
Gerth Offline
godt igang
SEX?

H nævner et andet sted filosoffen Schopenhauer om nogle andre ting end dette her som ´verdens væren´.

Jeg skriver nu blandt andet følgende, som kun var for sjov: " Jeg ønsker nu fræk sex med bøsser istedet for de fremmede kvinder." Dette fordi jeg stadig griner af A´s tidligere ord om evolutionens ligegyldige liv: " Men så kan man jo bare drikke mange flere øller, hvor man knepper nogle får ude på marken." Jeg er stadig endnu seksuelt uerfaren. Derfor ved jeg ikke helt hvordan, at min seksualitet er. Følgende skriver jeg derefter til S:

Jeg har opgivet min ulykkelige stræben efter noget/nogen. Min krop har behov for mad, men jeg lever stadig uden sex. Jeg har ikke behov for fysisk overlevelse her i verden, fordi jeg er evig. Jeg skal ikke absolut øge antallet af menneskehedens befolkning ved seksuel reproduktion. Lad ikke sexdriften styre dit sind. Begær er ikke kærlighed. Jeg er åben for, at jeg måske en dag som et mirakel på kun den fornuftigt gode måde har et parforhold med en kvinde til personlig snak, tryghed, elskov, omsorg og kærlighed. Jeg kender eksempler på flere personers menneskeligt velfungerende hellighed med deres asketisk sexløse liv. Jeg onanerer på den rette måde, der ikke er for lidt eller meget ligesom Buddha´s ord om den gyldne middelvej. Jeg ønsker, at jeg hele resten af mit liv med min personligheds adfærd og alle dens handlinger udtrykker kærlighed, så derfor vil jeg ikke uforpligtende sex. En psykisk syg mand siger til mig: " Det er naturligt, at vi utilfredse altid vil have mere og mere som en stræben. Sex er ifølge videnskaben instinktivt et af de vigtigste behov for mennesket, fordi uden det med nogen bliver man deprimeret."

Senere undersøger jeg på internettet i Wikipedia´s Den frie encyklopædi noget om ham Arthur Schopenhauer, der lyder ligesom profeten Jesus ord: "Ske ikke min vilje", hvilket jeg citerer her. Hvis i ønsker flere relevante informationer til Schopenhauers filosofi, så læs mere om Platon, Immanuel Kant og Knud Ejler Christian Løgstrup.

Schopenhauer sagde: " Livsviljen - Tingen i sig selv er viljen og dette er grundlaget for alt i livet. Det er denne vilje, der er drivkraften bag verden og bag alt levende. Dette medfører også, at livet i sit dybeste væsen altid er lidelse og disharmoni, da livets viljesakter altid agerer primært bag den tilsyneladende harmoniske natur. Det at vi i det hele taget vil, er vores ulykke: hvad vi vil, er slet ikke interessant. Denne villen (grundfejltagelsen) kan imidlertid aldrig tilfredsstilles, hvorfor vi aldrig holder op med at ville, hvilket atter bevirker, at livet er en vedvarende jammer. For livet er netop kun viljens fremtrædelse, den objektiverede villen. Vi bilder os bestandigt ind, at objektet for vores vilje vil kunne gøre en ende på vores villen; i virkeligheden er det kun os selv, der kan gøre det, nemlig idet vi holder op med at ville. Vi vil altså konstant noget, og så snart denne viljes objekt, eller genstand er opnået, da vil vi noget andet. Dette ligger til grund for al livets lidelse. Livet selv leder os konstant rundt med illusoriske tilfredsstillelser, for intet opnået objekt vil nogensinde kunne bremse viljen, da viljen netop er tingen i sig selv, og altså den egentlige væren. Den egentlige forbandelse består altså i det at ville leve som et blindt begær, der for altid vil være umættelig og for altid vil bringe os lidelse. Den eneste vej ud er at fornægte viljen – ikke gennem selvmord, men gennem kunst og askese, som sætter viljen midlertidigt ud af kraft. Løsningen på livets jammer findes ikke i tiden, men derimod kun i den enkeltes subjektive liv. Alvisdommen har kunnet indrettet verden således, at individet når sin bestemmelse, i hvilken situation og tid det end er. Verden i sit inderste var den samme til alle tider, da livsviljen altid vil ligge til grund for verden uanset hvad, der ellers forandres i historien. Det tilfældige kan forandres, men det egentlige – virkeligheden bag det tilfældige – er for altid uforandret. Løsningen for den enkelte, hvis man vil befri sig fra livsviljen, kan f.eks. være kunsten, der beskuer sit objekt uden at begære det, der ikke blot fremstiller objekterne i sin tilfældige form, ved at efterligne dem, men derimod udtrykker deres sande væsen. Ethvert kunstværk bestræber sig på at vise livet om tingene, som de i sandhed er, men som de ikke, gennem tåger af objektive og subjektive tilfældigheder, kan fattes umiddelbart af enhver. Ved hjælp af kunstens mulighed for at lade blikket se igennem verdens tilfældige natur og betragte den uden at begære den, kan den være en vej til at befri sig fra den konstante lidelse, som livsviljen altid skaber. Kun den ånd der er forskruet af sofisteri, kan få det indfald at strides om verdens realitet."

Om Helligåndens virke mellem mennesker - Jeg opfatter det igen i henrykkelse som en del af flowet med en kontekst af sammentræf uden tilfældigheder, at jeg skrev til S om noget, hvilket H åbenbart også næsten samtidigt kom relevant ind på. Jeg anbefaler, at du grundigt sammenligner min kommentar til S med mit citat om Schopenhauer. Jeg skrev ikke noget teoretisk nyt der, men det minder jo faktisk om Helligånden som en tidløs kilde, der er en guddommelig gnist i alle.

Hvem har syge sexfantasier, der for penge kan behandles psykologisk, psykiatrisk, teologisk og lignende? Ægte kærlighed er gratis. Dermed burde vi også uden aggression, hvor man er i stand til, at vi deles om alle tingene i verden. Dog er der med ´tilfældigt´ fremmed sexpartnere også mulighed for næstekærlighed. Jeg har Helligånden i mig, hvilket betyder, at jeg ikke er et dyr og der må altså være en guddommelig mening med mine åbenbaringer og forskellige ekstraordinære oplevelser. Jeg har i mange år levet med mest kun ateistiske mennesker og skæve eksistenser omkring mig. Flere af dem gav mig dårlige råd som:

1 - Køb´ nogle ludere.
2 - Udlev´ alle dine seksuelle behov, lyster og fantasier, fordi ellers ender det galt med din undertrykkelse af dem i dit cølibatliv.
3. Eksperimenter´ med din seksualitet i sexklubber eller andre steder til blandt andet gangbang, gruppe, perverst, kinky, fetich, bizar og ubeskyttet sex. Prøv gerne også dette med folk, som ikke er heteroseksuelle.

Det lyder for mig som for desperat, dumt, farligt, uhæmmet, sindsygt og overdreven primitivt med risiko for møder hos flere skumle egoistisk onde psykopater. Job i Biblens GT fulgte ikke folks forkerte råd. Af den grund kan jeg li Biblens profeter og helte, fordi de virkede som eksempler på noget bedre end flertallet i deres egen samtid. Om alle tre råd siger jeg jer:

Det er godt, når nogen giftes med hinanden, som passer sammen seksuelt, fordi de kender sig selv om det. Folket idag i vores samfund har altså mulighed for fri sex med undtagelse af pædofili, voldtægt og dyr. Tiltrods for dette, synes jeg dog alligevel, at det er bedst ved ro med nærværende almindeligt kærlig sex. Ved i, hvad ordet ´mønsterbryder´ betyder? Den slags førnævnte afvigende fra normerne sex uden ære ligner min fortid, hvor jeg i ekstrem modgang manglede kærlighed fra mennesker. Idag med Helligånden som et håb er kærlighed et vigtigt lys for mig om Det guddommelige, mig selv, menneskeheden og livet.
Side 51 af 51 < 1 2 ... 49 50 51

Seneste indlæg
Lyser på vej
af somo
25/02/2020 08:21
Mellemrummet
af Simon
25/02/2020 05:00
Mening med mit liv?
af ABC
22/02/2020 12:51
Gerth Drost
af Gerth
17/02/2020 08:13
Hvad HansKrist dog skriver
af ABC
13/02/2020 19:04
Nyheder fra DR
Hvad er dine rettigheder, hvis du har fl..
25/02/2020 22:12
Vinter på vej mod bundrekord: Færreste..
25/02/2020 21:57
Nye beviser afslører: Mennesker overlev..
25/02/2020 21:36
EU kræver fair konkurrence inden afgør..
25/02/2020 21:03
Skoler og boliger angrebet i Syrien: Fle..
25/02/2020 20:43
Nyheder fra Religion.dk
Når De 10 Bud siger, at man ikke må sl..
24/02/2020 07:27
Min kæreste og jeg vil gerne have en is..
20/02/2020 07:17
Dyrene minder os om kroppen som en livsg..
18/02/2020 06:21
Hvad er holocaustteologi?
17/02/2020 06:18
Blasfemilov i Finland skaber martyrer fo..
13/02/2020 06:30