annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15653852
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2379799
Et andet syn 1989220
Jesu ord 1522313
Åndelig Føde 1513197
Galleri
Svensk træhus
Hvem er online?
3 registrerede somo, Arne Thomsen ,(1 usynlig), 328 gæster og 50 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 2 af 5 < 1 2 3 4 5 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#1523 - 17/07/2008 22:10 Re: Rune Engelbreth Larsen: SATANISTISK humanist...!? [Re: Cato]
Ipso Facto Offline
bor her
Registeret: 06/07/2008
Indlæg: 604
Sted: Costa Tropical, Spanien

Kære Cato!

Som det fremgik, var der tale om et CITAT. Da du åbenbart i lighed med Ole Bjørn ikke ved, hvad det implicerer, skal jeg gentage hvad jeg just informerede Bjørnen om:

Citat:
"Citater er per definition et delelement taget ud af en større helhed. Derfor er ethvert muligt citat ude af kontekst. Det må man til gengæld gerne citere mig for, da det er en begrebslogisk sandhed - i logikken en "nødvendig sandhed", hvis sandhedsværdi alene afhænger af betydningen af de involverede begreber."


Så jeg kan tilslutte mig første del af din indledende sætning, der blot peger tilbage på dig selv:

Citat:
"Det forekommer mig at være lidt blær og uvidenhed, ..."


Hvad med et kursus i logik inden Cato og andre bevidstløst tonser derudaf? Hvem ved, der kunne måske ligefrem komme en fornuftig dialog ud af anstrengelserne?

Hilsen

Ipso Facto :whistle:


-----------------------
"Modallogik. Logisk disciplin, som med formelle metoder undersøger de argumenter hvis gyldighed afgørende beror på modalitetsudtrykkene for logisk nødvendighed og logisk mulighed. Problemet var, at modallogikken indtil Kai Sørlanders formulering af sin betydningsteori, der ikke bygger på axiomer, men på kontradiktionsprincippet, udover logiske konstanter tillige byggede på AXIOMER og slutningsregler ligesom systemerne kunne/kan udvides vilkårligt ved at indføre nye konstanter, axiomer og slutningsregler." - Ipso Facto.
_________________________
"Lad dig ikke forvirre af andre - kom først til mig." - Ipso Facto

Top Svar Citer
#1525 - 17/07/2008 22:29 Re: Rune Engelbreth Larsen: SATANISTISK humanist...!? [Re: Ipso Facto]
Cato Offline
ny
Registeret: 10/06/2008
Indlæg: 15
Jeg gider snart ikke mere.

Du skrev under 'Citat'. 'Sangen om Larsen' – og så fulgte i citatet kun noget af sangen.

Og så tror du gud hjælpe mig, om du ikke med et eller andet autokreeret skriftsted kan sætte dine egne konditioner for at citere!

Citat:
Hvad med et kursus i logik inden Cato og andre bevidstløst tonser derudaf? Hvem ved, der kunne måske ligefrem komme en fornuftig dialog ud af anstrengelserne?

Så er blæret, der igen.
Citat:
Så jeg kan tilslutte mig første del af din indledende sætning, der blot peger tilbage på dig selv

Skal vi prøve at lade den påstand analysere af en uvildig lektor i retorik og argumentation?

NEJ, vel! Han vil sgu anse dig for at være tumpe!
Top Svar Citer
#1528 - 17/07/2008 22:41 Re: Rune Engelbreth Larsen: SATANISTISK humanist...!? [Re: ]
Ipso Facto Offline
bor her
Registeret: 06/07/2008
Indlæg: 604
Sted: Costa Tropical, Spanien

Horken vender tilbage:

Citat:
"Jeg har læst mig til, at du bestemt ikke bryder dig om at blive mindet om din lidet glorværdige fortid, så du burde om nogen holde dig fra den slags paralleller!"


Eftersom jeg på eget, og helt frivilligt, initiativ selv har offentliggjort ALT om mit fuldt legale samarbejde med udenlandske myndigheder i fodnoteperioden, har jeg hverken noget at skjule eller frygte, hvorfor Horkens halvkvædede vise må bygge på løse rygter eller rene fantasiforestillinger.

Hvad med om Horken og de andre magisk tænkende ad hominum debattører prøvede at skelne mellem fakta og ønsketænkning, hvis det altså ikke er for meget at forlange?

Til orientering sammenligner jeg den frådende propagandist Rune E. Larsen med hvem som helst jeg finder relevant - om det så skulle være Göbbels, Lenin eller Fandens Oldemor.

Hvis man er uenig i relevansen af min sammenligning, så må der argumenter på bordet. Det Horken præsterer i form af ren ad hominum placerer ham selv på debattumpe niveauet sammen med Ole Bjørn.

Men det havde jeg allerede gennemskuet da "geniet Horken" som en tyv om natten dukkede op her og på den alternative med sit forkølede ævl.

Så om igen Horken eller tag nogle flere af de sovepiller jeg anbefalede dig i nat.

Hilsen

Ipso Facto :whistle:


--------------------
"Vil I den totale krig" - sprugte propagandaminister Göbbels den tyske befolkning.

"... dette er ikke et oplæg til debat, men en krigserklæring." - fastslog Rune E. Larsen i et frådende udfald, hvor han anvendte den nazistiske racebiologiske organistiske analogi "metastaser" for at karakterisere de fjender Rune erklærede krig imod.
_________________________
"Lad dig ikke forvirre af andre - kom først til mig." - Ipso Facto

Top Svar Citer
#1529 - 17/07/2008 22:53 Re: Rune Engelbreth Larsen: SATANISTISK humanist...!? [Re: Cato]
Ipso Facto Offline
bor her
Registeret: 06/07/2008
Indlæg: 604
Sted: Costa Tropical, Spanien

Kære Cato!

Når du engang når så langt i din logisk analytiske tænkning, at du indser, at tvetydige eller selvrefererende sætninger enten er paradoksale, intetsigende, ironiske, eller udtryk for SELVIRONI, kan vi måske tales ved igen.

Jeg gengav helt bevidst ikke hele SANGEN OM LARSEN, men havde selvfølgelig udvalgt de dele jeg fandt mest relevante for mit forrmål. Det hedder AT CITERE, hvilket tydeligt fremgik, idet jeg havde sat de tre vers ind i en CITATIONSBOKS.

Lad nu være med at gøre enkle ting mere komplicerede end de er, ved at forsøge at forvirre begreberne.

Hilsen

Ipso Facto :whistle:


-------------------------
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler." - Albert Einstein.
_________________________
"Lad dig ikke forvirre af andre - kom først til mig." - Ipso Facto

Top Svar Citer
#1530 - 17/07/2008 23:12 Re: Rune Engelbreth Larsen: SATANISTISK humanist...!? [Re: Ipso Facto]
horken
Uregistreret

Til orientering sammenligner jeg den frådende propagandist, Ipso Factorimus med hvem som helst, der absolut er relevant – og det er ethvert skvadderhoved, der som IP mener sig hævet over et krav om bare et minimum af argumenter som basis for tilsviningen af andre debattører.

Overmennesket IP anser sig placeret på et halvgudeniveau, hvorfor der ikke kan være tale om nogen reciprocitet i anstændighedskrav.

Og så kan du skrive, hvad fanden du vil. Du er for primitiv.

PS:
Citat:
mit fuldt legale samarbejde med udenlandske myndigheder i fodnoteperioden,


Tjah! Skriverierne her gør jo ingen invending.
Top Svar Citer
annonce
Side 2 af 5 < 1 2 3 4 5 >


Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af somo
19/04/2024 11:46
Vigtige præciseringer
af somo
19/04/2024 11:40
Kom op på bjerget...
af ABC
19/04/2024 10:33
Lad os undersøge islam...
af ABC
18/04/2024 16:13
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
18/04/2024 15:58
Nyheder fra DR
Lars Løkke Rasmussen om morgenens udvik..
19/04/2024 11:49
Julian Nagelsmann fortsætter som tysk f..
19/04/2024 11:42
Finland: EU må gøre noget ved migrante..
19/04/2024 11:14
To personer anholdt i Polen - mistænkes..
19/04/2024 10:32
Russisk bombefly er styrtet ned i eget l..
19/04/2024 09:09
Nyheder fra Religion.dk