annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15538991
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372510
Et andet syn 1980929
Jesu ord 1518467
Åndelig Føde 1466259
Galleri
Rødhus strand efterår
Hvem er online?
0 registrerede 505 gæster og 226 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 1 af 5 1 2 3 4 5 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#1488 - 16/07/2008 21:31 Rune Engelbreth Larsen: SATANISTISK humanist...!?
Ilskov-Jensen Offline
ny
Registeret: 22/04/2008
Indlæg: 39
(Jeg håber, at nedenstående indlæg, som er blevet bortcensureret på Rune Engelbreth Larsens Blog på Politiken, kan få lov til at stå her, således at jeg kan linke til det...!? Jeg beklager ulejligheden, og undskylder at jeg ikke omskriver mit indlæg, men bringer det direkte som det blev skrevet, med de navneforkortelser, som jeg anvendte for at omgå R.E.Larsens spamfilter, hvilket også lykkedes, indtil han åbenbart selv fik øje på min afsløring af hans satanistiske fortid, hvorefter han, der elsker at sætte ANDRE mennesker i gabestok, slettede mit indlæg)


MEGET MERE OM KRISTENDOMSHADEREN RUNE ENGELBRETH LARSEN. (Svar til Peter Kocsis):

(Dette debatindlæg er skrevet med brug af de ordforkortelser, som desværre er nødvendiggjort i forsøget på at omgå Rune Engelbreth Larsens spamfilter, og som jeg også benyttede mig af i mit indlæg nr. #12873: For at omgå censuren betegner i nedenstående kommentar et stort “S.” det ord, som dannes af S plus A og T samt A og N. Den durkdrevne R.E.Larsen har nemlig indstillet sit spamfilter således, at ethvert indlæg, der indeholder det odiøse ord på fem bogstaver, samt afledninger heraf endende på “isme” og “ist”, automatisk afvises af spamfiltret.

S.ismens Overguru her i Danmark, forfatteren E.N.W., tør jeg af samme grund heller ikke nævne ved fuldt navn; men her er et link til hans Hjemmeside: http://www.enw.dk/).

Jeg har svært ved at give eksempler på Rune Engelbreth Larsens S.istiske fortid - en fortid som han aldrig har taget klart og utvetydigt afstand fra - når Rune Engelbreth Larsen i et forsøg på at sandse enhver debat om hans forbindelse med S.ismen har været så dælens snedig at forhindre mig (og formentlig også enhver anden debattør) i at skrive indlæg her på hans Blog-side, der indeholder det famøse S.-ord, eller nævner Rune Engelbreth Larsens mangeårige åndelige Mester E.N.W. ved navn, uden at se sin kommentar ryge direkte i spamfilterets skraldespand.

Rune Engelbreth Larsen, der elsker at motivanalysere andre, skal ikke nyde noget af at blive udsat for sin egen medicin...

AT Tørklæde-Rune ikke er drevet af kærlighed til islam eller muslimer; men ene og alene af et djævleblændt had til kristendommen, og alt hvad der har med dens stifter, JESUS KRISTUS, at gøre, derom vidner med al ønskelig tydelighed det faktum, at han i sit blad "Faklen" - som jeg allerede i mit første indlæg fik nævnt - lader offentliggøre et digt, hvori Jesus Kristus omtales som "den Onde".

For ENHVER, der tænker i okkulte eller åndelige - for ikke at sige religiøse - baner er det klart som dagen, at der ikke kan opbygges noget GODT på en OND Mesters lære og virke.

Som vi kristne hader og bekæmper S. og al hans væsen, fordi vi anser HAM for at være "den Onde", således lærer S.ismens tilhængere af deres åndelige mestre at at hade og bekæmpe alt, hvad der har med Jesus Kristus at gøre.

Det kom som sagt helt åbenlyst frem i omtalte digt, der som nævnt også er en uhyrlig HÅN imod muslimer, fordi Jesus som bekendt regnes for en stor Profet inden for islam...!

------------------------------------------------

For de læsere, der ønsker yderligere fyldig dokumentation for Rune Engelbreth Larsens S.istiske baggrund, vil jeg henvise til en artikel fra Weekendavisen på følgende link: http://www.weekendavisen.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060825/SAMFUND/108250199/-1/samfund

Jeg har på fornemmelsen, at link sjældent bliver læst. Men jeg vil opfordre de seriøst interesserede til at gøre en undtagelse i dette tilfælde!

Jeg hverken kan eller vil referere hele indholdet i omtalte Weekendavisartikel, som beskriver E.N.W.s, Rune Engelbreth Larsens og tidskriftet Faklens S.istiske baggrund; men vil nøjes med at gøre opmærksom på to forhold, som nævnes i artiklen:

------------------------------------------------

(CITAT): "Læser man et fødselsdagsbrev, som Rune Engelbreth og hans kone sendte til E.N.W.s 49 års fødseldag et par måneder forinden, tyder det da heller ikke på, at der er nogen konflikt under opsejling.

»Kære Erwin – vid, at du, som var vores Ven og Fader, da din skæbne var hos Elsebeth, ikke mindre er vores Ven og Fader nu, hvor din skæbne er hos Helena. Vi er dine børn og vil aldrig ophøre med at være det, så længe du ikke vil fornægte os som dine (...) I ubetinget kærlighed. Uta & Rune.« Sådan lød det i november 1998. (CITAT SLUT).

------------------------------------------------

Rune Engelbreth Larsen omtaler med underdanig kærlighed S.isten E.N.W. som sin Ven og Fader (bemærk: Med stort begyndelsesbogstav): Hér hylder en discipel sin Mester, og når vi nu VED, at mesteren er S.ist, følger heraf med logisk nødvendighed, at disciplen også er det!!!

AT S.ismen ser kristendommen og den på kristendommen grundlagte vestlige civilisation som sin store fjende, kan ikke undre.

Og at Rune Engelbreth Larsen ikke hjælper muslimerne for muslimernes egen skyld; men udelukkende er drevet af had til egen civilisation og sine forfædres religion, har også muslimen(!) Naser khader et skarpt blik for, således som det tydeligt fremgår at følgende afslørende afsnit fra Weekendavis-artiklen:

-------------------------------------------------

(CITAT): "Han fik svar på tiltale i dagbladet Information af den radikale politiker Naser Khader i 2000:

»Rune Engelbreth Larsen, der redigerer tidsskriftet Faklen, har reageret kraftigt på at blive kaldt halalhippie. Det er han, men ikke en godhedens halalhippie, nok snarere en militant en af slagsen. Jeg vover at kalde ham dette, fordi jeg mener, at det virker, som om han taler flygtninge/indvandreres sag for at fremme sin egen revolution imod det samfund, som han finder så fascistisk.«

Samme år fik Naser Khader både byrettens og Østre Landsrets ord for, at det íkke var ærekrænkende, at han i en bog havde skrevet, at Rune Engelbreth hadede alt, hvad der havde med kristendommen at gøre, men var blid som et lam over for islam, og heller ikke, at han havde beskyldt ham for at have allieret sig med nogle af de værste ekstremister i landet. Rune Engelbreth blev dømt til at betale sagens omkostninger. (CITAT SLUT).

------------------------------------------------

AT Rune Engelbreth Larsen ligefrem har fået dom for, at det ikke er æreskrænkende at kalde ham for "en mand, der hader alt hvad der har med kristendommen at gøre", vidste jeg ikke, før jeg for et par dage siden læste den citerede Weekendavisartikel...

Men NU ved jeg det...!

Og det stemmer jo fuldstændig overens med hvad jeg skrev i min første R.E.Larsen-kommentar.
For hvis man ikke kan se, at en mand, der kalder Kristendommens Frelser (og Profet i islam) JESUS KRISTUS for "den Onde", er en mand der HADER kristendommen, så er man en nar!

Meget afslørende for R.E.Larsens had til egen kultur er i øvrigt også den samling af "racistiske citater", som denne "motiv- og fortidsgranskningens mester" (når det altså gælder alle andre end ham selv) flittigt vedligeholder på sin Hjemmeside.

Her kan man læse udtalelser af diverse DF-relaterede personer, som i mange tilfælde også jeg tager skarp afstand fra.

Derimod leder man forgæves efter Hitzb-ut-Tahrir-formand Fatih Abdul Latifs pamfletomdelte opfordring til muslimer i Danmark for nogle år siden om at "dræbe jøderne overalt hvor I finder dem, og fordrive dem, hvorfra de fordrev jer". Et opråb, som samme Fatih Abdul Latif faktisk blev dømt efter §266b for at have fremsat...

Sådan nogle citater samler Tørklæde-Rune ikke på, for de passer ikke ind i hans S.iske kamp mod kristendom, dansk nationalstat og dansk Folkestyre!

Venlig hilsen Henrik Ilskov-Jensen
Top Svar Citer
#1491 - 16/07/2008 23:52 Re: Rune Engelbreth Larsen: SATANISTISK humanist...!? [Re: Ilskov-Jensen]
Cato Offline
ny
Registeret: 10/06/2008
Indlæg: 15
Jeg har bemærket, at du på en anden debat også har bedrevet et hardcore race mod samme Rune E. Larsen.
Det hardcore viser sig i dit tempo, hvormed du drøner af sted, aggressivt og tempo op/ned og med et implicit udtrykt engagement i noget, der minder om en idiosynkrasi.

Så vidt jeg kan se, har du ikke dokumenteret, at Rune E. Larsen på skrift har bekendt sig til den satanisme, du så besynderligt forkorter til S……!!

Hvad Fanden er du bange for?

Det kan da godt være, at Rune E. Larsen har taget sig nogle ture ud i noget pjattet og uholdbart stads, men at fratage ham en begavelse i sproglig formåen i meningsudtryk er dumt og uintelligent.

Som et eksempel på, at manden ikke er rablende skør eller i ledtog med Fanden, bringer jeg hans kommentar til den adfærd, som en minister i det meget moralske (anløbne) foghske ministerium har udvist:

Rikke Hvilshøjs magtmisbrug

Skrevet af Rune Engelbreth Larsen 16. Jul 10:34

Som tidligere bemærket har Udlændingeservice fungeret som Kjærsgaards forlængede arm ved at tilbageholde relevante oplysninger om EU-retten til familiesammenføring. Danskere med udenlandske ægtefæller kunne således have bosat sig i Danmark betydeligt lettere, end 24-års reglen umiddelbart foreskriver - men disse oplysninger er i talrige tilfælde blevet fortiet.
Nu viser det sig ifølge Berlingske Tidende, at også tidligere integrationsminister Rikke Hvilshøj i skriftlige svar har fortiet rettighederne:
Tidligere integrationsminister, Rikke Hvilshøj (V), svarede i sin tid som øverstbefalende også på henvendelser fra danske borgere, heriblandt højgravide Sarah Assenbjerg, der af Udlændinge-service havde fået besked om, at hendes eneste mulighed for at leve sammen med sin ghanesiske mand var at flytte til Ghana.
I brevet beskriver Sarah Assenbjerg over fire sider, hvordan parret uden held har forsøgt sig med alle de muligheder, Udlændingeservice har vejledt om, og hun slutter med sætningen:
»Essensen af ovenstående kan kortes ned til følgende: Vores eneste ønske er at være en selvforsørgende familie i Danmark. Hvordan kan det lade sig gøre?«
I integrationsministeriets to sider lange svar, der er underskrevet af Rikke Hvilshøj selv, redegør hun for – og forsvarer – de stramme regler og konkluderer, at parret må indsende en ansøgning om familiesammenføring for at få deres sag prøvet, selvom de ikke lever op til kravene.
Hun beskriver samtidig de samme undtagelser fra reglerne, som Sarah Assenbjerg i brevet allerede har beskrevet, at de ikke lever op til.
Til gengæld undlader Hvilshøj – som Udlændingeservice gjorde det i samme sag – at oplyse om EU-retten, der betyder, at Sarah og hendes partner kunne flytte kortvarigt til et andet EU-land for siden at vende tilbage sammen. Helt lovligt.

Berlingske Tidende, 15.7.2008

Ifølge eksperter er dette på kant med loven, fremgår det af samme artikel, hvor f.eks. professor i forvaltningsret, Claus Haagen Jensen udtaler: “Ministeren har fuldstændig samme pligt som en ansat. Hun bør nævne EU-retten, for det er en del af den gældende ret i kongeriget Danmark. Og selvom det formentlig er embedsmænd, der har vejledt om svaret, så har ministeren også et personligt ansvar.”
Om Hvilshøjs fortielse så er på kant med selve loven eller ej, er én ting - hvis ikke det er en klokkeklar lovovertrædelse, er loven ikke meget værd på dette felt. I det mindste skal ministeren ifølge ethvert tænkeligt kriterium for politisk redelighed naturligvis oplyse om alle rettigheder og muligheder, når et spørgsmål indlysende implicerer et sådant svar.
Det er derfor i alle tilfælde et utilsløret eksempel på en ministers magtmisbrug, som direkte manipulerer med ægtepars mulighed for lovligt at bosætte sig i Danmark under gældende vilkår.

Fandt du et spor, som fører til Satan?


Redigeret af Cato (17/07/2008 00:01)
Top Svar Citer
#1498 - 17/07/2008 09:58 Re: Rune Engelbreth Larsen: SATANISTISK humanist...!? [Re: Ilskov-Jensen]
Ipso Facto Offline
bor her
Registeret: 06/07/2008
Indlæg: 604
Sted: Costa Tropical, Spanien

Ja, hvem er mon denne Larsen, som alle kvidrer om?

Citat:
SANGEN OM LARSEN

Her er en sang om en mand, der hed Larsen
det' ham, man møder på gaden hver dag
og han var temlig uheldig med livet
som han ellers havde ventet meget af.
Det sku' vær' så godt, og så' det faktisk skidt.

Han var født i en nobel familie
og hans forældre de sa' ham så tit:
Når du blir stor og skal til og ha' stilling
ska' du få dig noget der' absolut solidt.
Det sku' vær' så godt, og så' det faktisk skidt.

Han havde tænkte sig så mangt og så meget
men overalt var der altså hejst stop
Og sådan går det for alle de Larsner
som man aldrig ka' få til at vågne op.
Det sku' bli' så godt, men nu' det faktisk skidt.


Og sådan gik det også vores næsten ukendte Larsen, der er endt som recensent på Politiken hvor han skriver postmodernistiske pamfletter. Han var også uheldig med livet, som han ellers havde ventet sig meget af.

Han fik en flot eksamen, men det blev aldrig lukket ind i det gode selskab, selv om han tænkte på mangt og meget. I desperation blev Larsen humanist og kæmpede de svage og udstødtes sag og fik snart honette ambitioner om at komme på tinge. Men også her var der altså rejst stop. Ingen ville stemme på Larsen og han blev mere ukendt end den ukendte soldat, men det fik ham ikke til at vågne op – han var en rigtig typisk Larsen.

I sin bitre nød og nederlag udnævnte Larsen sig selv til ædel ridder for alle tabte sager og blev menings- og sprogrøgter. Alle med de forkerte meninger og de grove ord som prut, fy og fanden havnede i Larsens private gabestok til almindelig spot og spe. Nu gik det li' så godt, men så blev Larsen besat af ond ånd, af den allerværste slags. En rigtig slem DFobi, som fik Larsen til at tale i tunger med sig selv og sige mange mærkelige ord af den allerværste slags. Og ordene blev trykt som postmodernistisk lyrik, kom i avisen, og det er ganske vist:

Citat:
Kære dansker, dette er ikke et oplæg til debat, men en krigserklæring. Det er en krigserklæring mod den kulturracistiske tidsånd , der har besat Den Danske Forening, der har besat Dansk Folkeparti, der har besat Danmark.


Til Lykke Pia, den Danske forenings metastaser er for længst trængt ind i Dansk Folkeparti, hvis metastaser for længst er trængt ind i det danske samfund.

De er trængt ind i den danske sangskat, har amputeret dens vinger og spændt den for en kværnende propagandavogn, der skal bilde os ind, at Oehlenschläger, Kierkegaard og Tøger Larsen har det fjerneste at skaffe med partiets populistiske korstog og endimensionelle danskhed.

Dansk Folkepartis metastaser er trængt ind i Socialdemokratiet, hvor de har kvalt Svend Aukens sidste gnist, tvunget Birte Weiss ud af sit humanistiske skind og efter det skæbnesvangre formandsvalg har reduceret Mette Frederiksen til en skygge af sig selv.

Dansk Folkepartis metastaser er trængt ind i den nye glatpolerede generation i Det Radikale Venstre, hvor Kjærsgaards darling, Nasar Khadar behændigt fik udrenset Mona Sheikh, og den folkekære Bondam kvalte Tanwir Ahmad i sin politiske spændetrøje på Københavns Rådhus, så man måtte frygte den dag, hvor Jelved stiller håndtasken.

De er trængt ind i TV2, hvor man æder en musikvideo som bevis på en indvandrer-mafia , og de er trængt ind i DR, der uden at blinke kan præsentere Karen Jespersen som en politiker, der "i årevis har leveret modspil til Dansk Folkeparti".

Dansk Folkepartis metastaser er trængt ind i maven på BTs chefredaktør, den tidligere buddhist og socialdemokrat Erik Meyer Carlsen; de er trængt ind i nervesystemet på Jyllands Postens chef-kommentator, den tidligere terroristsympatisør , Ralf Pittelkow; og de er trængt gennem tv-alteret ud i alle danske seeres hjem, hvor Carlsen og Pittelkow igen og igen får lov at agere "neutrale" politiske eksperter.

Dansk folkepartis metastaser er trængt ind i public service kanalernes bredbånd og sendeflade, hvor magtkritiske røster kun overlever på lånt tid, før den nationalistiske tzunamis censur og selvcensur også skyller P1 og DR2 ud i det store medielokum af boligprogrammer og døgnfluestjerner og madopskrifter og brystoperationer.


Larsen fablede endnu om metastaser der trænger ind i oaser da de bar ham bort, og sådan går det for alle de Larsner, som man aldrig ka' få til at vågne op.
Det sku' bli' så godt, men nu' det faktisk skidt.

Hilsen

Ipso Facto :whistle:

P.S.!

Som økologisk bevidst debattør var der her tale om genbrug fra den alternative religionsdebat fra engang i oktober sidste år, hvor både Henrik og undertegnede gav Larsen det glatte lag.

Sjovt havde Larsen også dengang varme tilhængere der tog ham i forsvar; hvilket selvfølgelig ikke bør undre nogen. Göbbels havde som bekendt også sine begejstrede tilhængere - i hvert fald indtil maj 1945.


----------------------
"Personen Rune E. Larsen er en fuldstændig ligegyldig og marginal person hvis tilhængerskare omtrent kan holde årsmøde i en telefonboks – dummere er danskerne trods alt heller ikke. Rune er mere et symptom på en bestemt stupid tidsånd af moralsk relativisme, postmodernisme og multikulturalitet som kan blive farlig for vort nationale folkestyres overlevelse hvis den skulle vinde flere tilhængere qua sin enøjede og stupide propaganda." - Ipso Facto 23/10-2007.

_________________________
"Lad dig ikke forvirre af andre - kom først til mig." - Ipso Facto

Top Svar Citer
#1521 - 17/07/2008 21:36 Re: Rune Engelbreth Larsen: SATANISTISK humanist...!? [Re: Ipso Facto]
Cato Offline
ny
Registeret: 10/06/2008
Indlæg: 15
Det forekommer mig at være lidt blær og uvidenhed, når du forsøger at beskrive Rune E. Larsen som den Larsen, Kjeld Abell har med i sit skuespil, 'Melodien, der blev væk'.

Sangen, der er skrevet af Sven Møller Kristensen, har for øvrigt 8 strofer – og ikke kun de 3, du citerer.

Men Larsen genfinder melodien sammen med sin Edith, og i slutningen får de fat i den røde tråd, (og den er rød).

Nu lyder sangen:

"Næ, sangen kommer først,
når vi arbejder for os sel',
når vi alle sammen gør det for vores alle sammens vel,
og ikke jeg for dig
og ikke du for mig
men det skal hedde: vi for os."

Sådan gik det for den Larsen!
Top Svar Citer
#1522 - 17/07/2008 21:46 Re: Rune Engelbreth Larsen: SATANISTISK humanist...!? [Re: Ipso Facto]
horken
Uregistreret

Citat:
Sjovt havde Larsen også dengang varme tilhængere der tog ham i forsvar; hvilket selvfølgelig ikke bør undre nogen. Göbbels havde som bekendt også sine begejstrede tilhængere - i hvert fald indtil maj 1945.


Det er lidt sjuftagtigt, når du drager en parallel til Göbbels. Jeg har læst mig til, at du bestemt ikke bryder dig om at blive mindet om din lidet glorværdige fortid, så du burde om nogen holde dig fra den slags paralleller!
Top Svar Citer
annonce
Side 1 af 5 1 2 3 4 5 >


Seneste indlæg
Ramadan-måneden
af Anonym
29/03/2024 03:03
Kærlighedsbevægelsen...
af Anonym
28/03/2024 21:24
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Nyheder fra DR
Ukrainske energianlæg ramt af russiske ..
29/03/2024 07:50
Japan genoptager støtten til palæstine..
29/03/2024 07:30
To teenagedrenge anholdt for at stikke 2..
29/03/2024 06:18
Med Obama og Clintons hjælp når Biden-..
29/03/2024 05:47
Luftalarmer over hele Ukraine i nat: Én..
29/03/2024 02:41
Nyheder fra Religion.dk