annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15536443
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372315
Et andet syn 1980797
Jesu ord 1518396
Åndelig Føde 1465686
Galleri
treram på vej i luften over  Mississippi 1952, uheld i Mexico
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 311 gæster og 51 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 2 af 4 < 1 2 3 4 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#13200 - 10/06/2012 12:24 Re: Jeg har sku mødt Jesus [Re: Arne Thomsen]
treram Offline
bor her
Registeret: 29/03/2008
Indlæg: 1393
Sted: Sverige/ Thailand
Hej Arne.
Jo det gjorde jeg nok, men jeg misser så meget lige nu, Marewan behandlingen kunne jeg ikke tåle, var total allergisk overfor Marewan, så det måtte jeg ikke tage mere, kan ikke spise noget alt smaget skrækkeligt, mine slimhinder er totalt ødelagte af rottegiften og det tager 4-6 uger inden det er ude af kroppen igen.
Så nu er jeg indstillet til en mindre hjerteoperation Ablation om ??? lang ventetid.

Men det var en god slankekur, indtil nu har jeg da tabt næsten 7 kg. og det gør så ikke noget.

_________________________
mvh.treram
Top Svar Citer
#13202 - 10/06/2012 13:04 Re: Jeg har sku mødt Jesus [Re: treram]
Arne Thomsen Online   content
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7152
Sted: Sydsjælland
Hej Treram.

Jeg kan jo desværre ikke andet end at ønske dig:
God bedring!

Jeg har selv en overgang for snart længe siden fået "blodfortyndende" behandling med anti K-vitamin (Warfarin) og mærkede ingen bivirkninger.

Kan det mon være et samspil med anden medicin?

Fandt nærmere herom her:
http://www.netdoktor.dk/interactive/medicin/praeperatinfo.php?docid=praeparat_info&id=168

M.v.h. Arne.
Top Svar Citer
#13203 - 10/06/2012 14:12 Re: Jeg har sku mødt Jesus [Re: Arne Thomsen]
Arne Thomsen Online   content
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7152
Sted: Sydsjælland
Hej Treram.

Lige en tilføjelse:
Angående flere forskellige slags medicin og deres mulige uheldige virkning på hinanden kan man søge på risici her:
http://www.medicinkombination.dk/

M.v.h. Arne.
Top Svar Citer
#13204 - 11/06/2012 02:34 Re: Jeg har sku mødt Jesus [Re: Arne Thomsen]
treram Offline
bor her
Registeret: 29/03/2008
Indlæg: 1393
Sted: Sverige/ Thailand
Hej Arne.
Nej det er ikke en anden medicin jeg får, der er skyld i miseren, men jeg er bare allergisk for rottegift sagde lægen, jeg har også dobb.checket bivirkningssedler og nettet, der har en masse om Marewan/Waran.

Det er ikke videre sjovt at leve på chocolademælk og havregrød
alene, ok jeg kan så også spise radiser,men ingen frugt, forhåbentlig bliver det bedre som tiden går, men efter 2 uger uden rottegiften er der ingen bedring på vej, det går nærmere den anden vej.

Jeg synes det er blevet lidt tomt her på debatten, der sker inte meget, er alle blevet trætte af at skændtes, istedet for at debattere??
Der er da ellers nok at debattere om, såsom, kirkeministerens nye love om hvad kirken skal gøre ang. homovielser o.s.v.hvilket jeg selvfølgelig ikke kan falde i svime over, men jeg så da på KD at en masse straks udmelde sig fra folketossekirken i protest, såmeget for den næstekærlighed.

_________________________
mvh.treram
Top Svar Citer
#13205 - 11/06/2012 09:23 Re: Jeg har sku mødt Jesus [Re: treram]
Simon Offline
veteran
Registeret: 04/04/2008
Indlæg: 4683
Morn' Treram..

"Jeg synes det er blevet lidt tomt her på debatten, der sker inte meget, er alle blevet trætte af at skændtes, istedet for at debattere?".

- Der kræves jo forklaring af synspunkter med fornuftig argumentation, så nogen har mulighed for at forholde sig - hvilket er det eneste jeg har skældt ud over -, respekt for egne "følerier" med synsninger hører mere til i privaten, ved du ;)

"Der er da ellers nok at debattere om, såsom, kirkeministerens nye love om hvad kirken skal gøre ang. homovielser o.s.v.hvilket jeg selvfølgelig ikke kan falde i svime over, men jeg så da på KD at en masse straks udmelde sig fra folketossekirken i protest, såmeget for den næstekærlighed".

- Og dette er jo et slående eksempel på en herskende moral hos den stærkt troende del af kirkeforsamlingen: man forurettes over at ens kategoriske idéer fra en subjektiv bogstavtro læsning af bivlen ikke favoriseres i politiske beslutningsprocesser, og melder sig ret og slet ud af kirken med alene synsninger som begrundelse, fordi man netop ingen stærke argumenter har til rådighed for de ellers så stærke meninger om kristne homoseksuelle, som ellers er en del af samme kirke. Man er kort sagt bare forurettet, og "føler" en masse her og dér. Men den slags kan ingen jo argumentere med, og det eneste udkomme er derfor, at de faktisk udelukker sig selv fra det fællesskab der er den væsentligste årsag til troens overlevelse, i en verden med kulturer der udvikler og forandrer sig.

De er lidt som små børn, der alt for længe har fået deres vilje. Nu hvor opmærksomhedskravet ikke længere tilfredsstilles, da hyler denne del af det kristne trossamfund så op i stærk forargelse over at homoseksuelle tildeles opmærksomhed. Det har længe været uanstændigt at nogen skulle kvalificeres ved seksuelle præferencer, men så langt rækker deres "næstekærlighed" netop ikke - bingo Treram, hovedet på sømmet. Men kirkens trossamfund er sikkert bedre stillet uden denne del af fornærmede troende der jo altid laver en helvedes ballade med deres synsninger om andre mennesker, så lad bare dem surmule, det er som regel det den slags bedst evner.

mvh
Simon
Top Svar Citer
annonce
Side 2 af 4 < 1 2 3 4 >


Seneste indlæg
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Ramadan-måneden
af ABC
28/03/2024 18:08
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
24/03/2024 17:18
Nyheder fra DR
International domstol beordrer Israel at..
28/03/2024 17:51
Pingvinerne i Guldborgsund Zoo har fået..
28/03/2024 17:33
Sam Bankman-Fried får 25 års fængsel ..
28/03/2024 17:08
Rusland: Gerningsmænd bag formodet terr..
28/03/2024 16:27
Holland vil bruge 18,6 milliarder kroner..
28/03/2024 16:05
Nyheder fra Religion.dk