annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15648183
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2379329
Et andet syn 1988801
Jesu ord 1521946
Åndelig Føde 1511041
Galleri
Trankebar år 1985
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 179 gæster og 24 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 3 af 3 < 1 2 3
TrÃ¥d valgmuligheder ↓
« Forrige trÃ¥d
Næste trÃ¥d »
#13556 - 25/08/2012 04:10 Re: Confessions of the West [Re: lindoooo]
treram Offline
bor her
Registeret: 29/03/2008
Indlæg: 1393
Sted: Sverige/ Thailand
da nogen har tippet mit indlæg, må jeg tippe dette indlæg som er en forherligelse af islam, kvinder i islam behandles som kvæg som man kan skvalte og valte med som man lyster, islam har ingen respekt for kvinder whatsoever. Så lindooooá islamitiske indlæg er en uhørt forherligelse af islam og dens tåbelige mænd.

Men islam skal åbenbart fredes herinde????
_________________________
mvh.treram
Top Svar Citer
#13557 - 25/08/2012 09:45 Re: Confessions of the West [Re: treram]
treram Offline
bor her
Registeret: 29/03/2008
Indlæg: 1393
Sted: Sverige/ Thailand
Og med hensyn til islam og muslimer, så er islamisk trossamfund kommet op på dupperne, efter at Trine Bramsen (S) udtalte efter stormen på Odense Universitetssygehus af 60-80 voldsmænd fra Volksmose, at hun ville opfordre voldsmændene til at rejse hjem hvor de kom fra.
Islamisk trossamfund skriver at de fordømmer enhver handling og udtalelse der er med til at stigmatisere en hel befolkningsgruppe.

Jamen så de sandelig se at få lært deres befolkningsgruppe at de er i Danmark, hvor deres måde at opføre sig på ikke kan tolereres, her er det danske love der gælder og ingen æreslove efter sharia eller nogen anden dødsyg islamisk lov der kan bruges.

Kriminaliteten blandt andengenerationsindvandrerne er enorm stor og må nedbringes, det er selvfølgelig synd for de få der forstår at leve under danske love, at de kommer i samme gruppe, men dette sker jo når de kriminelles antal er så stort i forhold til den samlede flok.

Men ifølge lindoooo så lever muslimerne efter en god og lærerig bog-koranen, jo det må man sige, det er sandelig en god og lærerig bog, hvis det er der de har lært kriminaliteterne.
Der bliver smidt den ene million efter den anden i Volksmose for at få det til at virke, det ser ud til at være spildte penge i et uendeligt hul, der kunne have været brugt til bedre formål, muslimerne lever i deres egen verden hvor en falsk profet p.o.h. har magten over de uvidendes hoveder, hvortil fornuften ikke har adgang.





_________________________
mvh.treram
Top Svar Citer
#13562 - 25/08/2012 14:11 Re: Confessions of the West [Re: treram]
Simon Offline
veteran
Registeret: 04/04/2008
Indlæg: 4683
Hej Treram..

"Men islam skal åbenbart fredes herinde?".

- Nejda. Denne religion indeholder jo så mange besynderlige påbud om og til kvinder, skabt i senantikken og af mænd med hovedet under armen, at den slags selvfølgelig må og ska' kritiseres. Så lad du bare lindo nyde sin egen store forargelse, det gir åbenbart et lille kick.
Desuden er lindo jo lige så lidt som Arne er det, istand til at argumentere for hvad disse overtroiske gamle idéer om naturen skal bruges til og forklare om livet i og omkring os anno 2012, hvorfor begge jo bare gentager samme idéer i en uendelighed, pust roligt Treram..;)

"Og med hensyn til islam og muslimer, så er islamisk trossamfund kommet op på dupperne, efter at Trine Bramsen (S) udtalte efter stormen på Odense Universitetssygehus af 60-80 voldsmænd fra Volksmose, at hun ville opfordre voldsmændene til at rejse hjem hvor de kom fra".

- Mange af ungerne er sikkert født og opvokset i Danmark, hvilket i sig selv gør udvisning lidt problematisk. Og hvad akkurat denne gruppe angår, må man jo sige at de opfører sig som en flok forkælede teenagere ingen har styr på, da slet ikke deres forældre. Hvis ellers disse små poder blev introduceret for islamiske lovsange tidligt i livet, må man jo bare erkende at heller ikke dét hjælp meget på en selvforståelse. Deres livsforståelse er imidlertid underordnet, og det burde være muligt for politiet at hente samtlige ud af miliøet og anbringe hver enkelt uden kontakt til det, når det drejer sig om livstruende opførsel og terroriseren af af et helt bymiljø.

Men politikere vil som vanlig hellere bruge tiden på at profilere sig selv i stedet for at gøre hvad der må gøres, og så kan mennesker der bor i området eller omegnen, så ellers bare få lov til at leve med deres børn i et miljø fyldt med kriminelle tosser. Sådan har det jo været i årevis og intet er forandret. Jeg gætter på at intet vil ske denne gang heller, andet end vi gang på gang bare vil se/høre politikere udtale deres store forargelse og deltagelse, når mennesker slås ihjel og maltrakteres, for det er, hvad de har at byde på Treram - sådan er levebrødspolitikere...

mvh
Simon
Top Svar Citer
#13566 - 25/08/2012 16:33 Re: Confessions of the West [Re: Simon]
treram Offline
bor her
Registeret: 29/03/2008
Indlæg: 1393
Sted: Sverige/ Thailand
Hejsan Simon.
Og "sjovt" nok så er en af voldsmændene kommet fra Tyrkiet sammen med sin mor og 11 søskende, mit ene indlæg røg over i papirkurven fordi jeg sagde som Glistrup engang sagde at de f.b.s.r. jeg mente nu de får børn som ænder, hvis det da går an, men vi får se.

Jo jeg puster ganske roligt, selvom jeg af og til mister vejret.

Hvad angår de forkælede muslimske drengebørn, så skal de muligvis finde andre steder at bo, nu hvor nogle socialdemokrater truer med at rive indtil flere blokke ned i Vollsmose, men mon det ikke bare flytter problemet et andet sted hen??. Men som du siger, det er måske bare tomme trusler.

Og lindoooo plaprer nok bare videre med sine koran forherligelser.



Redigeret af treram (25/08/2012 16:34)
_________________________
mvh.treram
Top Svar Citer
#13568 - 25/08/2012 17:10 Re: Confessions of the West [Re: treram]
Simon Offline
veteran
Registeret: 04/04/2008
Indlæg: 4683
Ohøj igen..

"lindoooo plaprer nok bare videre med sine koran forherligelser".

- Ja, der er ikke andet i ærmet.

"Hvad angår de forkælede muslimske drengebørn, så skal de muligvis finde andre steder at bo, nu hvor nogle socialdemokrater truer med at rive indtil flere blokke ned i Vollsmose, men mon det ikke bare flytter problemet et andet sted hen??. Men som du siger, det er måske bare tomme trusler".

- Det er kun ord og ret typisk fra dén kant: de tror de ka' snakke alvorlige problemer ihjel, alt imens forpestes så menneskers liv i nabolaget. Så det er ikke andet end et misbrug af en ganske alvorlig situation - og det er præcis hvad jeg mener karakteriserer nutidens levebrødspolitikere!

"Og "sjovt" nok så er en af voldsmændene kommet fra Tyrkiet sammen med sin mor og 11 søskende, mit ene indlæg røg over i papirkurven fordi jeg sagde som Glistrup engang sagde at de f.b.s.r. jeg mente nu de får børn som ænder, hvis det da går an, men vi får se".

- Dem der rent faktisk kan udvises og under henvisning til, at de ikke er modne nok til at bo i et åbent samfund med demokratiske spilleregler, bør udvises. Ja, man burde rent faktisk anklage forældrene for ikke at ha' mere styr på deres børn, hvilket gælder uanset folks nationalitet og livssyn.

Jeg gir nu ikke meget for det populistiske DF eller for datidens Fremskridtsparti, dermed heller ikke for Glistrup - som jeg syntes man personligt ødelagde, i stedetfor at argumentere bedre imod hans synspunkter. Det var en farce.
Dermed mener jeg bare, at problemerne vi nu ser ikke igen bør bruges som interne skuespil partierne imellem, men ses i øjnene og løses for at hjælpe de mennesker der er udsat for disse kriminelle bander. I mine øjne skulle grænserne lukkes og vi selv bestemme hvem der skal ind i landet - ikke EU, som ikke har bestilt andet end homogenisere økonomiske og kulturelle problemer, uden på nogen måde at ha' andet at stimulere end verdens storbanker, som om det var dem der skulle skabe de politiske rammer for velfærd og indbyrdes trivsel. Alle de skuespil, som kun får problemer til at slumre og vokse, til de eksploderer, er rige mennesker ligeglade med, de flygter jo bare når problemerne blir for store. Idéen med et demokrati er jo, at befolkningen vælger og vrager mellem et udsnit af politikere man mener repræsenterer befolkningens uensartede synspunkter. Nu er selv det blevet et skuespil, hvor ingen kan regne med nogen og så må afgive deres stemmer i matematisk favør. Der må ryddes op, og politikere der alligevel ingen alternativer har at byde på, skulle ud af klappen. Hvem fanden ville fx. ansætte en kirurger hvis eneste håndværk var retorik? Nå, nok om det.

"Jo jeg puster ganske roligt, selvom jeg af og til mister vejret".

- Ja, jeg håber da også du passer godt på vejret dit Treram, for du sku' gerne bidrage på debatten her gode år fremover. Har godt set du har lidt problemer, håber du klarer dem henad vejen med ekspertice fra lægefaglige. Men ha' en god weekend og lad dig endelig ikke gå på af et bidrag til skraldespanden, der er jo røget mange finker fra panden i tidens løb, men det gør nu ikke kolibrier til jetjagere, ved du ;)

mvh
Simon


Redigeret af Simon (25/08/2012 17:18)
Top Svar Citer
annonce
Side 3 af 3 < 1 2 3


Seneste indlæg
Lad os undersøge islam...
af ABC
18/04/2024 16:13
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
18/04/2024 15:58
Til papirkurven?
af Arne Thomsen
18/04/2024 13:00
Er der noget nyt under solen...
af ABC
17/04/2024 15:12
Eid-Al-Fitr
af somo
16/04/2024 18:49
Nyheder fra DR
Polsk mand mistænkt for spionage i plot..
18/04/2024 20:12
Brand brudt ud pÃ¥ altan i Nordvest i KÃ..
18/04/2024 19:50
Ny ældrereform præsenteres i aften
18/04/2024 18:31
Dansk Erhvervs medarbejdere kan låne ko..
18/04/2024 17:39
Nye slagteri-kollegaer vækker ikke bege..
18/04/2024 17:31
Nyheder fra Religion.dk