annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15696883
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2383021
Et andet syn 1992443
Åndelig Føde 1527744
Jesu ord 1523947
Galleri
Brand i 10kV transformerstation
Hvem er online?
1 registreret (1 usynlig), 451 gæster og 144 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#12285 - 21/02/2012 15:50 Et helt igennem ligegyldigt indlæg.
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark

Det svirrer med påstande om andre debattørers udtalelser i flere af debatterne og især i chatten. Krav om dokumentation af påstandene bliver blot fulgt af nye udokumenterede påstande. I chatten forsvinder de i glemslen, og det benytter de debattører sig af, som ynder at demonstrere deres foragt for alle fakta.

Når jeg derfor bringer en dokumentation af en af de seneste meningsudvekslinger på chatten, så er det for at fastholde disse beviser for denne foragt for fakta og forkærlighed for at debattere med løgne og værdiladede ord, fremfor med påviselige kendsgerninger. Hvis du overhovedet gider læse det, så se det som en dokumentation af ovenstående. Selve indholdet er helt igennem ligegyldigt, da det ikke indeholder oplysninger om nogen konkret viden om almenmenneskelige forhold.

Jeg har tilladt mig at fremhæve nogle få af de typiske eksempler på falske postulater, som ikke er søgt underbygget af fakta, men som vist af forsøg på udenomssnak og afvisning af krav om bevisførelse.


Citat:

Hanskrist: arne lider af ursynden, viljens afvisning af Gud, ursynden, og arne er igen uddrevet og i det, jeg-det virkeligheden udenfor paradiset
Hanskrist: arne er en forhærdet hårdnakket synder der med vilje afviser det jeg-du gudsforhold han ellers fik et glimt af i sin tid
Hanskrist: dette skyldes også hans uddannelse som dyrlæge i en tid hvor den naturvidenskabelige jeg-det paradigme var altdominerende, som også ses hos bjørn og kræn-p
Hanskrist: er man vokset op i en tid uden forståelse for psykiatri, psykologi, og neurovidenskab, og hvor man kun troede disse forhold var tegn på usund subjektivisme, så bliver man tilhænger af hård jeg-det naturvidenskabelighed
Hanskrist: man bliver panteist i bedste fald
[x] ole bjørn: Du vrøvler, Hansemand.
Hanskrist: hør bjørnen simon,, og nu spør jeg dig, er du enig med bjørn, i at vi skal nedlægge filosofi og teologi og andre der ikke arbejder med naturvidenskab
[x] ole bjørn: Hvornår får vi et link til Dawkins "bestyrtelse", eller er det blot en ny løs påstand fra dig?
Simon: Fag. på Uni er en anden snak. Som forhåbentlig ikke def. af politikere idag - suk..
Hanskrist: tillich og barth siger det samme som her: Grundlæggende ka' vi se bort fra religionerne, fordi de er uinteresante som forklaring på mennesket og på verden.
Hanskrist: bjørn vil ha alle de fag der ikke arbejder med naturvidenskab fjernet om jeg forstår ham korrekt
[x] ole bjørn: Jeg har heller ikke sagt noget om eksklusion af teologer og filosoffer, Hansemand. Er du så trængt, at du må gribe til løgne ligesom Thomas?
Hanskrist: der må ikke være filosofi og teologi,, det giver mindelser om sovjet
Simon: Hans. Overhovedet ikke - videnskaber benytter sig af filosofi, men det er som redskab.
Simon: Hans: vi ka bare ikke forklare verden med filosofier der ikke er forankret i viden, m.a.o. må viden om verden være det essentielle, når man beskriver verden.
Hanskrist: så bjørn nu fik jeg taget et kopi,,og så kan vi drøfte hvad det var du mente med dine besynderlige udtalelser
[x] ole bjørn: Vi behøver da teologer. De leverer et fremragende studiemateriale af den menneskelige hjernes forestillingsevne.
Hanskrist: som da du sagde til arne at det var de matematiske naturvidenskabelige love der havde skabt verden,,
Hanskrist: hvad hjertet er fyldt af, det løber munden over med
Hanskrist: det var ren psykoanalyse og ren fortalelse og du afslørede dig selv
[x] ole bjørn: Og filosoffernes viser os, hvor meget sproget kan misbruges og misforstås.
Simon: Ole: næh, teologi er et luxusfag, og har intet at gøre med naturvidenskab. Man kan undres over hvad man skal bruge teologien til, uden faget historie - forkyndelse? ;)
Hanskrist: verden var skabt i overensstemmelse med de matematiske naturvidenskabelige love,,, åh det var så sjovt
[x] ole bjørn: Hansemand, du er en gemen løgnhals, der blot gentager andres løgne. Jeg har aldrig sagt noget, der bare ligner den udtalelse. Du er virkelig trængt op i en krog.
Hanskrist: nu var dette en grov fortalelse, men den viser hele tiden hvad du tænker ud fra og at du faktisk ikke har forstået ret meget af det hele bjørn
Simon: Ole, det er et redskab med hvilket vi kan formulere specifikke spørgsmål, men selve spørgsmålene må jo ha en reference, og den ka' ikke være fantasien om verden alene..
Hanskrist: hovedet på blokken, det sagde du og jeg påpegede det straks og gjorde grin med dig prompte
Hanskrist: jeg har tonsvis af kopier af denne chat, og jeg håber din udtalelse er der imellem
[x] ole bjørn: En løgn bliver ikke sand af at blive gentaget, Hansemand. Det tror kun børn og svagt begavede voksne.
Simon: Hans, du kryber udenom: hvad tro du egentlig nogen ka' bruge teologi til? ;)
Hanskrist: jeg er da godt klar over at du kunne ha bidt tungen af dig selv
Simon: Må smutte, men jeg synes Hans skulle bruge nogle timer på at bikse en forklaring på teologien nytte sammen, så ska' vi andre nok se på produktet...;)
Hanskrist: jeg ved hvad jeg selv har brugt teologien til,,teologien er den videnskab der forsøger at hjælpe mennesket fri af de betingelser og vilkår vi lever under der gør os fremmede for os selv og som gør os syge
Hanskrist: sådan har teologien altid været
[x] ole bjørn: Du kan ikke finde en sådan udtalelse nogen steder, Hansemand, så din påstand viser kun din uvederhæftighed, eller i bedste fald en høj grad af funktionel analfabetisme.
Hanskrist: derfor er teologi psykiatri
[x] ole bjørn: Vis os nu citatet, Hansemand, eller er det blot et forsøg på at bortlede opmærksomheden fra dit manglende Dawkins link.
Hanskrist: feuerbach er en af de vigtigste teologer siger Barth
[x] ole bjørn: Du er den største pose varm luft, som har skrevet på trosfrihed siden starten. Den "ros" skal du ha'.
Hanskrist: ha ha bjørn,, synd for dig at du kom til at sige dette og synd for dig at der var en tiger til at bide mærke i det, ingen andre ville overhovedet bide mærke i notet
Hanskrist: du er som din udtalelse afslørede forskruet og forstyrret i hovedet af videnskabelig reduktionsme fordi du stadig som et barn tror du vil opnå i det her liv en eksakt naturvidenskabelig opdagelse, he he
Hanskrist: jeg kender denne einstein og naturvidensakeblige kompleks,, du må komme i psykoanalyse hos mig bjørn
[x] ole bjørn: Bevis din påstand, Hansemand. Ellers kan alle jo se, at det bare er en løgn, som du kommer med, fordi jeg har mast dig flad.
Hanskrist: ha ha bjørn,,
[x] ole bjørn: Vis os nu, hvor jeg har skrevet, som du har påstået, Hansemand.
[x] ole bjørn: Har du andre "saglige" argumenter at komme med end; ha, ha, Bjørn.
Hanskrist: du sagde det, ellers ville jeg jo ikke påpege det og sige det,
Hanskrist: du fortrød straks
Hanskrist: det er en fortalelse bjørn
Hanskrist: sådan fortalelser har vi alle, selv dawkins har sine
[x] ole bjørn: Vis mig nu denne påståede fortalelse, Hansemand. Det må da være et rimeligt krav, at du dokumenterer en så grov anklage.
Hanskrist: selvfølgelig ville du ikke sort på hvidt når du ser det, godkende en sådan udtalelse, men fortalelsen viser hvad der bor i dig, som din fortalelse her i chatten idag,, når du bliver ivrig siger du mange militante ting bjørn
Hanskrist: så måske design'et findes hos dig og dawkins og ikke hos de kristne
[x] ole bjørn: Nye falske anklager ændrer ikke ved, at du har løjet, Hansemand. Som det lille barn sagde i eventyret: Han har jo ikke noget på.
Hanskrist: jeg har da ikke løjet bjørn
Hanskrist: kunne aldrig finde på at lyve
[x] ole bjørn: Så dokumentér dine anklager, Hansemand. Kan du ikke det, er det jo grundløse løgne.
[x] ole bjørn: Men jeg har gemt dine løgne, Hansemand, så jeg kan altid dokumentere dem.
[x] ole bjørn: Jeg elsker fakta lige så højt, som du elsker usande postulater.
[x] ole bjørn: Dyb tavshed fra den totalt afklædte Hansemand.
Hanskrist: du er skingrende skør til tider bjørn,, råber og skriger op om løgn,, narhovede
Hanskrist: har været ude for at handle ind og lavet mig brunch
Hanskrist: kernefyldt rugbrød uhmm fyldt med kerne, et kogt æg med rejer, kappers, forårsløg, rød snack peber, masse af rå ingefær, og rigeligt med bacon og en hel advocado og dertil 5 forskellige krydderier
Hanskrist: som opvarmning eller apperitif fik jeg en smoothies,, bestående af yoghurt naturel med jordbær, banan, æble, blåbær, igen masse af rå ingefær og ja 20 havtorn,, verdens sundeste bær, super fruits
RoseMarie: Uhm ... det lyder som noget, der både er sundt og smager godt
Hanskrist: ja det smager vildt godt
Hanskrist: glemte tomater i det første jeg nævnte
[x] ole bjørn: Velkommen tilbage, Hansemand. Nu, hvor du har berettet om din frokost, så mangler vi blot dokumentation for, at dine anklager mod mig ikke er lodrette løgne. Kom nu i gang, Hansemand.
Hanskrist: jeg husker du skrev til arne: verden er skabt i overensstemmelse med de matematiske naturvidenskabelige love,, længere er den ikke, og jeg har skimmet hurtigt mine kopier af chatten, som langt fra komplette og der kunne jeg ikke finde den debat med arne
Hanskrist: jeg kommer hjem fra en gåtur og fortæller der var 3 ugler der fløj ned over hovedet på mig,, jeg ville aldrig kunne bevise dette nogensinde at være sandt,, men hvorfor skulle man da tro jeg der aldrig lyver, pludselig skulle komme hjem og lyve om dette
[x] ole bjørn: At du ukritisk tror på Arnes løgn er ikke et forsvar for din egen mangelfulde hukommelse, Hansemand. Jeg har ALDRIG skrevet noget, der blot tilnærmelsesvis kunne tolkes sådan.
Hanskrist: hvorfor husker jeg det så,, fordi det morede mig vildt meget,, og iøvrigt er jeg den eneste her på debatten der har epistemologisk sans til at ville studse over en sådan bemærkning,, alle andre simon og arne, ja selv dig bjørn, ville ikke studse over den
Hanskrist: jo du skrev det bjørn
Hanskrist: og du har et utal af gange skrevet noget der stort set dækker over det samme,, det er jo også derfor din fortalelse kommer, fordi det dit hjerte er fyldt med løber din mund over med

Hanskrist: bjørns naturvidenskabelige design for verden
[x] ole bjørn: Når du fremsætter løgnagtige anklager mod mig, lille Hans, må du være forberedt på et krav om dokumentation. Hvis du som Thomas og Arne tror, at man kan manipulere fakta, så er du småt begavet. Bevis dine udtalelser, Hansemand.
Hanskrist: måske du skulle læse The Blind Watchmaker
[x] ole bjørn: Du er en simpel løgner, Hansemand, og jeg tilstår gerne, at jeg nyder at afsløre dig.
Hanskrist: åh du er et narhovede bjørn og du proportionsforvrænger
Hanskrist: ta da lige at falde ned på jorden
Hanskrist: du minder mest af alt om Stalin og var det fagre ny verden a la bjørn og dawkins, var jeg helt sikkert blevet henrettet og halshugget
[x] ole bjørn: Enhver, der ser dine krumspring for at snakke dig udenom din bevisførelse, kan se at dine anklager ikke er fem potter pis værd.
Hanskrist:  bravo tiger,, du er sgu sjov
Hanskrist: du minder mest af alt om Stalin og var det fagre ny verden a la bjørn og dawkins, var jeg helt sikkert blevet henrettet og halshugget
Hanskrist: Stalin Bjørnen
Hanskrist: du er tosset bjørn
Hanskrist: du mister alle proportioner til tider
Hanskrist: har du i det hele taget så meget ro i hovedet og overblik at du vil kunne få det her ned på jorden igen
[x] ole bjørn: Jeg har ingen intentioner om at hugge hovedet af dig, Hansemand. Det er en virkelig proportionsforvrængning. Jeg vil blot strippe dig for alle læsere som det du er, en uvederhæftig løgnhals.
[x] ole bjørn: Og det er da fint, at du sådan hjælper til selv.
[x] ole bjørn: Denne her dialog er virkelig sjov, når man ser den i sammenhæng.
Hanskrist: hvem her på debatten, tror på at jeg har observeret og ja endda kommenteret i sin tid at bjørnen skrev til arne følgende: verden er skabt i overensstemmelse med de matematiske naturvidenskabelige love,,, hvem tror på at denne udtalelse er kommet fra bjørn
Hanskrist: det er lige før jeg får lyst til at læse dine indlæg igennem, for måske det ikke bare er på chatten denne svipser er kommet
[x] ole bjørn: Det gør nok kun Thomas og Arne, som jo heller ikke sætter pris på ærlighed.
Hanskrist: men det store problem er at hverken simon, bjørn selv, arne, thomas, esther jan sero, ja ingen af jer debattører ville studse over den bemærkning, der er kun Tiger der øjeblikkelig fanger en sådan udtalelse
Hanskrist: hvem her på debatten, tror på at jeg har observeret og ja endda kommenteret i sin tid at bjørnen skrev til arne følgende: verden er skabt i overensstemmelse med de matematiske naturvidenskabelige love,,, hvem tror på at denne udtalelse er kommet fra bjørn
[x] ole bjørn: Jamen så dokumentér den dog, Hansemand. Ellers bekræfter du jo blot alt, hvad jeg har sagt om dig.

Hanskrist: Er du så fastgroet i din overbevisning om, at universet er matematisk i menneskelig forstand, at du ikke kan forestille dig andre muligheder? Jeg vil ellers mene, at eksistensen af inkommensurable størrelser er et klart indicium for, at universet ikke føl
Hanskrist: ikke følger vore matematiske regler
Hanskrist: ja jeg var godt klar over at du ikke mente det du skrev i sin tid
Hanskrist: hvis der ikke gemmer sig en lignende udtalelse i dine indlæg vil jeg ikke kunne finde det sort på hvidt,, men jeg refererer jo også til hvad jeg husker
Hanskrist: jeg vil heller aldrig kunne bevise den aften hvor de der ugler over en afstand på 200 meter gentagende gange fløj ned over ind over hovedet på mig
[x] ole bjørn: Universet blev til for 14-15 milliarder år siden, og der var ikke tale om en skabelse, Hansemand, men om en tilblivelse. Det har jeg vidst fra før du blev født, og jeg har aldrig skrevet, hvad du påstår. Du er en simpel løgnhals, Hansemand.
Hanskrist: jo du skrev det
Hanskrist: at du ikke mener det, var jeg godt klar over
Hanskrist: du skriver jo i 10000 vis af ord som jeg ikke hæfter mig ved,, men denne udtalelse var som en gave sendt fra himlen
Hanskrist: og ja jeg var ikke et sekund i tvivl om at du ikke mener det du der kom til at skrive,
[x] ole bjørn: Din hukommelse rækker ikke engang til, hvad du selv har skrevet, selv om det er kedsommelige gentagelser. Hvordan skulle du så kunne huske, hvad andre har skrevet. Beviser, Hansemand, beviser.
Hanskrist: jeg kan huske det grundet chok virkningen på mig
Hanskrist: det var en gave
Hanskrist: som jeg på den aftentur i skumringen hvor uglerne fljøj ned over hovedet på mig, aldrig ville kunne dokumentere dette, så nyder jeg den respekt blandt mine omgivelser at jeg ikke er sindssyg og at jeg ikke letfældig omgås sandheden, så ikke en eneste i mi
Hanskrist: mine omgivelser ville betvivle min beretning
[x] ole bjørn: Stop nu udenomssnakken, Hansemand, og kom med beviserne. De står jo ifølge dig sort på hvidt.
Hanskrist: nej de har været i chatten her sort på hvidt, men har du alle disse chat bjørn
[x] ole bjørn: Ikke alle, Hansemand, jeg gemmer kun dit og Arnes vrøvl som dokumentation.
Hanskrist: skulle det nu være forbudt at more sig over stalin bjørnens fortalelse, forskrivelser
[x] ole bjørn: Og dit hidtidige vrøvl har ikke omfattet så grov en løgn om mig, som din sidste.
Hanskrist: jeg har jo ikke bragt det i landsdækkende medier
Hanskrist: grov løgn,, hvad taler vi om, jeg må lige være klar over hele tiden hvad vi taler om, da du er gået ud af dit gode skind, pels
[x] ole bjørn: Dette er et landsdækkende medie, som på grund af dig og lignende crackpots kun læses af ganske få.
Hanskrist: du har jo mistet proportionerne i den her sag
Hanskrist: Tal er noget, vi selv tillægger universet ud fra vore sanseoplevelser, for at vi kan anvende et formelt system kaldet matematik til at beskrive det. Dykker man ned i kvanteverdenen, opløses alle tal i et sydende kaos uden individualiteter, og her finder m
Hanskrist: her finder man universets virkelighed.
[x] ole bjørn: Proportionerne er derefter, Hansemand. Du har fremsat nogle lodrette løgne om mig, som er uden betydning for mit renomme i større kredse, ligesom dine meninger kun ville vække latter i større kredse.
Hanskrist: altså igen,,jeg har hele tiden været klar over at du netop ikke mente det du kom til at skrive, at det var en fortalelse
[x] ole bjørn: Jeg har ALDRIG sagt sådan, Hansemand, uanset hvor stædigt, du påstår det. Du er virkelig barnlig, hvis du tror, at gentagelser kan gøre en løgn til sandhed.
Hanskrist: jeg har været inde på videnskab dk for at finde nogle bjørn udtalelser der viser at han godt forstår de matematiske praktiske beskrivelser af vores univers, fysiske virkelighed
[x] ole bjørn: Så bevis din anklage, Hansemand, eller bliv til grin.
Hanskrist: nå så må det jo stoppe med at jeg husker og har et minde, en erindring, om at du skrev det, og at du benægter det
Hanskrist: længere kan vi jo ikke komme,, og du ved som alle andre at denne chat forsvinder
[x] ole bjørn: Jeg ikke alene benægter din løgn, Hansemand. Alt, hvad jeg har skrevet om universet, er i direkte modstrid med en sådan udtalelse, så du kan ikke engang sandsynliggøre, at jeg har sagt sådan. Dine forsøg er ret ynkelige efterhånden.
[x] ole bjørn: Men chatten forsvinder ikke, Hansemand, for jeg har gemt den til næste gang du fremsætter falske anklager mod mig.
Hanskrist: ja jeg har netop hentet 2 citater fra videnskab dk der viser at du ikke mener det jeg husker du kom til at skrive,, det er ikke derom vi drøfter,
Hanskrist: jeg er tæt på nu,har fundet følgende: igår var det naturvidenskab der nærmest havde skabt universet og i dag er einsteins snak om religion blot metafor for naturvidenskabelige betragtninger,,, hjælp mand dog,, læser du overhovedet hvad einstein skriver,,
[x] ole bjørn: Hvad er det, du nu forsøger, Hansemand? Citatfusk eller nye løgne?

[x] ole bjørn: Men udenomssnak fjerner ikke dine løgne fra chatten eller andre steder. Det kræver en uangribelig bevisførelse for dine udtalelser. Hvornår får vi den, Hansemand.
Hanskrist: proportioner bjørn,,
Hanskrist: jeg har skrevet hvad vores disput her går ud på og vi kan ikke komme længere, men du puster og puster det op til noget helt andet end hvad det er
Hanskrist: du mangler jordforbindelse, balance og overblik ro i hovedet,, du kuller fuldstændig af i paranoia
Hanskrist: du taler om løgne, du taler om citatfuks,, idiot mand,, hvis jeg ikke kan bevise det med uglerne der fløj ned over hovedet på mig, er jeg sgu da ikke en løgner
Hanskrist: slap da lige lidt af mand
Hanskrist: og ja jeg er godt klar over at du er en ugle, selv om du er ugle set her på stedet
Hanskrist: og ja jeg er godt klar over at du ikke er en ugle, selv om du er ugle set her på stedet
Hanskrist: 
[x] ole bjørn: Næh, Hansemand, jeg puster det ikke op til andet, end det er. En lille selvglad debattørs forsøg på at belyve en anden debattør på en ret ligegyldig debatside, som kun læses af ganske få.
Hanskrist: det har da intet at gøre med at belyve
Hanskrist: slap da lige lidt af
[x] ole bjørn: Proportionsforvrængningen handler udelukkende om dine egne forestillinger om din betydning.
Hanskrist: ja i kristendommen er alle mennesker af uendelig og unik betydning og værdi og ingen må fordi de ikke er populære eller tilhører inderkredsen krænkes
Hanskrist: i stalin bjørnens univers bedømmmes mennesker alt efter hvor berømte de er og hvor mange der hører og læser dem
Hanskrist: din afskyelige menneskeforagt og din afskyelige snoppen opad, bryder jeg mig som kristen selv sagt ikke om

Hanskrist: dine ugyldige argumenteren brugt imod mennesker bryder jeg mig heller ikke om
Hanskrist: bare du havde læst lidt filosofi, ville du vide at du er utålelig elitær og fascistoid
Hanskrist: vi kan ikke overlade verden til folk som dig stalin bjørn
[x] ole bjørn: Jeg er inderligt ligeglad med din mening, Hansemand. Jeg respekterer mere de måske mere enfoldige mennesker, som ikke griber til løgne for at klare sig i en debat. Det er helt klart dig, der ser ned på andre mennesker. Det lyser ud af dine udtalelser.
Hanskrist: ha ha ekim,,
Hanskrist: ingen lyver mere end ekim folket,
Hanskrist: hva esther har bifaldet og rost rubæk for at direkte løgne er ikke småting
Hanskrist: hvad jan sero har skrevet om kristendom er ren fantasi
Hanskrist: spørgsmålet er om man kan kalde det løgne, for det er konspirationsagtige meninger der ikke har hold i virkeligheden og er i overensstemmelse med den historiske forskning på området der løber rundt på nettet
[x] ole bjørn: Tak for din bekræftelse af, at du foragter mennesker med en positiv indstilling til andre mennesker.
Hanskrist: at du kan synke så dybt, undrer mig
Hanskrist: det er slet ikke det sagen drejer sig om,, folk kan være lige så søde og venlige og næstekærlige de være vil, jeg bedømmer dem på de påstande de bringer til torvs, den forfalskning af fx Paulus rubæk har stået for og som esther har jublet over og billigie
Hanskrist: det hele er så grotesk, så grotesk
Hanskrist: det er så useriøst, så useriøst
[x] ole bjørn: Og jeg bedømmer dig på de lodrette løgne, du bringer til torvs om mig og andre.
Hanskrist: jeg har aldrig bragt lodrette løgne,, nu er du igen forstyrret i roen bjørn
Hanskrist: du mister helt overblikket og kommer af med alle dine frustrationer og psykiske småproblemer med dig selv, du få afreageret
[x] ole bjørn: Lad nu være med at benægte, hvad der står sort på hvidt. Er det også galt med din korttidshukommelse.
Hanskrist: deri minder du iøvrigt om michael der spiller guru, professor og gud
Hanskrist: 
Hanskrist: prøv nu at se om du kan klare dig selv en tid bjørn
[x] ole bjørn: Hvorfor prøver du aldrig at føre bevis for dine postulater? Er det fordi du selv er klar over, at de er falske, og derfor ikke kan bevises?
Hanskrist: åh bjørn,, du er et fjols,, jeg har fortalt igen og igen, hvad sagen drejer sig om,
Hanskrist: du er trættende og barnlig
[x] ole bjørn: Og jeg har fortalt dig, hvad debat drejer sig om - at føre beviser for sine påstande - ikke at belyve andre.
Hanskrist: men imens jeg har ledt efter om det jeg der husker du skrev, skulle være kommet med i et indlæg, fandt jeg 2 groteske udtalelser fra dig af om einstein
Hanskrist: jeg er ikke interesseret i at belyve nogen,endsige dig
Hanskrist: hvad har du gang i bjørn
Hanskrist: hvad skal jeg gøre ved min oplevlese af de der ugler,,
Hanskrist: skal jeg lade være at berette om denne specielle naturoplevelse og skal jeg bilde mig selv ind at den ikke fandt sted, fordi jeg ikke kan føre bevis for oplevelsen
[x] ole bjørn: Nye tågede postulater om "groteske udtalelser" men ingen form for dokumentation. Tror du virkelig ikke, at andre kan gennemskue dig, Hansemand, så er du mere end almindeligt naiv.
Hanskrist: nå men hvis du stadig lider af proportionsforvrængende paranoia, kan jeg tage en beroligende snak med dig når jeg kommer tilbage
Hanskrist: du har totalt mistet overblikket bjørn
Hanskrist: et storm i et glas vand
Hanskrist: er det en storm i et glas vand,, jeg ved det ikke
[x] ole bjørn: Du lider virkelig af en verbal selvmordstrang.
Top Svar Citer
annonce


Seneste indlæg
Min ”religion”
af Hanskrist
26/04/2024 12:57
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Admin
26/04/2024 08:08
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
25/04/2024 21:42
Vigtige præciseringer
af somo
23/04/2024 14:04
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
USA's militær skal holde øvelse på Bo..
26/04/2024 16:29
Folketinget foretog ulovlig søgning i m..
26/04/2024 16:14
Hovedvej mellem Viborg og Holstebro spæ..
26/04/2024 15:35
Tidligere landsholdsspiller Stig Tøftin..
26/04/2024 14:38
Beboer på Christiania tjente 20 million..
26/04/2024 14:32
Nyheder fra Religion.dk