annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15540585
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372635
Et andet syn 1981099
Jesu ord 1518507
Åndelig Føde 1466783
Galleri
Limfjorden, Strandparken Nørresundby
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 606 gæster og 266 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 3 af 6 < 1 2 3 4 5 6 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#11803 - 16/12/2011 17:40 Re: Einstein, nøgternt set. [Re: Arne Thomsen]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark

Jeg har oplyst adressen på min hjemmeside tidligere, Arne, men du skal da gerne få den igen. Det er faktisk mit eget domæne. Når jeg ikke har reklameret for den skyldes det ganske enkelt, at den ikke er færdigprogrammeret som jeg ønsker den. Til den tid skal jeg nok gøre opmærksom på den overalt.

www.olebjorn.dk

Eftersom jeg på videnskab.dk og andre seriøse debatter underskriver mig på samme måde som her, er det ikke svært at se, at det er mig. Desuden har din trofaste støtte, den vantro Thomas, også givet mit fulde navn, men når man som du kun interesserer sig for egne meninger, er det jo ikke så underligt, at du har overset det.

Der er en læge, på videnskab.dk som jeg er uenig med. Det samme er en stribe af de andre akademiske debattører også. Rethaveriske personer, der kun kan anerkende deres egne meninger, findes på alle debatter. Prøv du at bruge din debatstil på videnskab.dk - så skal du nok få læst og påskrevet.

Ja, Arne, der er to, der konkurrerer med dig om tåbeprisen på trosfrihed, det er Thomas og Hansemand. I deler den samme disrespekt for fakta og sober debat. Hvem af jer, der skal anses som den største tåbe, er en smagssag. Ikke så underligt, at I støtter hinanden, selv om I næppe er enige om ret meget.

Mvh

Ole Bjørn :o)



Top Svar Citer
#11804 - 16/12/2011 17:49 Re: Einstein, nøgternt set. [Re: ole bjørn]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark
Tillykke Arne.

Du har nu virkelig understreget din mangel på debatkultur ved at offentliggøre navne og adresser på debatten på to mennesker uden deres tilladelse. Fy da føj, Arne. chockeret


Top Svar Citer
#11805 - 16/12/2011 19:24 Re: Einstein, nøgternt set. [Re: ole bjørn]
Arne Thomsen Online   content
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7152
Sted: Sydsjælland

Javel så. Ole har sin egen hjemmeside, som han sagde:
Citat:
Jeg har også en hjemmeside, som jeg har opgivet navnet på her debatten, hvor "whois" viser mit fulde navn.
Der er bare lige den hage ved den, at den ikke fungerer - for manden, der ved så meget om Eistein blinker
www.olebjorn.dk

Oles bekymring om min "offentliggørelse" af nogle navne og adresser m.v. er nok ikke så alvorlig ment, eftersom det "offentliggjorte" jo hele tiden har været fuldt tilgængelig for enhver, hvilket jeg jo oplyste ved at nævne kilden smiler

Det viser jo så også, at Ole hævder, at hans fulde navn ER tilgængeligt - samtidig med at han ikke vil oplyse det - mens måden at finde det på heller ikke fungerer, hvilket for mig siger, at Ole - indtil videre - fortsat er en, der kalder sig ole bjørn.

Gad vide om det forholder sig ligeså med alt det øvrige, som Ole ER klogere på, end alle os andre tåber blinker

Arne.
Top Svar Citer
#11806 - 16/12/2011 22:16 Re: Einstein, nøgternt set. [Re: Arne Thomsen]
Arne Thomsen Online   content
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7152
Sted: Sydsjælland

http://videnskab.dk/ optræder en, der underskriver sig Ole Bjørn, og som er registreret der som Ole Bjørn Jacobsen.

ole bjørn skrev her i denne tråd:
Citat:
Eftersom jeg på videnskab.dk og andre seriøse debatter underskriver mig på samme måde som her, er det ikke svært at se, at det er mig.
Det må vel derfor endelig være afklaret (trods forskellen i anvendelsen af begyndelsesbogstaverne), at den person, der her optræder under navnet ole bjørn, er den samme som den, der på videnskab.dk optræder under navnet Ole Bjørn, og som i virkeligheden hedder Jacobsen til efternavn, samt har en hjemmeside: www.olebjorn.dk.

Samme Ole Bjørn Jacobsen har her på trosfrihed.dk oplyst, at han bor: Sverige/Danmark.
Herefter er det nemt for enhver at gå på internet-telefonbogen: degulesider.dk for nærmere oplysninger.
Det havde jeg gjort - og meddelt her, hvad jeg fandt.
Det ser ud til, at dette er blevet slettet, og hvis det skyldes, at det anses for at være en overtrædelse af debatreglerne, at jeg meddelte disse offentligt tilgængelige oplysninger her i denne tråd, så beklager jeg naturligvis.

M.v.h. Arne.
Top Svar Citer
#11807 - 17/12/2011 12:23 Re: Einstein, nøgternt set. [Re: Arne Thomsen]
Simon Offline
veteran
Registeret: 04/04/2008
Indlæg: 4683
Att.: Arne!

Sig mig engang, er du gået helt i barndom Arne?!

Din interesse på denne såvel som på andre debatter, kan kun begrænse sig til diskussioner og argumenter vedr. meningsindholdet i temaer til debat, ikke offentliggørelser af pers. du tror må være bag.

Hvad du bedriver overfor Ole her, minder temmelig meget om en slags stalking. Hvad er det dog for en nærmest sygelig meddelelsestrang der nu helt synes at have overtaget styringen med tastaturet dér - er du ligefrem blevet forelsket i Ole?

Det er til at forstå du blir fornærmet over at blive klædt og afsløret som argumentationstom på debatten, men det giver skam ikke belæg for at flytte hele følelseslivet over på personen bag. Nu må du dælemig se at få lidt mere styr på dig selv, idet mindste her på debatten!

Simon


Redigeret af Simon (17/12/2011 12:24)
Top Svar Citer
annonce
Side 3 af 6 < 1 2 3 4 5 6 >


Seneste indlæg
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
29/03/2024 08:41
Ramadan-måneden
af ABC
29/03/2024 08:40
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Nyheder fra DR
Israel: Hizbollah-leder dræbt i Libanon
29/03/2024 13:22
'Oppenheimer' har haft forsinket premier..
29/03/2024 12:30
Storebæltsbroen er genåbnet
29/03/2024 12:13
Rumænien efterforsker dronelignende fra..
29/03/2024 10:53
Israel reagerer på ICJ's ordre om nødh..
29/03/2024 10:23
Nyheder fra Religion.dk