Velkommen

Indsendt af: arentzen

Velkommen - 30/03/2008 18:49

Kære Debattør
Velkommen til trosfrihed.dk
Vi er en gruppe brugere der er utilfredse med den måde kristeligt-dagblad driver deres debatportaler på, så derfor er denne nye portal på vej.

Kort fortalt, så er vi igang med at starte en støtteforening til trosfrihed.dk Har dette din interesse er du velkommen til at poste et indlæg, eller kontakte webmaster på webmaster@trosfrihed.dk

Denne debatportal er dog kun midlertidig, idet der vil blive arbejdet på at installere et mere professionelt forum med en lang række muligheder. Men har du brug for her og nu, at få luft for frustrationer, eller blot har lyst til at sige din mening uden omsvøb, så skal du være velkommen.
Indsendt af: Anonym

Re: Velkommen - 31/03/2008 12:22

Har egentlig ikke brug for at slippe af med så mange frustrationer, kom blot til at tænke på om det ikke er en rigelig mængde arbejde du har påtaget dig ?
Indsendt af: Admin

Re: Velkommen - 31/03/2008 12:47

Kære Stausholm

Du har ret i der ligger meget arbejde forude og venter. Jeg vil gerne udføre det i det omfang jeg kan. Jeg prøver at nå en lille smule hver dag ;)
Indsendt af: Bogger

Re: Velkommen - 01/04/2008 16:35

Kære Peter.

Jeg synes i lighed med Stausholm, at det er fantastisk, at du har gidet påtage dig dette arbejde.

Hvis du finder det relevant, er du mere end velkommen til at kopiere alle de af mine oversættelser, du måtte ønske. Mange af dem ligger allerede på "Islamist.dk", men jo flere steder jo bedre.

Og så er det i øvrigt dejligt, at jeg igen kan hedde Bogger uden det pjat med FC!

vh/Bogger
Indsendt af: Martel

Re: Velkommen - 01/04/2008 17:02

Er der en historie bag FC? og hvad står det for (vel ikke Football Club)
Indsendt af: Bogger

Re: Velkommen - 01/04/2008 17:17

Hej Martel.

Historien er, at da jeg for over tre år siden begyndte at debattere på religion.dk var jeg ikke indregistreret, men kaldte mig Bogger. Pludselig begyndte der at optræde adskillige, der skrev indlæg under mit "navn", og det var selvfølgelig indlæg, der var i direkte modstrid med, hvad jeg mente. Jeg skyndte mig derfor at registrere mig, men fandt ud af, at mit navn var hugget! Nogen havde indregistreret sig som "Bogger". Jeg kunne ikke lige finde på noget bedre end FC Bogger. Jeg er særdeles interesseret i fodbold, og BFC er rent faktisk mine initialer.

Derfor!

Men som debattør hedder jeg "Bogger", og jeg har aldrig underskrevet mig som andet.
Indsendt af: Martel

Re: Velkommen - 02/04/2008 11:07

Hej Bogger
Det lyder primitivt at anvende en andens brugernavn for at chikanere dig.
Men det er jo nok, hvad man kan forvente af folk, der ikke kan argumentere på bedre vis.

Hilsen Martel
Indsendt af: Admin

Re: Velkommen - 02/04/2008 11:09

Kære Bogger

Mange tak! Jeg arbejder med glæde på det her projekt. Det er en virkelig befrielse for mig, at slippe for kristeligt-dagblads politiske korrekthed og topstyring. Jeg regner med, at vi med tiden skal opbygge portalen så der linkes til nyttige sider rundt omkring på nettet, herunder islamist.dk
Indsendt af: Anonymos

Re: Velkommen - 02/04/2008 12:28

Hej.

Med navnet trosfrihed tænker man på Ali Sinas islamoplysningsside faithfreedom. Hans side består af et (kæmpe) artikelarkiv og et debatforum. Hvis det også er tanken med denne side at opbygge et artikelarkiv, så vil jeg som moderator på islamist.dk tilslutte mig Boggers indlæg. Kopier alt hvad I har lyst til. Specielt Boggers oversættelser. De kan nemt findes. Bare søg på "Bogger". Så kommer de alle.

Mvh
Anonymos