Spørgsmål

Indsendt af: Tikka

Spørgsmål - 12/11/2016 13:03

Måske du kan hjælpe mig? smiler


Der er her øverst på sitet en "bjælke" hvor der står:

Forside .. Min side .. Brugerliste ..
Aktive tråde .. Søg .. Hjælp .. Hvem er online?



Når jeg klikker på "Hjælp" og vælger:

"Kan jeg bruge html i mine indlæg?"

Står der følgende:


"Der er 2 måder, du kan bruge det på. Hvis HTML is slået til, vil du se HTML slået til , og du kan bruge HTML normalt i dine indlæg. Hvis UBB-koden er slået til, kan du se UBB-kode slået til On."

¨¨¨¨¨

- Mit spørgsmål er:

Hvor finder jeg dette, og ser om det er slået til og eller fra?

¨¨¨¨

Et spørgsmål mere. smiler

Hvordan tilføjer jeg en "permanent" underskrift/tekst nederst i mine indlæg, så jeg ikke skal skrive den hver gang, jeg poster indlæg?

¨¨¨¨

Indsendt af: Admin

Re: Spørgsmål - 12/11/2016 15:59

Kære Tikka
Citat:
Måske du kan hjælpe mig? smiler


Der er her øverst på sitet en "bjælke" hvor der står:

Forside .. Min side .. Brugerliste .. Aktive tråde .. Søg .. Hjælp .. Hvem er online?


Når jeg klikker på "Hjælp" og vælger:

"Kan jeg bruge html i mine indlæg?"

Står der følgende:


"Der er 2 måder, du kan bruge det på. Hvis HTML is slået til, vil du se HTML slået til , og du kan bruge HTML normalt i dine indlæg. Hvis UBB-koden er slået til, kan du se UBB-kode slået til On."


Under min kodning af mobil layout er denne tekst desværre forsvundet rødmer
Dette er nu fikset og teksten står nu under ikonerne. Alle kan anvende UBBcode som er nogle genvejs koder akkurat som genvejs knapperne i indlæg. Se evt. mere under Hjælp - Hvilke UBBkoder kan jeg anvende i mine indlæg?

Man kan ikke anvende HTML i indlæg da HTML udgør en sikkerhedsbrist der kan få det hele til bryde sammen.

Citat:
Et spørgsmål mere. smiler

Hvordan tilføjer jeg en "permanent" underskrift/tekst nederst i mine indlæg, så jeg ikke skal skrive den hver gang, jeg poster indlæg?


I drop-down boksen under "Min side" vælg da "profil"
Der er nede på siden en tekstboks til underskrift i indlæg samt diverse andre felter du kan udfylde efter eget valg.
Indsendt af: Tikka

Re: Spørgsmål - 12/11/2016 17:08

Tak for dit svar. smiler


Ser ud til jeg kan skrive med farve nu.
tommelop ... jubiii smiler


Dine svar giver dog andledning til flere spørgsmål. hjælp


Du skriver:
Citat:
Under min kodning af mobil layout er denne tekst desværre forsvundet
Dette er nu fikset og teksten står nu under ikonerne. Alle kan anvende UBBcode som er nogle genvejs koder akkurat som genvejs knapperne i indlæg. Se evt. mere under Hjælp - Hvilke UBBkoder kan jeg anvende i mine indlæg?


Det jeg regner med ... du igen ... har indsat, er som følger:


Markup
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..


¨¨¨¨
Spørgsmål:

Hvad kan jeg der? ... Kun ved ordet "Markup" er der "liv" ... en hvid hånd ... du ved med fingeren, men klikker jeg på ordet Markup med "fingeren" sker der ingenting.


¨¨¨¨

Du skriver også:
Citat:
I drop-down boksen under "Min side" vælg da "profil"
Der er nede på siden en tekstboks til underskrift i indlæg samt diverse andre felter du kan udfylde efter eget valg.


Det er nemt nok at finde,
MEN ...
mit spørgsmål er:


Hvorfor kan jeg ikke anvende UBBCode i underskrift, som der står jeg kan?

¨¨¨¨

Indsendt af: Tikka

Re: Spørgsmål - 12/11/2016 17:57

Hmm ... det med farvelægning af tekst er slut igen. trist


¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Har tænkt om noget kunne ændres. smiler

I højre side af sitet er der en "blok" som kaldes "Seneste indlæg"

Og ved klik der kommer det sidst skrevne indlæg frem på ens skærm ... men ... kan det laves sådan så den ruller ... altså ... når man går ind i blokken "Seneste indlæg" i højre side for at se sidste indlæg standses man ikke af sideantallet.

Ved godt der er flere muligheder på sitet hvor læsemuligheden er forskellig ... men jo nok den i højre side der bruges mest.

¨¨¨¨
Hvis det sidst skrevne indlæg starter på en ny side og der her været flere indlæg efter hinanden, mener jeg man måske kan misse de forgående seneste indlæg.

¨¨¨¨
Indsendt af: Admin

Re: Spørgsmål - 13/11/2016 00:43

Kære Tikka
Citat:
Det jeg regner med ... du igen ... har indsat, er som følger:

Markup
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til.

Korrekt

Citat:
Hvad kan jeg der? ... Kun ved ordet "Markup" er der "liv" ... en hvid hånd ... du ved med fingeren, men klikker jeg på ordet Markup med "fingeren" sker der ingenting.

Det er fordi forummet kan sættes op til at anvende UBBcode og HTML. Jeg har kun valgt at slå UBBcode til da HTML som nævnt tidligere udgør en sikkerheds risiko.

Citat:
Citat:
I drop-down boksen under "Min side" vælg da "profil"
Der er nede på siden en tekstboks til underskrift i indlæg samt diverse andre felter du kan udfylde efter eget valg.


Det er nemt nok at finde,
MEN ...
mit spørgsmål er:

Hvorfor kan jeg ikke anvende UBBCode i underskrift, som der står jeg kan?

I drop down boksen under indstillinger er der en checkboks der hedder:
Ønsker du at se andre brugeres underskrift i deres indlæg?
Det er muligt af du skal vælge ja, hvis det ikke allerede er gjort. Husk at gemme dine ændringer.
Vær også opmærksom på syntaksen ved anvendelsen af UBBcode
Code:
[color:green] underskrift [/color] :smiler:

Vil se sådan ud underskrift smiler

Du kan godt anvende smilies i underskriften såvel som indlæg. Klik på smiley ikonet så popup boksen med smilies fremkommer. Hold musen hen over den enkelte smiley og læg mærke til teksten. Teksten for en smiley skal omgives af 2 koloner eks.
Code:
:smiler:
giver smiler
Code:
:bange:
giver bange
Code:
:yeah:
giver yeah
osv.

Citat:
Hmm ... det med farvelægning af tekst er slut igen. trist

Det er mig uklart hvorfor det virker/ikke virker. Måske det skyldes en adblocker, noget antivirus program eller en forældet browser? Jeg ved det ikke.


Citat:
Har tænkt om noget kunne ændres. smiler

I højre side af sitet er der en "blok" som kaldes "Seneste indlæg"

Og ved klik der kommer det sidst skrevne indlæg frem på ens skærm ... men ... kan det laves sådan så den ruller ... altså ... når man går ind i blokken "Seneste indlæg" i højre side for at se sidste indlæg standses man ikke af sideantallet.

Ved godt der er flere muligheder på sitet hvor læsemuligheden er forskellig ... men jo nok den i højre side der bruges mest.

¨¨¨¨
Hvis det sidst skrevne indlæg starter på en ny side og der her været flere indlæg efter hinanden, mener jeg man måske kan misse de forgående seneste indlæg.

Hvis jeg har forstået dit spørgsmål her rigtigt, så vil du gerne have vist flere indlæg pr. side, korrekt?

Du kan under dine indstillinger
Antal indlæg der skal vises pr. side i fladt-format: (standard er 5) vælge hvor mange indlæg pr. side du vil have vist. Tallet skal blot være mellem 1 og 99
Indsendt af: Tikka

Re: Spørgsmål - 13/11/2016 02:20


Admin:
Citat:
Du kan godt anvende smilies i underskriften såvel som indlæg. Klik på smiley ikonet så popup boksen med smilies fremkommer. Hold musen hen over den enkelte smiley og læg mærke til teksten. Teksten for en smiley skal omgives af 2 koloner eks.

Der er ingen popup boks med smilies ved skrivefeltet hvor jeg kan indsætte en underskrift/tekst.

Og kladde knappen ... "Se kladde" ... virker ikke.

Citat:
Hmm ... det med farvelægning af tekst er slut igen.

Admin: Det er mig uklart hvorfor det virker/ikke virker. Måske det skyldes en adblocker, noget antivirus program eller en forældet browser? Jeg ved det ikke.

Jeg har ikke ændret noget somhelst på min pc.

Alt er som da jeg ikke havde problemer med at farvelægge tekst.

Admin:
Citat:
Hvis jeg har forstået dit spørgsmål her rigtigt, så vil du gerne have vist flere indlæg pr. side, korrekt?

Du kan under dine indstillinger
Antal indlæg der skal vises pr. side i fladt-format: (standard er 5) vælge hvor mange indlæg pr. side du vil have vist. Tallet skal blot være mellem 1 og 99

Ja smiler du forstod det jeg forsøgte at forklare, og jeg har fulgt dit forslag, så der nu kommer flere indlæg frem i "Seneste indlæg" i højre side af sitet.

Super tommelop så tak for det. smiler

¨¨¨¨

Et spørgsmål:
Kan det med visningen af indlæg vi har talt om, også lade sig gøre når man ikke er logget på?

¨¨¨¨

Indsendt af: Admin

Re: Spørgsmål - 14/11/2016 00:56

Kære Tikka
Citat:
Citat:
Du kan godt anvende smilies i underskriften såvel som indlæg. Klik på smiley ikonet så popup boksen med smilies fremkommer. Hold musen hen over den enkelte smiley og læg mærke til teksten. Teksten for en smiley skal omgives af 2 koloner eks.

Der er ingen popup boks med smilies ved skrivefeltet hvor jeg kan indsætte en underskrift/tekst
Og kladde knappen ... "Se kladde" ... virker ikke


Nej det er korrekt, men du kan åbne 2 browservinduer hvor det ene vindue er et indlæg med smilies, og det andet vindue er dine profil indstillinger. Det er uklart hvorfor "Se kladde" ikke virker hos dig. Jeg har prøvet på flere computere uden problemer.

Citat:
Et spørgsmål:
Kan det med visningen af indlæg vi har talt om, også lade sig gøre når man ikke er logget på?


Nej. Ændringer af indstillinger kan kun foretages under dine personlige indstillinger når du er logget ind.
Indsendt af: Tikka

Re: Spørgsmål - 14/11/2016 12:12


Admin:
Citat:
Nej det er korrekt, men du kan åbne 2 browservinduer hvor det ene vindue er et indlæg med smilies, og det andet vindue er dine profil indstillinger. Det er uklart hvorfor "Se kladde" ikke virker hos dig. Jeg har prøvet på flere computere uden problemer.


Tak for svar og vejledning samt indsats for at hjælpe mig. smiler

Vil prøve mig lidt frem. cool

¨¨¨¨
Indsendt af: Tikka

Re: Spørgsmål - 23/11/2016 07:42


Til Admin. smiler

Hvad sker der lige med teksten i indlæggene?

Jeg kan se teksten "fjoller rundt" når indlægget postes.

¨¨¨¨


Indsendt af: Tikka

Re: Spørgsmål - 23/11/2016 07:46


Det ser også ud til at "fjolleriet" har ramt gamle indlæg. smiler

¨¨¨¨
Indsendt af: Admin

Re: Spørgsmål - 23/11/2016 08:16

Kære Tikka
Jeg har omkodet galleri forummet for at høre det mobilvenligt. Desværre indsneg der sig en fejl som også gik ud over almindelige indlæg, min skyld rødmer
Fejlen skulle være rettet nu så prøv evt. at slette browser data så skulle det gerne se ordenligt ud igen smiler

Jeg beklager.
Indsendt af: Tikka

Re: Spørgsmål - 23/11/2016 08:35


Hej smiler og godmorgen til dig ...

... og god arbejdslyst ... og tak for forklaring og forslag. smiler

Det ser fint ud igen. tommelop

¨¨¨¨

Indsendt af: Tikka

Re: Spørgsmål - 27/11/2016 11:19


Hej Admin. smiler

Hvorfor er chat boksen blank indimellem idag?

Når jeg opdatere siden er den stadig blank, men skriver jeg en tekst i tekstbjælken i chat boksen og poster den, fremkommer både egen ny tekst samt andet forgående tekst.

God søndag. smiler

¨¨¨¨
Indsendt af: Admin

Re: Spørgsmål - 27/11/2016 17:33

Kære Tikka

Jeg er ikke helt klar over hvad der skulle være galt. Jeg har prøvet at rydde nogle nogle cached filer (midlertidige filer). Hvis det ej hjælper så prøv at slette dine browserdata og se om det hjælper.

Det kan også skyldes hvis du har en dårlig internet forbindelse. Du kan evt. tjekke din forbindelse her
Indsendt af: Arne Thomsen

Re: Spørgsmål - 27/11/2016 18:18

Hej Admin.

Jeg har nu fulgt dit råd og har testet min internetforbindelse - og målt: 14/2 Mbit.
Om det er for dårligt, ved jeg ikke, men jeg mærker generelt ingen gener eller langsommelighed - kun at chatboksen i Trosfrihed.dk af og til er tom - som nu også Tikka meddeler om blinker

M.v.h. Arne smiler
Indsendt af: Tikka

Re: Spørgsmål - 27/11/2016 18:33


Jeg har slettet browserdata ...

... og ryddet cookies på selve sitet. smiler

Jeg har aldrig været ude for det før, at chat boks er blank, men jeg får straks adgang til chat boks ved at sende et hvilkensomhelst tegn, når boksen er blank.

¨¨¨¨
Indsendt af: Admin

Re: Spørgsmål - 27/11/2016 20:19

Ok tak for feedback. Jeg vil prøve at finde ud af hvad der er galt.
Indsendt af: Tikka

Re: Spørgsmål - 28/11/2016 01:28


Til Admin. smiler

Denne gang henvender jeg mig til dig i forbindelse med cookies, som vi her nederst på siden kan fjerne.

Først syntes jeg, cookie listen er blevet længere en tidligere, før udsende blev ændret fra små bogstaver til nu de noget større.

Nå, det var nu mest følgende som kommer, som jeg ikke forstår. smiler

Når jeg skal fjerne cookies, klikker jeg på fjern cookies, og der sker ikke altid noget, nogle gange fjernes nogle af dem, men hvis jeg så også sletter egne browser data og så igen fjerner cookies på siden her, er der kun een cookies tilbage.

Sådan regner jeg med det skal være, når cookies er fjernet, MEN ... se nu kommer jeg til det for mig mystiske, for klikker jeg så igen på fjern cookies så kommer hele den lange liste igen.

Troede først den kom, når jeg igen loggede ind.

Mit spørgsmål er, om alt er som det skal være?

¨¨¨¨



Indsendt af: Admin

Re: Spørgsmål - 29/11/2016 00:37

Kære Tikka

Citat:
Når jeg skal fjerne cookies, klikker jeg på fjern cookies, og der sker ikke altid noget, nogle gange fjernes nogle af dem, men hvis jeg så også sletter egne browser data og så igen fjerner cookies på siden her, er der kun een cookies tilbage.

Sådan regner jeg med det skal være, når cookies er fjernet, MEN ... se nu kommer jeg til det for mig mystiske, for klikker jeg så igen på fjern cookies så kommer hele den lange liste igen.

Troede først den kom, når jeg igen loggede ind.

Mit spørgsmål er, om alt er som det skal være?


Ja, alt er som det skal være smiler Hvis du læser linket Persondatapolitik står der: Trosfrihed.dk anvender cookies udelukkende til genkendelse af brugernavn, lay-out indstillinger samt nye indlæg siden sidste besøg. Ønsker du ikke at trosfrihed.dk opbevarer cookies om dig, så klik på dette link Cookies. og herefter på knappen 'fjern cookies'.

Cookies bliver sat så snart du besøger sitet. Når du logger ind bliver der sat nogle flere cookies men de er som nævnt udelukkende til genkendelse af dine prefærencer.

Derudover bliver alle besøgende mødt af en popup ved første besøg der gør opmærksom på brugen af cookies. Dette blev indført ved lov for nogle år siden og gælder alle danske sider, med henblik på at beskytte besøgendes privatliv. Læs evt. mere her - https://erhvervsstyrelsen.dk/hvem-er-omfattet-af-cookie-loven
Indsendt af: Tikka

Re: Spørgsmål - 29/11/2016 01:28


Admin: Hvis du læser linket Persondatapolitik står der:
Citat:
Trosfrihed.dk anvender cookies udelukkende til genkendelse af brugernavn, lay-out indstillinger samt nye indlæg siden sidste besøg. Ønsker du ikke at trosfrihed.dk opbevarer cookies om dig, så klik på dette link Cookies. og herefter på knappen 'fjern cookies'.

Admin:
Citat:
Cookies bliver sat så snart du besøger sitet. Når du logger ind bliver der sat nogle flere cookies men de er som nævnt udelukkende til genkendelse af dine prefærencer.

Ja, det er jeg klar over, smiler men jeg er ikke logget ind, når jeg fjerner cookies 2. gang, hvor cookielisten bliver lang igen, som før jeg fjernede dem 1. gang

Jeg bliver jo logget af, når jeg fjerner cookies 1. gang, når jeg er logget ind.

Det jeg ikke forstår, er, at der kommer cookies, når jeg fjerner dem … altså når jeg klikker på fjern cookies 2. gang … hvor jeg ikke er logget ind … straks efter jeg har fjernet dem 1. gang.

Jeg syntes jo, det er ulogisk, jeg får cookies, når jeg fjerner dem. smiler

¨¨¨¨

Indsendt af: Admin

Re: Spørgsmål - 29/11/2016 10:02

Kære Tikka

Når jeg sletter browserdata, så er der intet tilbage. Jeg behøves ikke at klikke på slet cookies knappen smiler Prøv at gå til cookies siden, slet alle browserdata, og tryk F5 for at opdatere siden.

Jeg har uploaded et skærmdump i galleriforummet her

Portalen sletter informationer om dine prefærancer når du sletter cookies, men den sletter naturligvis ikke dine browserdata. Har du stadig noget tilbage efter at have slettet cookies og browserdata må det skyldes indstillinger i din egen opsætning.

Til info, så registreres IP addresser i alle indlæg og er kun synlige for mig som administrator. Disse vil kun blive udleveret til myndighederne på forlangende, hvis det kræves af lovgivningen eller der foreligger en retskendelse. Derudover er der ingen andre personlige oplysninger end dem du selv angiver i dine indlæg + dem du selv har valgt skal være synlige i din profil.
Indsendt af: Arne Thomsen

Re: Spørgsmål - 29/11/2016 12:15

Hej Admin.

Jeg skrev i denne tråd for et par dage siden, at chatboksen af og til er tom på min pc.
Det ser ud til, at den nu er blevet stabil.
Håber det holder blinker

M.v.h. Arne smiler
Indsendt af: Tikka

Re: Spørgsmål - 29/11/2016 12:55


Min er ikke stabil, men når den er blank, kan jeg tilgå chatboksen ved blot at sende et punktum.

¨¨¨¨
Indsendt af: Arne Thomsen

Re: Spørgsmål - 30/11/2016 20:48

Så er den gal igen med chatboksen.
Det gik ellers lige så godt - øv cool

M.v.h. Arne smiler
Indsendt af: Tikka

Re: Spørgsmål - 30/11/2016 22:32


Admin:
Citat:
Når jeg sletter browserdata, så er der intet tilbage. Jeg behøves ikke at klikke på slet cookies knappen smiler Prøv at gå til cookies siden, slet alle browserdata, og tryk F5 for at opdatere siden.


Tak for info. Det virker. smiler

Admin:
Citat:
Jeg har uploaded et skærmdump i galleriforummet her


Ja, tak for det. smiler

Admin:
Citat:
Portalen sletter informationer om dine prefærancer når du sletter cookies, men den sletter naturligvis ikke dine browserdata. Har du stadig noget tilbage efter at have slettet cookies og browserdata må det skyldes indstillinger i din egen opsætning.


Når jeg gør, som du har oplyst, er det ok, men klikker jeg så straks igen på fjern cookies, kommer der en lang cookie liste igen.

Admin:
Citat:
Til info, så registreres IP addresser i alle indlæg og er kun synlige for mig som administrator. Disse vil kun blive udleveret til myndighederne på forlangende, hvis det kræves af lovgivningen eller der foreligger en retskendelse. Derudover er der ingen andre personlige oplysninger end dem du selv angiver i dine indlæg + dem du selv har valgt skal være synlige i din profil.


Mine henvendelser vedrørende cookies skal først og fremmest forstås sådan, at jeg syntes, det var/er ulogisk, at jeg får cookies, når jeg fjerner dem.

Hvorfor jeg har været så optaget af, at de skulle fjernes allesammen, var fordi jeg fik den tanke; om nogle af mine cookies måske var skyld i, jeg ikke kunne farvelægge tekst mere og andre forhold som bogstavlogin og kladde knappen, der hvor man kan indskrive sin underskrift og sidst chatboksen.

Altså jeg var ikke bekymret for sikkerheden i forhold til cookieliste, men oplevede cookie listen var blevet længere, efter den var ændret fra små bogstaver til de nu noget større samt jeg tænkte måske gamle cookies var årsag til ovennævnte som har ændret sig.

Men ikke mer cookies herfra smiler tak for dine svar og indsats.

¨¨¨¨
Indsendt af: Tikka

Re: Spørgsmål - 01/12/2016 00:07


Spørgsmål til Admin. smiler

Har du deaktiveret fuldskærm visning i YouTube link som kan indsættes i indlæg via video ikon?

¨¨¨¨
Indsendt af: Tikka

Re: Spørgsmål - 01/12/2016 12:36


Til Admin. smiler

Jeg har tænkt om teksten på forsiden er korrekt?

Der står:
Citat:
Velkommen til Trosfrihed.dk. Du er meget, meget velkommen til selv at deltage. Du kan gøre det fuldstændig anonymt, og du kan også, hvis du får lyst, registrere dig som bruger. Det er også er anonymt. Næsten alle internetdebatter er præget af meningscensur og/eller emnecensur. Der er ting, man ikke ønsker sagt, og emner man ikke ønsker behandlet. Sådan er det ikke her. Skriv blot "lige ud af posen", hvad du har på hjerte. Det behøver ikke at være fint formuleret, når blot det er forståeligt. Andre debattører har oplevet, at alene det at skrive om et emne, kan føre til videreudvikling af egne meninger - det kan ofte føles berigende.
Fremhævning er min


Er der ikke et er for meget?

¨¨¨¨

Indsendt af: Admin

Re: Spørgsmål - 01/12/2016 14:16

Kære Tikka

Jo. Tak, teksten er nu rettet

Indsendt af: Admin

Re: Spørgsmål - 01/12/2016 14:17

Nej smiler
Indsendt af: Tikka

Re: Spørgsmål - 01/12/2016 14:33

Indsendt af: Admin
Kære Tikka

Jo. Tak, teksten er nu rettet



Ja det ser jeg. smiler

¨¨¨¨
Indsendt af: Tikka

Re: Spørgsmål - 01/12/2016 14:43

Indsendt af: Admin
Nej smiler

Underligt. smiler

Teksten ... om at fuld skærm visning ikke er tilgængelig ... er helt ny på YouTube link indsat via video ikon, og jeg kan se fuldskærm visning, så snart jeg forlader trosfrihed.dk

¨¨¨¨
Indsendt af: Admin

Re: Spørgsmål - 01/12/2016 15:00

Ok Tikka. Jeg er ude at rejse og kan ikke tjekke programkoden fra mobilos. Jeg ser på det når jeg kommer hjem i starten af næste uge.
Indsendt af: Tikka

Re: Spørgsmål - 01/12/2016 15:39


Indsendt af: Admin
Ok Tikka. Jeg er ude at rejse og kan ikke tjekke programkoden fra mobilos. Jeg ser på det når jeg kommer hjem i starten af næste uge.


... tommelop ... God rejse ... smiler

¨¨¨¨
Indsendt af: Admin

Re: Spørgsmål - 05/12/2016 01:12

Kære Tikka

Nu skulle Youtube videoer kunne afspilles i fuldskærms mode. Jeg kan dog ikke få det til at fungere med Internet explorer 11
Indsendt af: Tikka

Re: Spørgsmål - 05/12/2016 20:39


Hej Admin. smiler

Jeg tror du har ramt den "rigtige åre".

Gosh "det hele" er bare ok igen.

Fuldskærm visning af YouTube link indsat via video ikon i skrive feltet til indlæg er nu tilgængelig på min pc. tommelop

¨¨¨¨
Indsendt af: Tikka

Re: Spørgsmål - 05/12/2016 20:43


Det er også nu muligt for mig at se OG høre samme YouTube link på min mobil. tommelop

¨¨¨¨
Indsendt af: Tikka

Re: Spørgsmål - 05/12/2016 20:47


Bogstav login fremkommer igen alle de gange, jeg har afprøvet det.

Og farvelægning af tekst virker tilsyneladende også igen på både pc og mobil.

Så super. tommelop

¨¨¨¨
Indsendt af: Tikka

Re: Spørgsmål - 05/12/2016 20:53


Kladdeknappen ... du ved, den jeg har omtalt som ikke virkede.

Kladdeknappen under profil hvor man kan indsætte en underskrift,

Den virker også igen. tommelop

¨¨¨¨
Indsendt af: Tikka

Re: Spørgsmål - 05/12/2016 20:59


Angående chatboks ser det også ud til at være ok igen. tommelop


Du skal ha' så mange tak for din indsats. heart

¨¨¨¨
Indsendt af: Admin

Re: Spørgsmål - 05/12/2016 21:05

Kære Tikka m.fl.

Godt at høre det virker. Jeg har virkelig svedt over chatboksen i timevis i dag, så nu er det tid til en pause smiler
Indsendt af: Tikka

Re: Spørgsmål - 05/12/2016 21:26


Kære Admin. smiler

Jeg er super tilfreds! ... du har bare lige ramt "den rigtie åre" ...


Iøvrigt et super musiklink med Gary Moore ... The Loner ... du postede. tommelop



Indsendt af: Tikka

Re: Spørgsmål - 30/12/2016 21:24


Hej Admin.

Så er den gal igen hos mig.

-----------------------------------------

Ang. stationær pc:

Bogstavlogin mangler, og der kan ikke farvelægges tekst.

¨¨¨¨

Ang. stationær pc logget ind med bruger navn:

Der er ikke mulighed for farvelægning af tekst, og kladde knap ved underskrift på "Min side" under profil virker ikke igen.

-------------------------------------------

Ang. mobil:

Bogstavlogin mangler og ingen mulighed for at farvelægge tekst.

Også manglende mulighed for farvelægning af tekst ved login med brugernavn.

Og her virker kladdeknappen på "Min side" under profil heller ikke.

--------------------------------------------

Ang. chatroom er jeg i tvivl om det virker hos mig, måske du vil sende en test besked i forummet?

¨¨¨¨
Indsendt af: Anonym

Re: Spørgsmål - 14/06/2017 10:00

Hej Admin/Peter

Jeg overvejer at melde mig ind på forummet.

Må jeg bruge/genskrive de indlæg, som jeg skriver her i forummet, på en privat blog og på facebook?

Venlig hilsen
Thomas
Indsendt af: Admin

Re: Spørgsmål - 24/06/2017 13:10

Citat:
Jeg overvejer at melde mig ind på forummet.

Må jeg bruge/genskrive de indlæg, som jeg skriver her i forummet, på en privat blog og på facebook?

Venlig hilsen
Thomas


Ja værsgo smiler
Indsendt af: Arne Thomsen

Re: Spørgsmål - 22/08/2018 11:34

Hej Admin.

Jeg ville sende dig et stort Til Lykke med sitet's nye version som en Besked under Min side, men det fungerer ikke!

Det hindrer dog ikke min glæde over den nye friskhed - og at man nu problemløst - vist nok - kan farvelægge blinker

M.v.h. Arne smiler
Indsendt af: Arne Thomsen

Re: Spørgsmål - 22/08/2018 18:03

Nå'eh - nu fattede jeg det.
Man skal bare hoppe hen til den sidste side, hvis der er flere blinker
M.v.h. Arne smiler
Indsendt af: Tikka

Re: Spørgsmål - 02/09/2018 22:23

Indsendt af: Arne Thomsen
Hej Admin.

Jeg ville sende dig et stort Til Lykke med sitet's nye version som en Besked under Min side, men det fungerer ikke!

Det hindrer dog ikke min glæde over den nye friskhed - og at man nu problemløst - vist nok - kan farvelægge blinker

M.v.h. Arne smiler


Citat:
sitet's nye version

Hvad nyt - og hvilken friskhed taler du om?

¨¨¨¨¨
Indsendt af: Arne Thomsen

Re: Spørgsmål - 02/09/2018 22:54

Hej Tikka.
Måske ser det anderledes ud på din skærm end på min (Google Chrome), men jeg oplever friskere farver - samt at farvevælgeren nu virker igen - hver gang blinker
M.v.h. Arne smiler
Indsendt af: Tikka

Re: Spørgsmål - 02/09/2018 23:44

Indsendt af: Arne Thomsen
Hej Tikka.
Måske ser det anderledes ud på din skærm end på min (Google Chrome), men jeg oplever friskere farver - samt at farvevælgeren nu virker igen - hver gang blinker
M.v.h. Arne smiler

Jeg oplever ingen ændring - ingen friskhed ... og farvelæggeren virker som i dette indlæg bestemt ikke hver gang, og har vist ikke på noget tidspunkt gjort det, lige som bogstav login heller ikke altid virker.

¨¨¨¨
Indsendt af: Arne Thomsen

Re: Spørgsmål - 03/09/2018 01:47

Det hører vist hjemme mellem dig og Admin blinker
Indsendt af: Anonym

Re: Spørgsmål - 24/04/2020 11:35

Hej Admin

Jeg kan desværre ikke finde chatten. Det har jeg ikke kunnet, lige så længe jeg har haft denne profil. Derfor vil jeg gerne have min profil slettet, og så vil jeg måske lave en anden profil.

Venlig hilsen Thomas
Indsendt af: Anonym

Re: Spørgsmål - 25/04/2020 11:40

Hej Gerth

Dejligt at hilse på dig. Jeg tror, at indlæggende bliver på forummet.

Hvordan går det med dig? Hvad bruger du tiden på?

Kh Thomas smiler
Indsendt af: Arne Thomsen

Re: Spørgsmål - 25/04/2020 12:59

Hej Thomas.
Godt at se dig igen.
Har lige testet chatten, og for mig fungerer den!
Det må den da også kunne for dig!
Jeg klikker blot på Chatroom foroven.
Men er det virkelig vigtigt? blinker
M.v.h. Arne smiler Harmoni og kærlighed til denne klode - og alt dens liv heart
Indsendt af: Anonym

Re: Spørgsmål - 27/04/2020 08:54

Hej Admin

Jeg vil gerne slettes. Der er noget mystisk med min profil. Jeg kan ikke komme på chatten, og jeg kan heller ikke sende dig en privat besked.

Vil du slette mig?

Kh Thomas
Indsendt af: Admin

Re: Spørgsmål - 27/04/2020 15:08

Hej Thomas

Jeg har efter dit eget ønske slettet din profil. Dine indlæg er her stadig.
Det er kun registrerede brugere der har adgang til chatten.

Håber du har det godt.
kh Peter
Indsendt af: Anonym

Re: Spørgsmål - 28/04/2020 17:16

Hej Peter

Tusind tak!

Jeg troede, at jeg burde have haft adgang til chatten med en oprettet profil. Men det er måske kun for betalende så? Når jeg loggede ind, så fandt jeg aldrig et link til chatten. Kun et reklamebanner, og derunder diverse links til 'forside', osv.

Jeg håber også, at du har det godt. Tror du, at vi kan lokke flere hertil?

Kh Thomas
Indsendt af: ABC

Re: Spørgsmål - 04/02/2021 19:48

Hej Thomas

Måske vi kan få Simon på banen igen blinker 🍷 heart Nu vil jeg plante et frø alle steder og tage det hele med et smil smiler eller har du en bedre ide halvfuld




Your friend forever

Jan
Indsendt af: ABC

Re: Spørgsmål - 25/02/2022 18:29

Kære admin

En præst har vist interesse for min henvendelse - skrev til 21 af dem - og han spurgte, hvorfor vi har reklamer på hjemmesiden, så...

Your friend forever

Jan
Indsendt af: ABC

Re: Spørgsmål - 26/02/2022 17:41

Kære admin

Hvorfor har vi reklamer på hjemmesiden? Jeg har skrevet til præsten, at jeg går ud fra, at det er for at dække nogle omkostninger, men forholder det sig sådan? Hvad tjenes der på reklamerne? Er det en hemmelighed...

Your friend forever

Jan
Indsendt af: Admin

Re: Spørgsmål - 04/03/2022 01:20

Indtægter fra annoncer reducerer mine udgifter til drive trosfrihed.dk
Jeg får ingen tilskud eller anden økonomisk støtte fra personer eller organisationer.
Indsendt af: ABC

Re: Spørgsmål - 04/03/2022 16:18

Hej Admin

Tak for info og dit store arbejde tommelop

Your friend forever

Jan
Indsendt af: Anonym

Re: Spørgsmål - 01/02/2023 15:05

Kære Admin

Siden viser en trekant med IKKE SIKKER.

Kan dette være grunden til, at der er så få debattører på siden? Det er en væsentlig grund til, at jeg ikke selv skriver her på siden. Kan det rettes til en sikker side?

Kunne andre herinde tænke sig en fb-gruppe med navnet "Åndelig Fordybelse"?

T.
Indsendt af: ABC

Re: Spørgsmål - 12/02/2023 19:58

Kære Anonym

Jeg har rigeligt at se til ler blinker halvfuld Kan anbefale Vandrer mod Lyset forum på facebook - der er masser at fordybe sig i. Mht. til trekanten og ikke sikker, så er der vist ingen grund til bekymring? Admin? Har i tidernes løb oprettet flere hjemmesider og de var heller ikke sikre = man skal betale for sådan noget? Spild af penge for os? Håber du melder dig ind og deltager i debatterne heart






Your friend forever

Jan