Spørgsmål fra ny bruger.

Indsendt af: Tikka

Spørgsmål fra ny bruger. - 28/09/2015 12:32


Hej til alle. smiler

Jeg er ny her på forummet, og jeg har et spørgsmål.

På Trosfrihed.dk's forside … i vestre side … er der et felt som hedder:
”Hvem er online?”

Når jeg kigger ind der, kan jeg se, der skrives nye svar til forskellige tråde i forummet.

Hvorfor kan jeg ikke se disse svar?



Indsendt af: Arne Thomsen

Re: Spørgsmål fra ny bruger. - 28/09/2015 17:28

Hej Tikka.

Du kan ganske rigtigt se, hvem der er online, sådan som du skriver, men det betyder jo ikke, at de nylig har skrevet indlæg.

I de enkelte fora, kan du se nye indlæg - og ligeså ude til højre under "Seneste indlæg".

Det er i hvert fald sådan, jeg har forstået det - og ser at det faktisk fungerer blinker

M.v.h. Arne smiler
Indsendt af: Tikka

Re: Spørgsmål fra ny bruger. - 28/09/2015 17:56


Hej Arne. smiler

Jeg vil foreslå dig at kigge ind i "Hvem er online" på forskellige tidspunkter, så vil du se, der oplyses tid og dato og hvad brugeren foretager sig ... også at der skrives nyt svar.

I staten da jeg bemærkede det, og ikke kunne finde svaret i forummet, tænkte jeg, svaret ikke var sendt, men det tror jeg ikke mere kan være årsagen, da jeg har erfaret, at temmelig mange på samme tid skrev nyt svar, men intet blev synligt for mig.

Ikke logisk at alle der skriver svar undlader at sende, det de er igang med at skrive, så derfor mit spørgsmål.



Indsendt af: Arne Thomsen

Re: Spørgsmål fra ny bruger. - 28/09/2015 19:27

Hej Tikka.

Du har lært mig noget om "Hvem er online?", som jeg aldrig har været vidende om - men faktisk heller aldrig har savnet blinker

Tak for dét smiler

M.v.h. Arne smiler
Indsendt af: Tikka

Re: Spørgsmål fra ny bruger. - 28/09/2015 20:26


smiler

Der kommer nok en forbi tråden, der kan svare på mit spørgsmål, for det er jo underligt med alle de mange oprettelser af nye bruger og de mange der skriver nye svar i følge "Hvem er online" sammenholdt med at det ikke kan ses på sitet andet end i "Hvem er online."

Indsendt af: Michael

Re: Spørgsmål fra ny bruger. - 28/09/2015 21:20

Fordi det er søgemaskiner.

Du benytter en tråd som man kan bruge uden at være medlem. Hvis du logger ind som medlem kan du se hvem der er online på ethvert tidspunkt og hvornår de sidst har været online. Hvis du trykker på personens navn kan du se hans eller hendes tidligere indlæg.

Jmp ( her hedder jeg Michael)
Indsendt af: Tikka

Re: Spørgsmål fra ny bruger. - 28/09/2015 22:19


Michael:Fordi det er søgemaskiner.

Næe nej, det tro jeg ikke du har ret i. smiler Søge maskinerne og brugerne er adskilt inde i "Hvem er online."

Michael: Du benytter en tråd som man kan bruge uden at være medlem. Hvis du logger ind som medlem kan du se hvem der er online på ethvert tidspunkt og hvornår de sidst har været online. Hvis du trykker på personens navn kan du se hans eller hendes tidligere indlæg.

Hmm ... ok ... er ikke helt sikker på jeg forstår dig, for de brugere der er tale om, inde i "Hvem er online" er anonyme, så der kan jeg jo ikke klikke på deres navn.

Jeg kan kun klikke på de navne, der er registreret, når jeg er logget på, men det er jo ikke i "Hvem er online" men i "brugerlisten."

Det der er underligt for mig er, jeg ikke kan se de indlæg, som der oplyses om, der skrives i "Hvem er online."


Jmp ( her hedder jeg Michael)

Hej Michael. smiler