FREMTIDSVISION?

Indsendt af: ole bjørn

FREMTIDSVISION? - 01/11/2008 09:29

En solrig forårsdag år 2009. En ældre mand sidder på en bænk foran Det Hvide Hus. Efter at have betragtet bygningen en stund, går han over til marinesoldaten, der står vagt ved indgangen, og siger: Jeg vil gerne ind og tale med præsident Bush.
Marinesoldaten svarer: Mr. Bush er ikke længere præsident, så han bor ikke her mere.

Den ældre herre nikker eftertænksomt, takker, og går sin vej. Næste dag kommer han tilbage og kommer med den samme anmodning, og igen svarer marinesoldaten: Mr. Bush er ikke længere præsident, så han bor ikke her mere.

Næste dag kommer han tilbage igen med den samme anmodning, og nu er marineren forståeligt nok ved at tabe tålmodigheden og siger: Det er tredie dag De kommer her med den samme anmodning. Jeg har jo fortalt dem, at George W. Bush ikke længere er USAs præsident. Kan De ikke snart fatte det?

Det har jeg skam forlængst fattet, siger den ældre mand. Jeg elsker bare at høre det igen og igen.

Marinesoldaten slår hælene sammen og gør honnør med et smil: På gensyn imorgen, Sir.

;)
Indsendt af: treram

Re: FREMTIDSVISION? - 01/11/2008 09:54

Kære Ole.

What a nice story.
Så må vi håbe at Obama kan klare ærterne og får lov til at regere sin tid ud, jeg er lidt bange for at KKK ikke helt er udød endnu og kunne tænkes at vågne op til "dåd" og få nedlagt Obama, der er mange KKK fanatikkere i sydstaterne endnu, jeg kender selv flere.