Muligvis!

Indsendt af: Jerry

Muligvis! - 01/09/2008 15:30


Det umulige er ikke umuligt på trosfrihed.dk

Ahøm!

Storm P.:

Man har gjort det umulige muligt; det er umuligt, at det kan være muligt, men det er muligt, at det er umuligt.

Han skrev også:

Man kan lære umådelig meget af de gamle ordsprog,
men man gør det ikke.


Her et par eksempler på noget, der muligvis er umuligt. cool






Indsendt af: Kræn-P

Re: Muligvis! - 01/09/2008 15:41


Kære Jerry.

Til det umulige hører dette at få en tændstik til at brænde ved at stryge den på et stykke våd håndsæbe.

Derimod er det muligt at køre med trillebør, hvis man følger denne brugsanvisning:

Man stiller sig med benene mellem armene. Derefter bøjer man sig lidt ned og tager med hænderne fat i armene. Så løfter man benene fra jorden og bevæger sig fremad.

Hvad er iøvrigt forskellen mellem at lave hakkebøf og lave frikadeller?


Med venlig hilsen

Kristian

Indsendt af: Jerry

Re: Muligvis! - 01/09/2008 16:18

Indsendt af: Kræn-P

Derimod er det muligt at køre med trillebør, hvis man følger denne brugsanvisning:

Man stiller sig med benene mellem armene. Derefter bøjer man sig lidt ned og tager med hænderne fat i armene. Så løfter man benene fra jorden og bevæger sig fremad.


ler

Kære Kristian - som sædvanlig er du god for et herligt svar eller en god kommentar.

Citat:
Hvad er iøvrigt forskellen mellem at lave hakkebøf og lave frikadeller?


Ja, det er jo en af dem, man ikke har et fornuftigt svar på.

Ku' det være: Forskellen er ens; farven har bare en anden lyd!

Hilsen
Jerry

Indsendt af: Kræn-P

Re: Muligvis! - 01/09/2008 16:28



Kære Jerry.

Citat:
Ja, det er jo en af dem, man ikke har et fornuftigt svar på.

Ku' det være: Forskellen er ens; farven har bare en anden lyd!


Det kunne det for så vidt godt være, men min barnetro tilsiger, at jeg svarer således med en lettere fravigelse fra ortografien:

At lave hakkebøf kan ske med en kniv, men kniv' med en ske.

Derimod kan dette at lave frikadeller ske med en ske, men kniv' med en kniv.


Her kommer et spørgsmål mere: Hvilken forskel er der på en and?


Med venlig hilsen

Kristian

Indsendt af: treram

Re: Muligvis! - 01/09/2008 18:19

Muligvis, gør at jeg kom i tanke om en gammel historie.

Lille Peter gik i skole og klassen skulle skrive en fristil med ordet ; muligvis
Og lille Peter skrev:

Min søster lærer at spille klaver, læreren kom og de gik begge ind i stuen hvor klaveret var, jeg kiggede gennem nøglehullet, læreren en ung flot fyr smed bukserne min søster ligeså, muligvis - sked de i klaveret.

Indsendt af: Kræn-P

Re: Muligvis! - 13/09/2008 08:43



Kære Treram.

En berømt professor i sexologi skulle holde forelæsning for et stort auditorium af studerende. Han begyndte: Der findes 67 forskellige samlejestillinger.

Her blev han afbrudt af en kvik student, der råbte: 68!

Professoren, der var en distingveret herre, lod som ingenting og sagde: Som sagt findes der 67 forskellige samlejestillinger.

Men den kvikke student lod sig ikke uden videre feje af banen og råbte påny: 68!

Nu skal jeg sige Dem én ting, sagde professoren, kunne De ikke venligst afholde Dem fra at kaste tvivl over min faglige ekspertise ved at afbryde en seriøs forelæsning. Der vil efter forelæsningen blive lejlighed til at stille spørgsmål, og så kan De fremkomme med Deres særstandpunkter.

Professoren begyndte igen, medens han sideværts skelede til den kvikke student: Der findes som sagt 67 forskellige samlejestillinger.

Studenten forholdt sig nu i ro, hvorfor professoren fortsatte: Den mest almindelige er den såkaldte missionærstilling, hvor kvinden ligger på ryggen, og manden ligger på maven oven på hende.

Men nu kunne studenten alligevel ikke dy sig, og han råbte: 69!


Med venlig hilsen

Kristian