Tak ... fordi jeg tør TRO

Indsendt af: Anonym

Tak ... fordi jeg tør TRO - 13/04/2014 15:58

Mit emnevalg begrundes i det faktum, at jeg ikke ville være det menneske, jeg er i dag .. hvis jeg havde afvist troens univers. ...

Set i bakspejlet ville jeg så stadig have været mistroisk overfor det, som ikke lige faldt indenfor min egen horisont. ..

Når jeg tænker tilbage på mit efterhånden lange liv, kan jeg kun føle taknemmelighed over de utrolig mange oplevelser, jeg har fået, når jeg har dristet mig til at turde "gå på vandet" ...

Lige nu er jeg stærkt optaget af, om vor gamle jord - som vi vist alle kan blive enige om - vånder sig over den måde, vi mennesker har behandlet hende på - trods alt er i gang med et frekvensskifte?

Jeg tænker meget over, om den adskillelse, som vi mennesker udøver både i tanke og handling overfor hinanden er gavnlig for nogen?

Tænker på, at tiden - hvor vi har brugt at gå til healer/behandler - ser ud til at være passé nu.

Hvorfor?

Fordi det sætter skel mellem behandler og klient .. og dermed måske er med til at skabe afstand og evt. endda sygdom hos healeren?

Vitterligt er der mange healere, som må give op p.g.a. sygdom. ...

Jeg TROR på, at tiden er inde til, at vi alle kan være hinandens healere og så at sige løfte hinanden op i en højere frekvens, hvor både forskelle og afstande bortelimineres - og hvor der endda begynder at tegne sig et billede af, at sygdomme kan bortsmeltes i en form for højere bevidsthed ... til gavn for både mennesker og jord. ...

Så tak, fordi jeg tør TRO på noget bedre og lysere fremover - TAK, fordi jeg tør tro på enhed og fællesskab ... alle uligheder til trods.

Ikke mindst TAK, fordi jeg oplever mange unge, som deler denne tankegang. ...

GLÆDELIG PÅSKE inden så længe. smiler

m.v.h.
zenia
Indsendt af: Arne Thomsen

Re: Tak ... fordi jeg tør TRO - 13/04/2014 19:19

Kære Zenia.

Når du skriver:
Citat:
Jeg TROR på, at tiden er inde til, at vi alle kan være hinandens healere og så at sige løfte hinanden op i en højere frekvens, hvor både forskelle og afstande bortelimineres - og hvor der endda begynder at tegne sig et billede af, at sygdomme kan bortsmeltes i en form for højere bevidsthed ... til gavn for både mennesker og jord. ...
så er dine ord - som jeg opfatter dem - en underskøn vision - som jo egentlig slet ikke ville være umulig - hvis vi alle kunne gribes af den samme kærlige begejstring
yeah

M.v.h. Arne smiler