annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15713427
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2384425
Et andet syn 1993640
Åndelig Føde 1531563
Jesu ord 1526022
Galleri
Når andre stjæler fokus....
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 518 gæster og 54 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Anonym
Emne: Re: Fra chatten

Endnu et sørgeligt eksempel på, hvilken lavine det kan sætte i gang, når man fra hjertet forkynder, hvad Jesus har talt.

Thomas: "Hvis I bliver i mit ord, er I sandelig mine disciple, og I skal lære sandheden at kende, og sandheden skal gøre jer frie."

Hanskrist: tales ved,,, for jeg løber nok ikke til kbh,, men jeg kommer 3 gange forbi Aalborg Lufthavn

Thomas: (Johannes 8, 31-32)

Hanskrist: bla bla thomas

Hanskrist: ta dig sammmen

Hanskrist: der er ingen der tar en mand alvorlig der smider bibelcitater i hovedet på folk,,,, det er ikke det mørke middelalder vi lever i

Thomas: Det er ikke mig, der har sagt de ord, men Jesus. Måske du mener "bla bla Jesus"?

Thomas: Jeg "smider" ikke med noget. Men jeg forkynder de ord, der vækker livet i hjertet.

Hanskrist: du vrøvler,,, det er ikke engang Jesu ord, det er en senere teologisk biografi over Jesus,, hvor man som teologisk kirke har vurderet at det kunne være smart at la Jesu sige dette og dette som modargument imod andre osv

Thomas: Hvis du ikke kan høre, at ordene er fra Gud, så kan du ikke høre dette. Det var der også mange, der dengang ikke kunne høre.

Hanskrist: du gør dig selv til grin,,,så stop før du mister selvrespekten og bliver kugleskør,,, nu er der efterhånden mange der har advaret dig,, Ole Bjørn, Jeg, Michael og Krænp har også spurgt hvorfor

Hanskrist: du er ihvertfald ikke fra Gud, men fra Klaus Berger bøgerne

Hanskrist: så ta lige at klap i mand

Thomas: Der er mange, der forhåner mig dagligt, ja. Men det mister jeg ikke selvrespekten af - det er utroligt, hvis de, der i den grad forhåner ikke mister selvrespekten.

Hanskrist: ton ren falg mand

Hanskrist: nej det er din identitet, så tror du at du er Jesus

Thomas: Jeg elsker Jesu ord, og jeg forkynder, hvad han talte. Sådan som han bad. Og der sker også det, som han forudsagde... at vi, der forkyndte, hvad han talte om, ville blive latterliggjort.

Hanskrist: flag

Thomas: Jeg har aldrig sagt, at jeg er Jesus. Det er blot endnu en af dine utallige fordømmelser at anklage mig for dette. Fordømmelser som du aldrig kan retfærdiggøre.

Hanskrist: gu gør du da nikke nej,, du er fyldt med løgn,,, urevangeliet er også Jesu ord

Hanskrist: thomas du er bare for nem at gennemskue

Thomas: Du håner og kalder mig fuld af løgn. Hvorfor? Du kan aldrig retfærdiggøre dine fordømmelser, hvorfor? De ord, jeg citerer, er fra nye testamente.

Hanskrist: du stiller dig i Jesu sted og slynger om dig med Jesu ord,,, ikke engang en præst må det,,, når der bliver citeret Jesu ord i Kirken rejser folk sig op

Thomas: Og jeg går gerne gennem jeres latterliggørelse, hvis jeg bare kan nå én enkelt. Nu har protestanten vist sig - hans glæde over Jesus fjerner al den smerte, som I forsøger at påføre mig.

Hanskrist: du er simpelthen galt afmarcheret sammen med dit urevangelium som du hævder være sand

Hanskrist: protestanten er Harly,, ta dig sammen mand

Thomas: Jeg "slynger" ikke noget, men jeg forkynder de ord, som glæder mig hjerte. "Stiller mig i hans sted", siger du. Jeg er ikke lig ham, men hans disciple, som han sendte ud i verden for at forkynde, er ét med ham.

Thomas: Igen påstår du. Kan du underbygge?

Thomas: Eller er det hele tomme ord, din mund flyder over med, Hanskrist?

Hanskrist: du er udenfor pædagogisk rækkevidde

Thomas: Endnu en fordømmelse. Kan du så retfærdiggøre denne?? Fordømmelse på fordømmelse kommer du med, Hanskrist. Og ikke én af dem vil du retfærdiggøre!

Hanskrist: nej det jeg skriver er ikke tomme ord, for der ka du selv læse tankerne,, du kommer ingen tanker med overhovedet

Thomas: Men du får ikke igen af samme mønt. Det forbliver din møntfod at sige så grimme ting.

Thomas: Åh ja, møntfoden som du kalder "tanker". Ak, hvad hjertet er fuldt af, flyder munden over med.

Hanskrist: ka ikke ta dig alvorlig,,, du er useriøs,

Hanskrist: du hører til i din sekt, urevangelie sekt omkring Klaus Berger,, hyg jer

Thomas: Anklage på anklage... og det hele startede med, at Jesus blev citeret. Det har du aldrig brudt dig om. Men jeg elsker hans ord, og jeg er villig til at høre på dine fordømmelser. Lad os endelig tage nogle år mere.

Thomas: Ordene, som jeg citerer, er fra nye testamente.
Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af somo
28/04/2024 15:42
Min ”religion”
af Arne Thomsen
28/04/2024 13:31
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Fare for, at stilladset ved Børsen kan ..
28/04/2024 21:48
Biden og Netanyahu har talt sammen
28/04/2024 20:46
Nødhjælpsorganisation genoptager arbej..
28/04/2024 18:53
Prins Harry markerer tiåret for Invictu..
28/04/2024 18:32
Brøndby snubler i guldkampen, men undg..
28/04/2024 18:21
Nyheder fra Religion.dk