annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15654256
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2379837
Et andet syn 1989249
Jesu ord 1522326
Åndelig Føde 1513299
Galleri
Anholdelsen i haven
Hvem er online?
4 registrerede ABC, somo, Diana, Arne Thomsen 322 gæster og 52 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Anonym
Emne: Re: Død mand sladrer tilsyneladende!

Citat:
bla, bla, bla, bla

det er til at brække sig over at du ikke formår at sætte Jesus ord ind i sammenhæng


Bla, bla, bla, bla...

Det er da til at svimle over, at du ikke formår andet end at forkaste Jesu ord med "kontekst"-argumentet. Du har nok ikke engang læst den.

Citat:
og når du ikke formår dette, er det altså pinligt og rædselsfuldt for os andre at blive konfronteret med dig,, og du ryger snart ud, forstået på den måde at om kort tid er der ingen der gider tage notits af en nar som dig


Den er god med dig. Forresten sagde de nogenlunde det samme om Jesus. Men han vender tilbage - visdommen og sandheden: I VIL blive konfronteret med den før eller siden. Stol trygt på det!

Citat:
simpelthen så repræsenterer du kristendommen på den dårligst tænkelige måde

simpelthen så præsenterer du kristendommen på den dårligst tænkelige måde


du repræsenterer og præsenterer ikke kristendommen på en tiltalende måde,

ved at kvalmebavleævle Jesu ord i hovedet på folk,


Det er meget sjældent, at jeg gør dette, hvis du har bemærket det. Men det er nu heller ikke pointen. Pointen er, at DU FÅR KVALME OVER JESU ORD. Derfor undgår du dem helst. Og når der så kommer en og giver dig det levende vand, så vender du dig selv på vrangen for ikke at tage imod.

Samme respons mødte Ipso, da han gav Jesu budskab fejlfrit. også han skulle mødes med et "JAMEN"!!!

Så ja, jeg præsenterer overhovedet ikke kristendommen. For det er menneskebud. Elsk hellere Guds bud, Hanskrist.

Og tag så det skumbad - med Ole Bjørn! Invitér ham. Sig: "Ole, vil du ikke nok tage et skumbad med mig? Så skal jeg sæbe dig ind!".

Værså god. Go ahead!
Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af ABC
19/04/2024 13:28
Vigtige præciseringer
af somo
19/04/2024 11:40
Kom op på bjerget...
af ABC
19/04/2024 10:33
Lad os undersøge islam...
af ABC
18/04/2024 16:13
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
18/04/2024 15:58
Nyheder fra DR
Stormagter klar til at bruge indefrosne ..
19/04/2024 13:10
Rektor er 'utrolig skuffet og ærgerlig'..
19/04/2024 13:05
Skandaleramt stutteri endte på tvangsau..
19/04/2024 13:04
G7-landene opfordrer i en fælles erklæ..
19/04/2024 12:48
Lars Løkke Rasmussen om morgenens udvik..
19/04/2024 11:49
Nyheder fra Religion.dk