annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15540585
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372635
Et andet syn 1981099
Jesu ord 1518507
Åndelig Føde 1466783
Galleri
at rejse er at leve
Hvem er online?
0 registrerede 458 gæster og 143 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Borad
Emne: Re: Hej Arentzen


Hej Tilskueren:o)

Sjovt at du nævner dette:

Citat:
OB og IP ligner hinanden for meget.....


Jeg sad netop og tænkte det samme.. Havde jeg været Verner fra Religion.dk, havde jeg været overbevidst om at det havde været telepati.. Det er jeg dog ikke, så jeg tror nu mere det skyldes tilfældet og ens observationer:o)..

Anyway.. Man siger jo, at personer der minder mest om én selv, er dem man synes mindst om, da man ser egne fejl i dem.. Om det er sandt kan vel diskuteres, men jeg må da tilstå at de personer jeg har mødt, som jeg har set mine egne 'fejl' i, er dem jeg har haft det sværest med..

Netop Ole Bjørn og Ipso Facto har mange ligheder.. Nogle gange leger jeg med tanken om, at det i virkeligheden er én og samme person, der vil undersøge folks reaktioner på denne slags møder.. Men så alligevel ikke:o)..

Personligt synes jeg egentlig om dem begge, selvom jeg også godt forstår hvis folk kan få nok af dem, noget jeg dog ikke får, uanset hvor uenige jeg kan være med dem.. Ole Bjørn har jeg haft et par sammenstød med, især i klimatråden på Religion.dk, men det betyder jo ikke at man ikke kan respektere hinanden..

Jeg har det ligesom dig, jeg vil synes det ville være trist, hvis den ene blev udelukket.. Det tvivler jeg dog også på vil ske, da det går stik imod forummets politik på området.. Der skal være plads til debat'krige', og når parterne oven i købet er stædige og overbeviste om deres ret, så bliver det kun mere interessant at følge med i:o).. Samtidigt så kan der jo ikke undgåes at falde lidt af, af gode inputs og tanker til os andre der kigger med:o)..

Mvh
Seneste indlæg
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
29/03/2024 08:41
Ramadan-måneden
af ABC
29/03/2024 08:40
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Nyheder fra DR
Israel reagerer på ICJ's ordre om nødh..
29/03/2024 10:23
Problemer giver op til 40 minutters læn..
29/03/2024 09:53
Endnu en busulykke i Tyskland - 21 perso..
29/03/2024 09:27
Støtteforening til overvægtige: 'Børn..
29/03/2024 09:05
Grønland har inviteret dansk sundhedsmi..
29/03/2024 09:04
Nyheder fra Religion.dk