annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15660759
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2380389
Et andet syn 1989730
Jesu ord 1522508
Åndelig Føde 1515606
Galleri
Hammershus
Hvem er online?
3 registrerede ABC, Arne Thomsen ,(1 usynlig), 379 gæster og 32 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: treram
Emne: Re: Jeg ønsker mig til jul ...

at mennesket vil overse og forkaste, den"gode guds" budskab om at börn er en guds gave, jeg vil önske at paven, den katolske kirke og muslimerne vil komme på bedre tanker og tillade brugen af kondomer, p piller, fortrydelsespiller, og som en sidste udvej abort, de burde endda göre opmärksom på at disse börnebegränsende midler findes og hvis de er virkelige menneskelige give tilskud eller dele dem gratis ud.

Dette kan på längere sigt måske hjälpe vor lille svärt overbelastede jordklode, hvis det ikke er for sent, industrien må så drosle ned i takt med at vi bliver färre på kloden.

Men det går den anden vej, nu har Spanien forbudt aborter, uden der er en meget vägtig grund til det. Kirkerne vil stadig have lov at bestemme over kvindernes underliv og det gälder nästen i samtlige lande i hele verden, at kvinderne ikke gör oprör forstår jeg ikke, ok der er enkelte der laver oprör, de bliver så sat i fängsel, hallejuja gud er stor, og "han" er kun ude på at ödelägge vores jordklode og det ser ud til at lykkes godt, vi körer mod afgrunden med stor hastighed.
De store naturkatastrofer i löbet af 2013 har sat deres tydelige spor, havene stiger, temperaturen stiger, fiskene forsvinder, der er nästen ingen fisk tilbage i Östersöen, den ene megastorm aflöser den anden, mennesker i hundredetusindvis mister alt hvad de har, selv i lille Danmark er mange områder blevet oversvömmet med megaskader til fölge, mange har endnu ikke fået samling på deres huse og indbo efter Bodil.
Områder i Canada er lige blevet ramt af en mega isstorm, mange hundredetusinde mennesker må tilbringe julen uden ström, hvilket vil sige uden varme, lys, vand og mulighed for at lave mad, kan ikke köbe ind, kan ikke tanke benzin og flygte fra uvejret, ja de er faktisk fuldständigt lammede og man kan ikke love at de får ström i en fart, det kan vare til over jul og måske endda til efter nytår.

Der holdes den ene klimakonference efter den anden, der er intet man kan blive enige om, politikkerne er ikke deres ansvar bevist.

TAK GODE gud, "din" mission ser ud til at lykkes-tillykke.

Jeg önsker alle her på Trosfrihed en Glädelig Jul og et Godt Nytår, selvom jeg er noget bekymret over hvad det bringer os af udfordringer, ikke for min skyld men for vore efterkommere som gerne skulle have et godt liv.
Men mon nogen lytter til en arrig ateist, de tror sku "gud hjälpe mig" mere på prästen.



Seneste indlæg
Kom op på bjerget...
af ABC
20/04/2024 13:52
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
20/04/2024 13:31
Vigtige præciseringer
af ABC
20/04/2024 13:23
Vigtige præciseringer
af somo
19/04/2024 11:40
Lad os undersøge islam...
af ABC
18/04/2024 16:13
Nyheder fra DR
Region vil tage hul på milliardlån til..
20/04/2024 12:26
Coops regnskab går i minus med 717 mill..
20/04/2024 11:31
Clara Tauson er finaleklar uden kamp
20/04/2024 11:28
Haiti er hærget af vold: Bander bortfø..
20/04/2024 11:04
Politi undersøger sprængning af pengea..
20/04/2024 10:06
Nyheder fra Religion.dk