annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15535776
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372279
Et andet syn 1980771
Jesu ord 1518378
Åndelig Føde 1465535
Galleri
Efter en tur i Vesterhavet
Hvem er online?
1 registreret somo 335 gæster og 305 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Hvad der forstyrrer min lykke.

se lige simon her:

Citat:
- Vrøvl og projektion! Du har i årevis bare hældt dig udover debattører og faktiske historiske personligheder, hvis tanker hives ud af samtiders kontekst på netsider hvorfra du henter meninger fra andres læsning. Dét er, hvad jeg har kritiseret dig for, i hvilken forbindelse jeg bare har kaldt dig intellektuelt doven.


sjovt nok er jeg nok sammen med stausholm den eneste der ikke bruger netsider til at søge information,

flere af mine akademiske venner har spurgt mig om hvorfor jeg dog ikke i langt højere grad bruger nettet frem for at købe mig fattig i faglitteratur, da de mener at det hele snart findes på nettet

hvorfor simon igen og igen fremturer med denne påstand om mig, er mig en gåde,,,,

men jeg tror at I alle forstår min aversion imod manden grundet denne adfærd overfor mig,,, og selvfølgelig får han det betalt, jeg vil aldrig skåne denne bagvasker og personforfølger af rang, han er som jeg har sagt det før, en meget ubehagelig person at omgås, grundet netop denne adfærd,,,

hvis jeg bruger faktiske historiske personligheders tanker forkert, så er simon meget velkommen til at føre bevis herfor, hvilket han ikke en eneste gang har magtet,,,

endnu har simon ikke turdet en tekstnær kritik af hvad jeg skriver, jeg venter stadig,,, enhver kan jo påstå at det jeg skriver er en misforståelse af faktiske historiske personligheders tanker,,,

og nu når simon kan se at jeg ikke har fattet en dyt af dem jeg refererer til, så må det være en smal sag for samme simon (lol) at påvise hvor jeg går galt i byen,,,,

jeg har lidt ondt af simon, han fremtræder mere og mere ynkelig som person,,,

altid har han talt om mine evner, mangel på samme, som min mangel på originalitet, og ja at jeg mener at være filosofisk velorienteret, men at jeg intet magter i den sammenhæng,,,

kære læser prøv at tænke godt igennem hvorfor simon gør dette, uden nogensinde at turde gå i debat med mig??? hvis jeg er så ringe, ville det jo være en smal sag for simon i den grad at udstille mig og mine mangler for åben skærm,, hvorfor er dette aldrig sket???

ja selvfølgelig, fordi simon godt ved han får sin røv på komedie noget så grusomt,,,



med efterfølgende afslører simon alt:

Citat:
at jeg ikke ser forskellen mellem dig og andre religiøse troende her


man må sige at simon er skarp og lynende intelligent,,, ha ha lol

hvem er intellektuel doven???

ikke så mærkeligt at manden har givet mig så mange link's der viser at han overhovedet ikke har forstået min position





mange hilsner HansKrist,
Seneste indlæg
Ramadan-måneden
af somo
28/03/2024 16:34
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 10:05
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
24/03/2024 17:18
Nyheder fra DR
Sam Bankman-Fried får 25 års fængsel ..
28/03/2024 17:08
Rusland: Gerningsmænd bag formodet terr..
28/03/2024 16:27
Holland vil bruge 18,6 milliarder kroner..
28/03/2024 16:05
Frankrig genoptager støtte til palæsti..
28/03/2024 15:25
Letlands udenrigsminister trækker sig e..
28/03/2024 14:45
Nyheder fra Religion.dk