annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15658771
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2380208
Et andet syn 1989590
Jesu ord 1522457
Åndelig Føde 1514772
Galleri
Tiger den HansiKristi-lige af slagsen
Hvem er online?
0 registrerede 426 gæster og 35 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Guru Michael i chat med RoseMarie Anne HansKrist

Kære Thomas nu skal jeg fortælle hvad jeg overhovedet ikke kan snuppe af din påtagethed og påtagede rolle og det er følgende, og ja at jeg ikke kan snuppe det, skyldes ikke at jeg føler mig ramt:


Følgende er bare for meget, bare for meget (uanset om det kommer fra dig eller andre skinhellige selvhøjtidelige fanatiker der ikke kan finde sjovere måder at ødelægge livet på for sig selv og andre):

Sandelig, jeg søger ikke din ære, Hanskrist. For du er af verden, og det blev forudsagt, at vi, som holder fast i Guds ord, skal hades af verden. Og dine egne ord afslører netop dette verdens had.

føj fanden disse ord stinker af skinhellig selvhøjtidelighed, sygeligt og afskyeligt. Spil skak i stedet og glæd dine forældre min ven og få dig et liv og bliv et kød med en kvinde. Gør noget Thomas, kom videre i dit liv. Du slap urevangeliet du må også magte at kunne slippe denne selvhøjtidelige skinhellige attitude og bevæge dig ud i realpolitik fx eller et liv i Kristi efterfølgelse, med en kristen spiritualitet.


Således er det også med dig. Du gransker alle mulige skrifter, UNDTAGEN evangelierne med Jesu ord, som han talte af Gud! For havde du gransket Guds ord, ville du heller ikke søge din egen ære med dit intellektuelle snak, der ikke formår at synke ned på barnets niveau, ja sandelig, op til Gud!!

Alle dine fordømmelser er af løgnen.



fjols thomas, hovedrystende er du,,, bla bla bla

det værste af det er at du godt selv ved det, du kender dine egne lave motiver til at fremtræde som du gør. Næsten det værste ved dig er at du kender dine egne motiver til dit hykleri, og det bliver en dyr regning der en dag der skal gøres op med overfor din egen samvittighed (gys jeg vil nødig være i dine sko den dag). Drop det før det er for sent.


hilsen HansKrist.

jeg har kun refereret til at du nu bruger evangelierne fra NT som du for ikke så lang tid siden brugte urevangeliet, nøjagtig dette forhold har jeg refereret til og det er nøjagtig hvad du gør. På samme måde misbruger du nu igen evangelie litteratur, dog ikke en falsk, men du misbruger evangelierne fordi de er teologiske biografier og ikke historiske levnedsbeskrivelser eller biografier over Jesus liv som var de optagelse fra en DR2 dokumentar udsendelse. Men sådan bruger du dem sgu, kors da i røven mand, du bliver ved i din stupiditet og naivitet som alle også disciple og hajmad. I er kort sagt naive og tossede i hovedet. Og du er det pga lave motiver, de andre er det fordi de er hjernevaskede med kristendommen fra barnsben af og har fået noget proppet i hovedet de ikke magtede at fordøje. Da kristendom netop er for voksne åndelige og politiske og på livet kloge og modne mennesker og bestemt ikke for børn, umodne mennesker eller sarte sjæle, sentimentale sjæle.

Du er så dum på teologi som noget menneske kan være Thomas. Og du er aldrig kommet over at du ikke er og blev det store orakel du virkelig selv troede du var da du begyndte her på debatportalerne.

Det kan godt være du er go til skak, men for fanden da hvor er du dum på teologi, på evangelierne, det nye testamente og på kristendommen, religionsfilosofi og filosofi i det hele taget. Og ja psykologi og psykiatri, der er den da helt galt fat med dig mand. Jeg forstår dig ikke, studer dog et og andet fag på Universitetet, for du har ikke formatet eller talentet til noget dersom du ikke tilegner dig noget viden. Du er bestemt ikke begavet og talentfuld Thomas.

Alle fanatiker kan kopiere og indsætte disse kopier, og du gør ikke andet, og guderne skal vide vi griner af dig og du tror dette betyder du står Jesus særligt nær når vi gør sådan.





Seneste indlæg
Så er der linet op...
af Anonym
20/04/2024 07:19
Kom op på bjerget...
af Anonym
20/04/2024 06:35
Til papirkurven?
af Anonym
20/04/2024 06:04
Tanker - idéer - visioner.
af Arne Thomsen
19/04/2024 20:12
Vigtige præciseringer
af somo
19/04/2024 11:46
Nyheder fra DR
Skidt kvalifikation sender Magnussen lan..
20/04/2024 09:49
Forsvarsmesse mødes af pacifister: Jeg ..
20/04/2024 09:27
Taylor Swift skriver historie efter udgi..
20/04/2024 09:25
Får på motorvejen fra morgenstunden
20/04/2024 09:15
Danmarks største spilfestival sætter f..
20/04/2024 09:01
Nyheder fra Religion.dk