annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15660759
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2380389
Et andet syn 1989730
Jesu ord 1522508
Åndelig Føde 1515606
Galleri
Strandbumse livet
Hvem er online?
3 registrerede ABC, Arne Thomsen ,(1 usynlig), 379 gæster og 32 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Anonym
Emne: Re: Guru Michael i chat med RoseMarie Anne HansKrist

Sandelig, jeg søger ikke din ære, Hanskrist. For du er af verden, og det blev forudsagt, at vi, som holder fast i Guds ord, skal hades af verden. Og dine egne ord afslører netop dette verdens had.

Som Jesus sagde til en flok jøder:

"Min ære vil jeg ikke have fra mennesker; nej, for jeg ved, at I ikke har Guds kærlighed i jer. Jeg er kommet i min faders navn, og I tager ikke imod mig; hvis en anden kommer i sit eget navn, skal I nok tage imod ham. Hvordan skal I kunne tro, når I vil have jeres ære fra hinanden og ikke søger æren hos den eneste Gud?"
(Johannes 5, 41-45)

Således er det også med dig. Du gransker alle mulige skrifter, UNDTAGEN evangelierne med Jesu ord, som han talte af Gud! For havde du gransket Guds ord, ville du heller ikke søge din egen ære med dit intellektuelle snak, der ikke formår at synke ned på barnets niveau, ja sandelig, op til Gud!!

Alle dine fordømmelser er af løgnen.

Din anklage om at jeg er ung - ja sandelig, nøjagtig så ung som Jesus er jeg. Ikke at min alder freder mig, men lader den mig forkaste?! Sandelig, du taler, som du har forstand til!

Din anklage om at ordene, jeg præsenterer dig for, er af andre skrifter... at du er parat til at lyve - så åbenlyst! - viser nøjagtigt, hvor lidt du kan tage imod ordene af Guds Søn.

Og alle dine andre fordømmelser viser kun ét...

"En discipel står ikke over sin mester, og en tjener ikke over sin herre. Det må være nok for en discipel, når det går ham som hans mester, og for en tjener, når det går ham som hans herre. Har de kaldt husbonden Beelzebul, hvor meget snarere da ikke hans husfolk!"
(Matthæus 10, 24-25)


Du siger så:
"Jesus ønskede mig fri så jeg kunne kende Guds Ånd og hvad der er fra Gud. Længere behøver det ikke være."

- Åh, Hanskrist, din hyperreligiøse mand! Hvor sandt, at Jesus ønskede dig fri, men du tager jo ikke imod de ord, som han ofrede sig for at tale!

"Den, der elsker mig, vil holde fast ved mit ord, og min fader vil elske ham, og vi skal komme til ham og tage bolig hos ham. Den, der ikke elsker mig, holder ikke fast ved mine ord. Og det ord, I hører, er ikke mit, men Faderens, som har sendt mig."
(Johannes 14, 23-24)
Seneste indlæg
Kom op på bjerget...
af ABC
20/04/2024 13:52
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
20/04/2024 13:31
Vigtige præciseringer
af ABC
20/04/2024 13:23
Vigtige præciseringer
af somo
19/04/2024 11:40
Lad os undersøge islam...
af ABC
18/04/2024 16:13
Nyheder fra DR
Region vil tage hul på milliardlån til..
20/04/2024 12:26
Coops regnskab går i minus med 717 mill..
20/04/2024 11:31
Clara Tauson er finaleklar uden kamp
20/04/2024 11:28
Haiti er hærget af vold: Bander bortfø..
20/04/2024 11:04
Politi undersøger sprængning af pengea..
20/04/2024 10:06
Nyheder fra Religion.dk