annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15705811
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2383757
Et andet syn 1992990
Åndelig Føde 1529753
Jesu ord 1524685
Galleri
Blitz your Bliss
Hvem er online?
2 registrerede Arne Thomsen ,(1 usynlig), 468 gæster og 35 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: treram
Emne: Re: Boycot? En urealistisk idé!

Kære Ole.

Hvis bare vesten var i stand til at boycotte olien, ville det muslimske system bestemt bryde sammen om ikke andet end når de har opbrugt deres oliepenge, deres eneste virkelige indtægtskilde.
Dette kræver selfølgelig at vi kan blive uafhængige af olien, ihvertfald den de muslimske lande leverer.
Som du skrev vil hele den muslimske verden kollapse, hvis vi var i stand til at finde alternative energikilder, der arbejdes sikkert på højtryk alle steder for at få udviklet andre energiformer og gøre dem brugbare i hverdagen.

Det vil blive en total kollaps for muslimerne, også fordi de fleste af de rige muslimske lande oliestaterne, har enorme store mængder af fremmedarbejdere fra østen, der faktisk tager sig af alt det manuelle arbejde, når og hvis oliepengekassen er ved at være tom, skal den alm. araber til at arbejde manuelt, det vil blive en stor omvæltning for dem og det vil sikkert tage tid inden de er istand til at udføre bare lette opgaver.

Jeg tror ikke de er istand til at føre en krig, de er ikke vant til legemeligt arbejde, også selvom de har de mest avancerede våben, vil de ikke kunne klare sig i en krig, desuden tror jeg ikke de kan overtale deres fremmedarbejdere til at kæmpe for sig.

De rige olielande kan muligvis overtale de fattige muslimske lande til at kæmpe deres krig, i Afganistan,Pakistan, Iran,Irak og flere afrikanske lande, findes der vel mange våbenføre mænd der gerne går i krig mod vesten, men om de kan hamle op med vesten i en åben krig tvivler jeg på.

Men selfølgelig jo længere tid der går, jo farligere bliver situationen, desværre kan/vil vestens statsoverhoveder ikke se den spirende fare, mon de vågner op før det er forsent??.
Seneste indlæg
Min ”religion”
af Arne Thomsen
27/04/2024 18:12
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Vigtige præciseringer
af somo
27/04/2024 08:22
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
31-årig fængslet og sigtet for drabsfo..
27/04/2024 23:12
Ny lov giver op til 15 års fængsel for..
27/04/2024 22:05
Knivstikkeri i Nordvest: 27-årig mand r..
27/04/2024 21:37
Harvey Weinstein indlagt fra fængslet
27/04/2024 21:27
FN's Sikkerhedsråd frygter snarligt ang..
27/04/2024 21:10
Nyheder fra Religion.dk