annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15782875
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2392200
Et andet syn 1998506
Åndelig Føde 1556692
Jesu ord 1530005
Galleri
September Rødhus strand
Hvem er online?
2 registrerede (2 usynlige), 102 gæster og 24 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: kurt
Emne: Re: Ånderne kan godt lide ABBA

Hej Kristian

Tak for et rigtig godt svar.

Du skriver så til sidst: Hvis jeg skulle være så ubeskeden at inddrage mine egne erfaringer, vil jeg sige lige ud, at telepatiske bevidsthedsoplevelser hører med til min dagligdag.

DÉT kunne jeg godt tænke mig at høre mere om.

Jeg har vænnet mig til at bruge "rullende statistikker" på et antal hændelser i hverdagen.

De to hændelser jeg, i øjeblikket, registrerer på, er, om jeg er HELDIG eller UHELDIG, og om det jeg "har på fornemmelsen" ender med at være OVERVEJENDE RIGTIGT eller OVERVEJENDE FORKERT.

Efter at den statistiske vurdering er gjort, "opdaterer" jeg antallet af positive og negative hændelser - og jeg skal så kun huske om summen er mest positiv eller mest negativ.

I øjeblikket er summen for HELD at jeg er heldig cirka 10% flere gange end jeg er uheldig, og mine "fornemmelser" er sådan cirka 25% oftere rigtige end forkerte.

Den med fornemmelserne kan man så kalde enten gode gæt, god erfaring eller andet.

Jeg var i øvrigt lige rigtig uheldig for et par uger siden. Jeg kom rundt om et hjørne med 98 km/h, hvor der var 60 - og netop DÉN dag var de der lige. Det kostede 2.000,- og et klip. Den trak jo lidt ned - på alle de gange hvor jeg har været heldig og er blevet advaret eller på anden måde har undgået fælderne griner griner.


Nu, hvor du bringer telepati på banen, er det så at jeg gerne vil høre om HVORDAN du "bruger" telepati?
Mener du at vi måske i virkeligheden taler om det samme her? Er det "at have det på fornemmelsen" noget som kunne have en telepatisk komponent i sig?

Ligesom dig, tror jeg heller ikke på "himmelsk fjerkræ", men jeg vil da ikke afskrive muligheden for "et eller andet som vi endnu ikke kender" (- faktisk et citat af lille stemme :D).

Så HVOR mener DU at du møder fænomenet TELEPATI?


Seneste indlæg
Min ”religion”
af Arne Thomsen
04/05/2024 23:14
Kristendommens ABChristus
af Hanskrist
03/05/2024 15:09
Vigtige præciseringer
af somo
03/05/2024 12:20
Hilsner
af Tikka
03/05/2024 09:21
FRI SEX?
af Anonym
30/04/2024 05:12
Nyheder fra DR
Tesla sagsøger Tesla
04/05/2024 23:58
Kirkeministeren: 'Vi kan hylde popstjern..
04/05/2024 22:36
Uvejr bremser USA's byggeri af mole ud f..
04/05/2024 22:09
Korrespondent efter lokalvalg: Labour ka..
04/05/2024 21:47
Tusindvis af israelere i ny protest mod ..
04/05/2024 21:21
Nyheder fra Religion.dk