annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15656153
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2379975
Et andet syn 1989385
Jesu ord 1522378
Åndelig Føde 1513849
Galleri
Nødstrømsanlæg
Hvem er online?
3 registrerede somo, ABC, Arne Thomsen 375 gæster og 35 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: VÆREN - IKKE-VÆREN

Gerth:

Citat:
Hvem som helst kan jo lave en falsk profil, der ligner at være ægte nok. Ligesom med flere andre profiler her, kan HansKrist måske også være en falsk profil?



Tá dig nu sammen Gerth

Du ævler bare løs uden at bruge din forstand.

Du er bare så useriøs mand.

Hvad mener du med falsk profil?

Det må du præcisere nærmere.


-0-0-0-0-0-

Citat:
Du har heller ikke interesseret dig for min spirituelle tro, fordi du endnu ikke med en nysgerrig indlevelsesevne har spurgt mig om noget, hvor man ellers på den måde stiller nogle undersøgende spørgsmål uden aggressivt hån. Du kender mig derfor ikke, som jeg er.


Jo ret så meget, du har fået flere chancer end jeg ellers normaltvis ville give folk. Men du har måske allerede glemt det, når jeg har kommenteret dine indlæg.

Du roder også meget, dine tekster er for rodet. Dine citater af os andre er rodet sammen så de ofte ingen mening gir. Nogle gange skriver du interessant om Helligånden, men det må være mere held end forstand, for du holder ikke fast i det, og udvikler ikke på det.

-0-0-0-0-

Hvordan skal jeg tage en person seriøs som skriver "HansKrist kunne være en falsk profil". Alle der har normal hjernefunktion, er normal begavet, ved jeg ikke er en falsk profil. Eller du har måske en ny alternativ definition af hvad vi skal forstå ved falsk profil.

Her kunne Tikka jo også forklare sig når hun påstår at Arne og undertegnede HansKrist er falske profiler.


Når hvad folk siger er for langt ude, skal vi øjeblikkeligt sige fra overfor det.
Seneste indlæg
Til papirkurven?
af ABC
19/04/2024 23:57
Tanker - idéer - visioner.
af Arne Thomsen
19/04/2024 20:12
Vigtige præciseringer
af somo
19/04/2024 11:46
Vigtige præciseringer
af somo
19/04/2024 11:40
Kom op på bjerget...
af ABC
19/04/2024 10:33
Nyheder fra DR
Pogacar håber, at Vingegaard kører Tou..
19/04/2024 23:36
Randers og OB spiller uafgjort efter sen..
19/04/2024 21:07
Fængselsbetjentuddannelsen i Nykøbing ..
19/04/2024 21:05
Mand satte ild til sig selv foran retsby..
19/04/2024 20:20
Beredskabet opgiver at fjerne saks ved B..
19/04/2024 20:05
Nyheder fra Religion.dk