annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15537295
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372389
Et andet syn 1980841
Jesu ord 1518425
Åndelig Føde 1465878
Galleri
Symbol
Hvem er online?
0 registrerede 318 gæster og 306 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Arne Thomsen
Emne: Re: Nyt år - med alt ved det gamle.


Ole Bjørn skriver i sit indtil nu seneste indlæg:
Citat:
Ja, Arne, du demonstrerer jo tydeligt din manglende viden med dit sidste indlæg, for alle videnskabens teorier og verificerede fakta udtrykkes jo netop i matematisk/logiske sammenhænge med den kendte virkelighed, så der er ikke belæg for noget "hvis" der.
06/01/2012 10:39 skriver Ole imidlertid:
Citat:
Din hykleriske beundring for videnskaben harmonerer ikke med din konstante afvisning af dens forklaringsmodeller, når de bevæger sig ud over din egen begrænsede erkendelse. Her er der netop tale om bredere erkendelsesmuligheder, hvor intet bliver afvist, hvis det kan sættes i matematisk/logisk forbindelse med den kendte virkelighed.
(fremhævelser foretaget af mig)

Lider Ole af hukommelsestab?
Har Ole et "hvis", eller har han ikke?

Mit gæt er, at Ole har et "hvis", og at han betragter det som en selvfølge - hvilket er meget forståeligt hvis man alene ser verden med rationalistiske briller.
Men hvordan kan man kræve, at alle skal tage de briller på?
Det er jo ikke "trosfrihed"!
Tværtimod - det er jo en indskrænkning af verden til alene, hvad disse briller kan se!
Kan de se alt?
Foreløbig kan de i hvert fald ikke!

Så skriver Ole:
Citat:
Men det var altså ikke "under din værdighed" at offentliggøre navne, adresser og telefonnumre på mennesker, som du mente deltog i rabatten, uden deres tilladelse, og uden at have søgt at verificere dit snuskeri, så du bør nok være den sidste til at råbe op om personfnidder.
Her er det værd at notere sig, synes jeg, at Ole gentagne gange selv har bragt sin egen identitet i søgelyset, som tilgængeligt for debatdeltagerne.
Da jeg så spurgte om de offentligt tilgængelige data på
http://www.degulesider.dk/
som jeg havde fundet, var Oles, så skulle identiteten alligevel ikke afsløres.

Da der muligvis kan være tvivl, om min handlemåde kan være etisk acceptabel (selvom jeg har svært ved at se det) har jeg omgående beklaget de data, jeg bragte.

Alligevel fortsætter Ole med sine anklager herom, bl.a. med begrudelsen at det kunne være til skade for den offentliggjorte (men i forvejen offentligt tilgængelige) person.
Jeg gentager derfor spøgsmålet:
Er du: Lærer Jacobsen fra Hillerød?
Hvis du er, kan du vide, om du er blevet chikaneret pga. mine data herom.
Hvis du ikke er, er du ikke offentlig tilgængelig i nævnte net-telefonbog, og så kan du have ret i, at det i hvert fald teoretisk kan være gået ud over sagesløse.

Din uvilje mod at afklare, får mig til at tro, er du faktisk er den: Lærer Jacobsen, som står i nævnte telefonbog - og i så fald er du nok rent faktisk ikke blevet udsat for nogen chikane som følge af mine mddelte data blinker

Arne.
Seneste indlæg
Kærlighedsbevægelsen...
af Anonym
28/03/2024 21:24
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Ramadan-måneden
af ABC
28/03/2024 18:08
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Nyheder fra DR
Stormen Nelson raser flere steder i Euro..
29/03/2024 00:31
Israelsk militær: Højtstående Hamas-m..
29/03/2024 00:25
Pavens tætpakkede påskeprogram: Vasker..
28/03/2024 23:53
Instruktør bag 'Oppenheimer' bliver rid..
28/03/2024 21:53
Rusland blokerer for FN-overvågning af ..
28/03/2024 21:33
Nyheder fra Religion.dk