annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15691527
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2382536
Et andet syn 1992105
Åndelig Føde 1526365
Jesu ord 1523730
Galleri
Forsøg
Hvem er online?
4 registrerede ABC, Arne Thomsen, Hanskrist ,(1 usynlig), 541 gæster og 184 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: oscar
Emne: Re: SKAL VI BLANDE OS?

Til den sindrige ridder
Don Bjørn de la Danimarca


Citat:
Det er så letkøbt at sige, at vi ikke tolererer vold og voldtægt i Danmark. Men fakta er at det sker dagligt . . .
Dokumentation please!!

Citat:
en stigende begrænsning af vore demokratiske frihedsrettigheder forårsaget af islamisk pression og indvandring

Dokumentation please!

Citat:
Tryk avler som bekendt modtryk og den islamiske pression vil uvægerligt ende i et blodigt opgør. Jo længere vi venter med at trække stregen i sandet, jo blodigere bliver det. Den eneste måde at begrænse disse blodsudgydelser på, er at tage konfrontationen mens volden stadig er på et begrænset niveau.

Og så må der spørges: [color:#006600]Hvad er det for en krig, som nu skal påbegyndes? Hvem skal angribes, hvor og med hvad?[/color]

Jeg forstår til fulde Arne Thomsen. Du er i den grad ude i meget tvivlsomme og totalt rigide betragtninger, der totalt mangler relevans og sandsynlighed.

Det forekommer mig, at du kun ser den mikroskopiske del - i hvert fald i Vesten – som er rabiat muslimsk. Tilsyneladende fokuserer du ret enøjet på aflæggere af f.eks. Det muslimske Broderskab, som i den muslimske verden har en vis indflydelse, hvortil den også er aldeles henvist. Ud af de ca. 1,3 milliarder muslimer i hele verden er kun en forsvindende lille del orienteret om dette broderskab. De er mest optaget af helt andre ting af ganske verdslig karakter og livsopholdende nødvendigheder.

Tidligere skrev du til mig:
"Jeg har været med til at starte denne debatside, og vort mål er på længere sigt at tiltrække nogle seriøse debattører. Vi er godt klare over, at der også ville komme nogle ignoranter, der ikke bidrager med noget konstruktivt"

Med mit erfaringsgrundlag, som du på bedste overherrementalitet udi det intellektuelle forsøger at negligere, må jeg konstatere, at du har givet et bidrag til ikke at bidrage med 'noget konstruktivt'!

Sorry!
Seneste indlæg
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
25/04/2024 21:42
Min ”religion”
af Hanskrist
25/04/2024 21:22
Vigtige præciseringer
af somo
23/04/2024 14:04
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
FEJL VED TRÅDENS OVERSKRIFT?...
af Anonym
22/04/2024 16:20
Nyheder fra DR
Ekstremt vejr skyld i dårligste vinprod..
25/04/2024 22:14
Zelenskyj retter direkte tak til Danmark
25/04/2024 21:10
Norsk politi afslutter efterforskning i ..
25/04/2024 20:35
Dansk forskning viser sammenhæng mellem..
25/04/2024 20:17
Putin planlægger besøg i Kina
25/04/2024 18:46
Nyheder fra Religion.dk